Era vacanta de iarna si afara ningea foarte tare. Oamenii se plimbau prin oras cautand o cafenea de unde sa ia o ciocolata calda, iar copii cautau un loc bun unde sa se joace cu bulgari sau sa faca un om de zapada.
Stephanie si John erau in casa, savurand o ciocolata calda, adusa de John de la o cafenea.
-Trebuie sa mergem si noi iarna asta undeva, nu crezi?
Intreba John, in timp ce apasa la intamplare pe telecomanda.
-Da, am putea sa mergem la munte. Dar mai bine stam aici. Eu trebuie sa invati pentru teste si tu la fel.
-Daca zici tu asa.
Telefonul lui Johm sună. El raspunse imediat.
Stephanie il privi, vazandu-l cum dă aprobator din cap.
-Ce este?? Cu cine ai vorbit??? intreba Stephanie curioasa.
-Cu parintii mei. Mi-au spus ca astazi o sa mai vina cineva aici deoarece s-a mutat la scoala noastra.
-Il cunosti??
-Da. Este prietenul nostru de familie. Este cu un an mai mic decat mine si cu un an mai mare decat tine.
-Este fata??
-Nu....este baiat.
John se duse la baie, in timp ce Stephanie se gandea cum era daca venea o fata. Nu suporta gandul ca trebuie sa stea cu 2 baieti in aceeasi casa si mai mult, unul venit pe neasteptate.
Incerca sa se uite la televizor cu John, ca sa uite de toata poveste cu acel baiat care o sa stea cu ea si cu el pentru mai multi ani, dar nu putea. Gandul acesta o apăsa. Uneori se uita in gol, lucru care il speria putin pe John.***
Era seara si la usa s-a auzit un ciocanit puternic. John deschise usa si se imbrațișă prietenesc cu persoana care venise. John merse cu acel baiat in sufragerie, unde era si Stephanie.
-Stephanie! El este Edward Hullen. El va merge la aceeasi scoala ca noi.
Privirile lui Stephanie si a lui Edward se intersectara, stand asa cateva secunde.
-Buna! Eu sunt Stephanie.
-Ma bucur sa te cunosc!
Edward ii pupase mana.
-Edward, hai sa iti arat camera unde o sa stai.Gandurile lui Stepahnie:
Ce dragut este Edward! De ce trebuia sa vina aici? O sa mor daca o sa stau prea mult cu el in casa. Il iubesc pe John si cred ca asta o sa ma faca sa ma apropii mai mult de Edward. Trebuie sa fiu dura.***
John si Edward discutara despre lucrul care l-a convins sa vina in Paris sa studieze aici si cat vrea sa stea. Din pacate pentru Stephanie, el vrea sa stea pana termina liceul.***
Noaptea, fiecare s-a dus in camera lui, inafara de Edward care isi facu un dush. Fiind noapte si fara lumini aprinse pe hol, Edward intra in camera lui Stephanie.
Cand Stephanie auzi usa, ea deschise ochii, vanzand un Edward in chiloti cu abdomenul bine conturat.
-Ce faci aici, Hullen?? tipa Stephanie.
-Am gresit camera. Scuze. Si numele meu este Edward, nu Hullen.
-Vreau sa iti zic Hullen. Probleme?
-Lasa ca o sa vezi tu maine!
-Ce o sa-mi faci? John o sa fie mereu in casa asta.
-Nu si cand o sa plece la facultate.
-O sa faca facultatea in Paris. Mi-a promis.
-Nu fii naiva! Pana si tu stii ca nu este adevarat!
Dupa ce Edward inchise usa cu grija, Stephanie se gandi la ce spuse el. Oare chiar a avut dreptate?? John o sa merga la facultate altundeva??..........................................................
La media este Edward!
CITEȘTI
Dramă Și Iubire
RomancePovestea uimitoare de iubire, dar in acelasi timp si drama unei adolescente pe nume Stephanie,care incearca sa isi găseasca adevaratul drum spre iubire si spre o familie nedespartita.