9. Zile de iarna

27 1 0
                                    

Perspectiva lui Stephanie:

Ma trezesc dimineata cu o pofta mare de ciocolata calda, asa ca ma indrept spre scari, ca sa ajung in bucatarie. Era 6 dimineata, deci nimeni nu era treaz in casa. Imi fac ciocolata calda pe care am asteptat-o si ma intind pe canapea, uitandu-ma la televizor. Dupa ce imi termin ciocolata calda, merg in camera lui John. O deschid usor si ma indrept spre pat cu pasi marunti.
Ajunsa in pat, incep sa ma joc cu parul lui. Deodata isi deschide ochii si se uita la mine somnoros.
-Ce faci, iubito?
Stai ce.....mi-a spus iubito?? Un zambet imi apare pe fata.
-Bine, iubitule.
-De ce te-ai trezit atat de devreme?
-Imi era pofta de ciocolata calda.
El incepe sa ma sarute, cu o mână jucandu-se cu parul meu, iar cu cealalta tinandu-ma de talie.
-Hai sa mergem la o plimbare!
-Dar ninge!
-Mai bine!
Un zambet tamp ii apare pe fata. Ma ridica din pat si tinandu-ma in brate ma duce spre dormitorul meu.
-Pune-ti haine groase!
Cu acestea inchise usa si se indrepta spre dormitorul lui.
Imi pun blugi si un hanorac, ca apoi sa imi pun o geaca si niste cizme. Il astept pe John in fata usi, aprope plictisindu-ma.
-Scuze ca te-am facut sa ma astepti! Haide sa mergem!
-Dar Edward? Il lasam singur in casa?
-Doar nu vrei sa il luam si pe el cu noi!
-Da, logic!
Ma ridic pe varfuri ca sa ajung la buzele acelea carnoase pe care le avea. Am inceput sa ma joc cu ele, in timp ce el deschidea usa.

***
Mergeam prin parcul prin care mergeam cand stateam la camin. Ne tineam de mana si priveam spre parcul alb. De odata simt cum John isi trage mana. Ma trezesc cu un bulgare mare in fata.
-Pentru ce a fost asta?? tip eu la el.
-De ce crezi ca am iesit afara??
-Nu stiu. Poate ca sa ne plimbam.
Sa fiu sincera trebuia sa ma astept la asta din partea lui deoarece avea o minte de copil de 5 ani. Ii arunc un bulgare in fata. In timp ce incerca sa isi scoata bulgarele din urechi, eu sar pe el si il trantesc la pamant. Incep sa ii dau cu bulgari in fata.
-Inceteaza!! imi spune el, incercand sa se apere.
-Tu ai inceput si eu continui. spun eu, indesandu-i bulgari pe sub geaca.
Cand vad ca avea pielea rosie, ma ridic usor, lasandu-l sa isi scuture geaca de zapada.
-Am nevoie de o ciocolata calda, spuse John ridicandu-se in picioare.
-Eu sunt uda si mi-e frig si tu vrei ciocolata calda??ii spun eu incruntandu-ma.
-Du-te tu acasa si vin eu cu cicolata calda.

