ve chris..

148 9 0
                                    

Benim yakışıklı samurayım. Daha önceden neredeydin. Miley'nin chris'e olan ilgisi beni deli ediyordu ama chris ona karşı hiç bir şey hissetmediğini defalarca yüzüne vurdu. Bu beni istemsiz olarak mutlu ediyordu. Ne yapayım canım okuldaki tüm erkekler ona ilgi duyacak değil ya. Kendini ne sanıyor ki? Çirkin ve aptal olabilirim ama bazı insanlar bunu önemsemiyor olabilir. 

Chris'e olan ilgim gün geçtikçe artmaya başlamıştı. O neredeyse orada olmaya çalışıyordum. Bazen onu takip ettiğimi anlamıyor değildi. Lanet olası ayakkabılar! Bu kadar ses çıkarmak zorundalar mı?

Yine bir gün takip sırasında biri kolumdan çekip beni boş bir sınıfa aldı. Tahmin ettiğim gibi. Miley ve arkadaşları!

Merhaba ezik diyerek girdi cümleye. 

- Chris'e olan ilginin farkındayım tatlım. Gayet doğal tabi. Birine karşı bir takım hislerin olabilir. Ama bu hislere karşılık beklemen çok aptalca. Hiç aynaya bakmadın mı sen. Şu tipine bir baksana. Büyük annemin kedisine benziyorsun. Hahahahahah!! ( toplu kişneme )

- Be.. be.. ben..

- Se.. se..sen kül kedisi, Chris'den uzak duracaksın. Senin iyiliğin için. Üzülme diye söylüyorum. Dünyadaki tek kız olsan bile Chris sana asla karşılık vermezzzzz!!! Şimdi akıllan ve derslerinle ilgilen sevgili alexis!


Bu konuşmanın sonunda ağlayarak orayı terk ettim. Çıkışa doğru koşarken chris'le çarpıştım. Neden ağlıyorsun dedi meraklı bakışlarıyla. 

- Siz güzel ve zeki insanlar sizin gibi olmayanları hep dışlarsınız. Bu hakkı size kim veriyor? Tanrı aşkına kendinizi ne sanıyorsunuz?

Bu ona karşı söylediğim ilk ve son cümlelerdi. Bir daha asla kaybeden ben olmayacaktım. Değişme vakti gelmişti. 

Merhaba evren,

Benden yana olmaya hazır mısın?

Çirkin Kızlar SevilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin