Davet edildiğimiz yere geldiğimizde çok şaşırmıştım büyük bir otelin önündeydik . Arabadan izdiğimzde kilitlyeyip güvenliğe anahtari teslim etti içerir girerken elimi tuttu şaşkınca ona baktım "Unuttun mu sevgiliyiz " diyip önüne döndü ve ilerlemeye başladık . Sevgili olduğumuzu unutmamıştım ama elimi tuttuğunda çok farklı hissetmiştim bu hissi ilk defa yaşıyordum .
Otelin girişinden sağa döndüğümüzde büyük bir alan vardı herkez orada toplanmıştı bizde yavaşça ilerledik içeri girdiğimizde bütün gözler bize döndü kimi kızlar bana öldurücek gibi bakıyor aralarında bize bakarak bir şeyler konuşuyorlardı . Bu çok garipti ama bir o kadar da güzeldi .
Fatih bir topluluğun olduğu yere doğru ilerlemeye başladı . Orada ki kişilerle selamlaşıp bana dönerek "Bak bitanem bu sarp , melih , açelya ve gizem gençler bu bayanda benim sevgilim " Sarp denen kumral saçlı uzun boylu çocuk "oooo hayırlı olsun merhaba yenge tanıştığıma memnun oldum " diyip elini uzattı Fatih hemen "Bizde memnun olduk Sarp çekildir elini yoksa " "Tamam abi neyse ben kaçar " diyip yazımızdan uzaklaştı .
Biz masada otururken dans müziği çalmaya başladı "Dans edelim mi ? " bu teklif yan masadan sarışın bir çocuktan gelmişti " Dön lan önüne bir daha sevgilime bakarsan o kafanı kopartırım " diyerek bağırdı bu çocuğa ne oluyor az önce sarp şimdi bu çocuk beni kışakanıyor muydu yoksa bana mı öyle geliyordu . Yok canım daha neler eminim bana öyle geliyordu . "Hadi dansa " işte bu Fatih 'tendi yine odunluğunu yapmıştı ne olur du dans edelim mi diye sora ama yok hep onun emirleri oluyordu . Ne kadar kızsamda elini tutum orata ya geçip dans etmeye başladık . Kızlar bana karşı çok sinirli bakıyorlardı. "Kızlar bana neden sinirli beni öldürecek gibi bakıyorlar " " Benim gibi yakışıklıyı kaptığını için olabilir mi ?" "Kendine bir sey bulmasan olmuyor değil mi ? " "Kendime bir sey bulmuyorum gerçek olan bu "
Dans müziği bittikten sonra tekrar masamıza döndük . Herkez sohbet ediyordu arkadaşları neşeli , cana yakın insanlardı şanslıydı böyle arkadaşlar sahip olduğu için . Sarp ve melih başlarından geçen komik anıları anlatıyorlardı bizde gülüyorduk. Ben gülerken yanımda ki boş sandalyeye çekildi uzun boylu esmer biri yanıma oturdu "Fatih merhaba sizinle karşılaşmak ne kadar güzel " "Sedat git buradan " "Aaa yapma Fatih böyle tamam gidicem ama ilk bu bebeğin bir tadına bakayım nede oldu sen bakmıştırsın birazda biz bakalım ha " "Sen ne diyorsun şerefsiz " ne olduysa ondan sonra oldu fatih ayağı kalkıp yanımda adı sedat olan çocuğa kafa attı çocuk sendeleyip yere düştü fatih üstüne çıkıp hem küfür ediyor hemde yumruk atıyordu "Sen benim olana nasıl öyle bir şey dersin lan " diyip bu sefer ayağı kalkıp karnına tekme atmaya başladı "Fatih dur tamam yeter " diyip kolunu tutuyordum arkadaşları ayırmaya çalışıyordum ama Fatih hiç birimizi duymuyordu . En sonu sedat kanlar içinde yerde yatarken gözleri kapandı ya basılmıştı ya da ölmüştü.
Arkasını dönüp benim elimden tutup otelden çıkardı . Hemen arabaya bindik fazla sinirliydi , direksiyonu çok sıkıyordu parmakları sıkmaktan beyzalamıştı, sinirden boynunda ki damarları belli oluyordu . İkimzde konuşmuyorduk eve geldiğimzde arabadan indik kapıyı açıp "Sen odana çık üstünü değiştir benim bir kaç işim var 1 saat gelirim . "Peki " diyip yukarı çıktım .İlk duş alsam iyi olucaktı , kısa bir duş aldıktan sonra dolabı açıp elbise baktım . Alt tarafta siyah bir pijama takımı vardı siyah rengi severdim alıp giyindim . Fatih daha gelmemişti aşağı indiğimde evde hiç ses yoktu televizyon izlesem iyi olucaktı bu sesiz evede korkmak istemiyorum . Kanalları değiştirdim ama bir şey yoktu tam kapatıcakken "Beyaz Melek " diye bir film dikkatimi çekti izlemeye başladım .
Fatih ten
Onu eve bıraktıktan sonra depoya gittim . Bizimkilerin çocuğu oraya gördüklerinden emindim içeri girdiğimde sedat ın bağlı olduğunu gördüm demek benim olana dokunmak istemek öyle bir şey düşünenin kafası kopartırım . Yan tarafta kovada su vardı alıp Sedat ın kafasına boşlattım birden gözlerini açıp bana baktı "Demek benim olana dokunmak istemek ha yanlış seçim yaptin dostum " ilk önce suratına yumruk attım sonra sindirim geçene kadar vurdum ve depodan çıktım . Öldürmemiştim bizimkiler o işi hallederdi şu an büşramın yanına gitmeliydim . Eve geldiğimde salonun lambası yanıktı demek uyumamıştı . Kapıyı açtıp salona girdiğimde koltukta uyuduğunu gördüm demek televizyon izlerken uyuya kalmıştı ne kadar da masumdu böyle ve güzeldi . Kucağıma alıp yukarı odasına çıkardım yorganı açıp yatağa yaptırdım üstüne yorganı örtüp bir süre onu izledim . Eğilim alnında öpüp "İyi geceler sevdiğim " dedim odadan çıktığımda yüzüm gülüyordu benim yanımdaydı sevgim kadın odada uyuyordu . Onu şaşırdığında gözlerinin büyüyüp ağzının aralanmasıyla , sinirlendiğinde kaşlarınılarını çatmasıyla her haliyle seviyordum .
Büşra dan
Sabah gözlerimi açtığımda yatağımdaydım . İyi de kim getirmişti ki beni buraya . Tabi ki de fatih televizyon izlerken demek uyuya kalmıştım . Yataktan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp bana ayrılmış olan dis fırçasıyla dişlerimi farçaladım saçımı tarayıp kendi haline bırakıp banyodan çıktım . Dolabi açıp ne giyinsem diye düşündüm üstüme beyaz tişört giyindim kot bahçıvan pantolonunu da alıp gidiyindikten sonra odadan çıktım.
Aşağı indiğimde hic ses yoktu masa da kahvaltı hazırlanmıştı üstünde büyük bir sepette güller vardı yanında da bir kutu. Kutuyu açtığımda içinde çikolatalar ve güller vardı notta da " Canım benim önemli bir toplantım vardı . Seni güzel uykundan uyandırmak istemedim . Kahvaltını yap ve ben gelene kadar beni bekle " inanmakta zorlanıyordum bütün bunları fatih yapmıştı demek . Oturup kahvaltımı yaptım evi toparladım biraz da gezdim sabah bana yaptığına karşılık bende ona bir akşam yemeği hazırlasam çok iyi olurdu . Mutfağa gidip önlük taktım pilav için su koydum, dolapta tavuk vardı sos ayarlayıp fırına pismesi için koydum , tatlı olarak en sevdiğim onunda sevebilecegini düşündüğüm tiramisu yaptım . En son çorbaya ve salata yapıp sofrayı kurdum . Yemekleri ocağa koymuştum soğurasa tekrar ısıtırım diye koltuğa oturup Fatih in gelmesini bekledim.&&&&&
Arkadaşlar yeni bölüm geldi . Her gün uzun ve güzel olması için elimden gelerek bölüm yayınlıyorum . Beğenip yorumlarınızı bekliyorum . Ona göre hareket edip ya devam edicem ya da silicem sizce kitabım nasıl ??? Yorumlarını bekliyorum ve sizleri seviyorum 😊😚
:)