7.Bölüm

106 41 4
                                    

Uyandığımda oda karanlıktı demek hala sabah olmamıştı. Susamıştım , yataktan çıktım arakma baktığımda bizimkilerin hepsi uyuyordu .

Mutafağa girdim bir bardak su içtim tam arkamı dönücekken biri sert bir şeyle kafama vurdu
"Ne oluyor ya " "Ay kanka ben seni hırsız sandım " "Caner ne zamandır hırsızlar maskesiz evlere girer oldu hem o elinde ki ne " "Sandalye ama ne yapayım lambayı yapmamaşın mutfaktan sesler geliyordu bende hırsız sandım " "Sen adamı öldürmeye mi çalışıyordu sandalyeyle kafaya mi vururlar akılsız çocuk Allah tan bana da sert vurmadın yoksa şimdi morgadaydım" "Kanka hırsızlardan korkarım ben elime ne geldiyse onu aldım . Şansına da sadaleye gelmiş " "Tamam caner hadi yatalım " " Hadi yatalım aşkım " "Len hemen aklın fesat anlıyor ha" "Ne yaparsın doğamızda var " böyle konuşarak odaya gelmiştik herkez uyanmış yatakta bize bakıyorlardı

"Ne oldu mutfakta ne çene çalıyosunuz siz hemde bizsiz ha " "Yok be tolga , caner beni hırsız sanmışta sadalyeyele kafama vurdu" ne olduysa ondan sonra oldu bizimkiler gülmeye başladılar selen gülerken yataktan düştü artık ben sinirlendim yastığı alıp kafalarına geçirdim . Herkez eline yastık aldı birbirimize vurmaya başladık semih " Allah allah " diyerek üstüme yastıkla koştu bende ona aynı şekilde birbirimize çarpıp yere düştük .

"Benden pas yoruldum hadi ben yatar" hepsine gıçımı dönüp zıbardım . Abem bu ne ya yordular beni uykum var bana bu yapılmaz yani, tam uykuya giderken biri dürtmeye başladı "Kanka " " Ha " "Ha değil efendim ve üstünde böcek var" "Neeeee " diye bağırarak yataktan firladim resmen "Sakin ol şaka yapmıştım yerinde gözüm vardı " diyip benim kalktığım yere yattı ."Caner simdi bende seni yastıkla boğucam sonra şaka yaptım diyicem " "Tamam aşkım sonra boğarsın ama simdi gel uyuyalım" diyip beni yatağa çekti çok uykum vardı. Gece kim bilir kaçtı dönüp arkamı tekrar uykunu kollarına kendimi teslim ettim .

Sabah kulağımda sinek vızıtısı vardı. Ben kovalıyorum o geliyor anlamadım gitmek bilmiyor "Ya bir git başımdan uyuz sinek defol" diyerek ayağı kalktım . Bizimkiler karşımda bana bakıyorlardı , gülmekten gözlerinden yaş gelmişti ."Ne oluyor siz niye bu kadar güldünüz gardaşlar hayırdır" "Kanka o sinek değildi benim telefonumdan geliyordu bak simdi açayım gör , sana saka yaptık" o sesi yine açtı sanki sinek vardı oda da ben onları yüzüne mal mal bakarken cansel "Gel bir yüzünü yıka da kendine gel jeton anca düşüyor" banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa geçtiğimde bizimkiler kahvaltı hazırlamıştı birlikte yedik. "Bugün sinemaya gidelim 'Dedemin Fişi ' vizyona girmiş " bu fikri sunan tolgaydı "Evet iyi olur bu gün gidelim" kavaltımızı yapıp üstümüzü değitirdikten sonra dışarı çıktık. Hep birlikte sinemaya gittik , bilet alıp salona doğru ilerledik tabi patlamış mısır almayı unutmamıştık .

Sinemaya girince koltuklarımıza yerleştik "Aşkım korkarsan bana sarıl " "Caner bu korku filmi değil komedi filmi " "He tamam ben yine de uyarayım" film başlamıştı komik bir filmdi çok gülmüştüm . Caner gülerken ağzında ki patlamış mısır kel bir amcanın kafasına gelmişti amaca da caneri bütün sinemada kovalamıştı zor tutmuştuk canere bir şey yapmasın diye en sonunda adam ikna olmuş gitmişti . Bizde hep birlikte sahile gitmiş , simit alıp yenmiştik sonra da evin yolunu tutmuştuk herkez kendi evine girmişti. Ben tam evime girerken biri kolumu tutu kafamı çevirince .....

&&&&
Yeni bölüm geldi sizde kolunu tutan kim ?
Yorumlarının ve beğenileriniz bekliyorum canlarım ...😍

ÖFKELİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin