Peste o luna de la ziua in care am gasit-o pe Janny in acel hal, ea si-a deschis pentru prima data ochii. Nu aveau culoarea aceea stralucitoarea pe care o aveam inainte, dovada ca drogurile i-au afectat si pe ei. Nu putea sa spuna prea multe si nu putea sa le raspunde la intrebarile pe care le-a pus directorul sau pe care le aveau ei. Mainile si picioarele le misca cu greu, ceea ce ii facea pe parintii ei sa sufere de durere.
Fizic, Janny era moale si lipsita de ajutor, dar mental era mai distrusa ca niciodata. Doctorii au spus ca drogurile ii pot afecta creierul si comportamentul, dar era de necrezut.
Uite ca, pana la urma, Stephanie isi va da seama ca doctorii au avut dreptate, comportamenrul lui Janny schimbandu-se radical.***
-Crezi ca Janny o sa se comporte ca pana acum?? il intreba Stephanie pe John.
-Nu cred ca mai este nici o sansa. Este distrusa si asta ma distruge si pe mine. A facut ceva ce o sa regrete mereu.
-De ce nu mai vii sa o mai vezi?? Uneori iti spune numele si apoi se uita in gol.
-Nu pot sa o vad suferind! Nu vreau sa vad pe nimeni in halul in care a ajuns ea. Ma doare inima cand imi vad sora, atat de slaba si cu pielea atat de inchisa la culoare, incat nu mai pot rezista!***
Zilele treceau si Janny se facea bine (cat se putea), pana cand medicii au hotarat sa o lase sa plece acasa, neavand ce sa ii mai faca. Culoare pielii ei incepea sa se deschida, ochii recapatandu-si usor culoarea stralucitoare si buzele incepand sa aiba o culoare mai normala pentru un om. Incepea sa vorbeasca, ceea ce o facea pe Stephanie bucuroasa ca poate sa o intrebe ce s-a intamplat.
Pentru a fi aproape de ea, parintii s-au mutat in Paris, in asa fel incat ea sa mearga la scoala si sa stea si sub supravegherea lor. Dar, scoala inca nu o primea pe Janny, pana cand intrebarile nu aveau raspuns.
Directorul a pus-o pe Stephanie sa o intrebe pe Janny despre toate acestea, ea fiind apropiate de ea (Janny nu vroia sa le spuna nimic parintilor).***
Intr-o seara, Stephanie a mers cu Janny in parc.
-Hei, Janny! Te simti mai bine??
-De ce ti-ar pasa??
-Mi-a pasat mereu de tine! Te consider o prietena buna si mi-a fost tare greu sa te stiu pe tine inconstienta in spital. -In cazul acesta sunt bine!
-Cine ti-a facut asta si de ce??
-Lasa-ma!! Voi toti imi puneti intrebari fara rost si sens! V-am spus ca nu voi spune aceste lucruri, nu mai ma stresati!
Janny incepu sa ridice tonul.
-Este pentru binele tau! Dupa aceea o sa poti sa te duci la scoala. Hai sa stam pe o banca si sa povestim. Cine ti-a facut asta??
-Eu, singura! Eu am vrut!
-Cine ti-a dat drogurile??
-Jeremy!
-Si de ce le-ai vrut??
-Am vrut sa incerc. Daca nu incerci, nu stii cum este!
-Adevarat, dar daca doar incercai, nu ajungeai in spital!!
-Mi-a placut! Si am mai luat! Nu m-am putut opri. Stai! Unde este Jeremy??
-Este la politie. De ce?? El te-a adus in situatia asta si trebuia sa plateasca!!
-Ce?? Ce problema aveti voi cu mine?? Ma urâți?? Nu va place de mine?? De ce este la politie?? De ce?? Ti-am spus ca eu am vrut!! Te urăsc! Si pe tine si pe fratele meu, care v-ati bagat unde nu trebuia! Pe Jeremy il iubesc si el ma iubeste pe mine! El este singurul pe care il mai am!
-Tu nu vezi ce ti-a facut si tu tot il aperi!
-Eu apar persoana care ma iubeste!! O sa platesti pentru asta! Si tu, si fratele meu si mama si tatal meu si directorul si cine nu si-a mai vazut de treaba lui. Toti sunteti niște dusmani pentru mine! Va urăsc! De ce trebuia sa apari in viata mea??
Janny se repezi la Stephanie si incepu sa o stranga de gat, dar John o opri, fiind prin apropiere.
-Ce faci?? Ma spionezi?? Asa ai ajuns, frate?? De ce te bagi unde nu trebuie?? De ce l-ai bagat pe Jeremy in inchisoare???
Janny ridica tonul inspaimantator de tare. John o intepa cu o siringa, pe care o avea de la un medic, care stia cum se va comporta dupa externare.
-Esti bine??
-Da! Iti multumesc! Credeam ca Janny m-ai poate fi salvata, dar ultima sansa s-a dus. Imi pare rau!
-Nu-i nimic. Eu stiam de la inceput ca nu o sa-si mai revina!!
Pe drum, Stephanie ii povesti lui John tot ce i-a spus Janny, pana si ultimul detaliu.
***
Janny era foarte rece cu familia ei, dar si cu Stephanie, pe care ii ura mai mult pe zi ce trecea. Rachel si Emily (prietenele lui Janny) erau si ele in spital, drogate si inconstiente. Janny tot sustinea ca Jeremy este nevinovat, chiar daca politistii nu o ascultau. Jeremy a ajuns la inchisoare, ceea ce a facut-o pe Janny sa se gandeasca la cele mai rele lucruri. Ii era greu, chiar daca nimeni nu o intelegea de ce inca il mai iubeste.***
Intr-o zi, Janny se plimba prin parc, gandindu-se la intamplarile fericite cu Jeremy, care o sa mai aiba loc dupa ce el va iesi din inchisoare.
-Hei, Janny! Stai nu fugi! striga o voce feminina (era Stephanie).
-Lasa-ma! Vezi-ti de viata ta!
-Ce te-a apucat?? Lasa-ma sa vorbesc cu tine.
-Eu nu am ce vorbi cu tine. Pur si simplu nu te mai suport pentru ce i-ai facut iubitului meu. Cu totii o sa suferiti in curand! Va asigur!!
-Deja suferim din cauza nebuniei tale! Inceteaza si controleaza-te! Noi te putem asculta, daca tu incerci sa ne zici ceva!
-Tot ce vreu sa va zic este asta: o sa suferiti!!Janny chiar avea dreptate! O sa sufere! 2 zile mai tarziu, Janny a fost gasita spanzurata intr-o padure din apropierea orasului. Atata durere se revarsa pe familia ei, cand o vazu spanzurata in acel pom. Erau terminati. Acum se pregateau pentru inmormantare!
CITEȘTI
Dramă Și Iubire
RomantikPovestea uimitoare de iubire, dar in acelasi timp si drama unei adolescente pe nume Stephanie,care incearca sa isi găseasca adevaratul drum spre iubire si spre o familie nedespartita.