Ma indrept cu pasi repezi spre casa pentru ca imi era foarte frig. Picioarele imi tremurau si deja simteam cum ma incepe o raceala.
Ajunsa in fata usii, o deschid si imi dau geaca uda jos.
-Unde ati plecat?
Ma uit scarbita in sus si il vad pe Edward stand pe scari si privindu-ma cu niste ochi sclipitori si blanzi.
-Nu te intereseaza pe tine!
-Ba ma intereseaza! Daca nu ma interesa nu intrebam!
-Atunci, am fost la o plimbare.
Trec pe langa el pe scari fara sa il bag in seama. Ma indrept spre dormitor ca sa imi schimb blugii care erau foarte uzi. Mi-am pus niste pantaloni de trening si o bluza decoltata si m-am indreptat spre bucatarie.
-Cam decoltata nu crezi??
-Ce te intereseaza pe tine cu ce ma imbrac?? Nu trebuie sa te anunt dinainte cu ce ma imbrac sau nu.
Ii intorc spatele incercand sa nu il bag in seama. Dar se tot tinea ca un scai de mine si ma enerva foarte tare asta. Ca sa scap de el, ma duc in camera mea si ma intorc cu o gramada de carti pe care le pun pe o masuta din sufragerie.
-Trebuie sa invat pentru scoala! Am nevoie de liniste, deci te rog sa taci!
Speram sa il fac sa taca, insa nu cred ca am reusit cand isi deschide gura din nou.
-Vreau si eu sa invat cu tine.
Se aseaza langa mine fara sa ma intrebe daca vreau sa stea cu mine sau nu. Nu imi placea distanta dintre noi, care era foarte mica. Imi placea mai mult cand vorbea, decat acum cand este la cativa centrimetri de mine. Inima imi batea tare si stiam ca nu o sa se intample ceva prea frumos pentru ca in adancul inimii mele il placeam, dar mai putin.
Ma uit la el si ma pierd in ochii lui caprui. Ma uitam si la buzele lui rozalii , dar si la parul lui care merita o ciufuleala.
Sunt luata prin surprindere cu un sarut, care ma facea sa zbor de fericire. Nu stiu de ce eram fericita, dar stiam ca ma simteam bine si imi placea. Ii intorc sarutul ca o proasta fara sa ma gandesc la consecinte si la ce o sa spuna John in privinta lui.
Cand sarutul se terminase, imi intorc capul in alta directie vrand sa nu ii vad ochii perfecti si sa ma pierd in ei. Nu puteam sa cred ca sunt asa de imatura si ca puteam sa ma arunc in bratele primului venit in casa.
Imi iau cartile si ma indrept spre scari.
-Unde te duci?
-Ma duc in camera mea. Te rog nu veni.
Nu vroiam sa il privesc ca sa imi dau seama de prostia pe care am facut-o, de aceea ma indrept spre camera mea.

***
Invatam ce invatam, dar ma gandeam de ce John sta atat de mult la o cafenea ca sa ia ciocolata calda. Ma ingrijora faptul ca nu mai venea.
La ora 7, John intra pe usa cu ciocolata calda in mana.
-Unde ai fost?? il intreb eu coborand scarile.
-Am avut mai multe lucruri de rezolvat. Maine trebuie sa plec la Londra.
-Stai ce??
Ma uitam la el cu ochii mari cat 2 cepe.
-Imi pare rau! Se pare ca parintii mei au cateva probleme.
El lasa ciocolata calda pe masa si se indrepta in camera lui. Il urmez, ajungand in camera lui.
-Pot sa vin si eu?
-Nu. Mai bine stai aici si invata. O sa fie si Edward. Nu te ingrijora! O sa ma intorc curand.
Ma saruta usor in timp ce eu ma gandeam la faptul ca este o problema sa stai cu Edward.
-Ok, iubitule. O sa stau aici si o sa fiu bine.
Nu pot sa cred cat de proasta am fost cand am zis asta. Nu o sa fiu bine deloc.
-Eu trebuie sa plec. Ne vedem peste cateva zile!
Se uita pentru cateva secunde la mine, dupa aceea isi schimba privirea plecand din camera.
Da....eu o sa fiu singura cu Edward in casa. Cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata.
Il vad cum pleaca. Simt cum o lacrima imi curge pe obraz pentru ca stiam ce ma asteapta. Cand John se urca in masina si pleca, din spatele meu, Edward zise:
-Ti-am spus ca nu o sa stea cu tine pentru totdeauna!
Pe fata i se putea citi zambetul diabolic. Stiam ca ce ma asteapta nu o sa ne placa amandurora sau.....cine stie??

Dramă Și IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum