10.

6 1 2
                                    

  Perspectiva lui Stephanie:
Ma trezesc pe o canapea moale. Deschid ochii si imi dau seama ca eram in sufragerie. Eram confuza deoarece eu m-am culcat in dormitorul meu. Caut ceva de mancare pana il astept pe Edward sa se trezeasca ca sa imi dea niste explicatii. Doar nu sunt somnambula!
In timp ce mancam, Edward cobora tacticos scarile, cu un zambet pe fata.
-Ce zambesti asa, porcule?
-Noaptea trecuta a fost perfecta!!
-De ce m-am trezit in sufragerie si nu in camera mea?
- Nu iti mai amintesti nimic??
-Ce am facut noaptea trecuta??
Nu imi aminteam nimic si speram sa nu fi facut o prostie cu Edward!:(

Noaptea trecuta:

Ma simteam foarte rau pentru ca John plecase, asa ca trebuie sa imi iau gandul de la asta. Asa ca m-am indreptat spre frigider si am ales de acolo ceva care sa ma ameteasca, ca sa uit. Desigur, eu ca o nehalita, am baut foarte mult si simteam cum ma ia durerea de cap, asa ca m-am indrept spre dormitorul meu. Dar nu puteam sa stau linistita doua secunde, caci apare in fata mea, Edward.
   -Ce mai vrei si tu?
   -Esti cam ametita si trebuie sa te odihnesti.
-Stiu asta, de aceea ma duceam spre camera mea.
Fara sa mai fiu interesata daca Edward ma urma, m-am dus in camera mea ca sa ma culc.
Intru in camera si încep sa ma dezbrac ca sa îmi îmbrac cămășuță de noapte. Când ma întind in pat încercând sa ma învelesc cu pătură, Edward deschide ușa! "Da, desigur...ca nu putea sa stea in sufragerie...trebuie sa vine după mine", gândeam eu.
  Se întinde lângă mine si începe sa se joace in parul meu. Eram prea amețita sa sesizez ce mi se întâmpla, de aceea nu reacționam. După lungi mângâieri ale parului meu, încep sa îmi simt cămașă de noapte cum se duce in jos si ma trezesc instant din visul plăcut pe care nu stiu de ce il aveam.
-Poti sa încetezi??
-Dar vad ca îți place. Nu ai spus nimic pana acum.
Ma ia cu forță pe sus, ducandu-ma in sufragerie si ma aseaza pe canapea. Eu încerc sa ma imbrac si sa il evit, dar pur si simplu se ținea ca scaiul de mine.
Edward se aseaza lângă mine si începe sa ma sărute si sa se joace cu parul meu. Eu parca visez si ma las condusa de mâinile lui puternice.

Prezent:

Încep sa îmi amintesc si sa regret tot ce am făcut noaptea trecuta. L-am înșelat pe John cu Edward. :((
-De ce mi-ai făcut asta??
-Ce, si tu ai vrut? Nu m-ai împiedicat.
  Nu îmi venea sa cred tocmai ce îmi făcuse si încercam sa găsesc o soluție ca sa nu trebuiască sa stau cu Edward pana vine John. Si atunci îmi venise minunata idee:
"Pot sa ma mut înapoi in cămin. Sunt tot student la aceea școală, deci ar trebui sa ma primească, chiar daca am lipsit de foarte multe ori anul acesta".
  Ma duc ca fulgerul in camera mea si încerc sa îmi găsesc hainele cat mai rapid si mi le îndes in primul ghiozdan pe care il găsesc. Ma duc la ușă si încep sa ma încalț.
  -Stai! Tu unde crezi ca pleci?? striga Edward destul de supărat.
-Departe de tine! Ma duc la cămin! Sa ma anunți când se intoarce John.
-Nu, tu nu pleci nicăieri! Stiu ca ma iubești si încerci sa fugi de mine.
-Ce?? Sa te iubesc?? O crezi tu!
Îmi iau ghiozdanul, deschid ușă si încep sa fug de teama sa nu ma prindă. Părea destul de supărat si nu vreau sa îmi facă ceva rau.
Desigur el era pe urma mea si încerca sa ma prindă. Poate, pentru cei care ne vedeau era o joaca copilăroasa, dar pentru mine nu înseamnă nimic altceva decât sa scap de el.
Era foarte aproape sa ma prindă, dar gardianul caminului m-a aparat de Edward (începusem sa tip ca o nebuna).
Si așa am scăpat pentru câteva zile de Edward. Mai rămâne doar sa vorbesc cu directorului sa ma repartizeze dintr-o camera. Si nu cred ca o sa fie așa greu sa fac asta!

...............................................

Sper ca v-a plăcut. Scuze ca nu am mai postat de foarte mult timp, dar nu am avut când.
 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 22, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dramă Și IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum