Çok mu şey istiyorum. Sadece miley'in kafasında yumurta kırmak niyetim. Sonra o kafasını tavuk tüyleriyle doldurmak. Elimden gelse onu uzaya yollamak istiyordum. Şaka bir tarafa gerçekten ona yaptıklarının hesabını sormaya karar verdim. Çirkin olabilirim ama bu ona beni küçük düşürme yetkisini vermiyordu.
Futbol turnuvaları başlamıştı.Amigo kızları duymuşsunuzdur. Ne yaparsam yapayım asla içinde bulunamayacağım bir kız grubu. Evet miley o grubun vazgeçilmez üyesi. Sofia olmazsa olmaz zaten.
Maça az kalmıştı. Herkes sahadaki yerini almış bekliyordu. Biri hariççç. Evet bildin tatlım. Evet miley'i tuvalete kilitledim. Bu maça çıkamamak onun için büyük bir hayal kırıklığı olacaktı. Ama onun yerine bu maça benim çıkacağımı tahmin etmemiştim. Evet doğru duydun. Miley'in yerine bir kız gerekliydi ve orada benim dışımda başka bir kız yoktu. Tanrı aşkına bunu yapamazdım. Geri geri adımlarla sahayı terk etmeye çalışırken kendimi kızların ortasında buldum. Bana gerekli olan kıyafetleri verdiler. O eteği giymem için bir bacağım olması gerekti. Mısır püsküllerim yüzünden bacağım görünmüyordu. Lanet olası tüyler.! onlar içinde zor oldu beni maça çıkarmak. Sonuçta bir grubuz. Aradaki bir çürük elma tüm torbayı kokutur öyle değil mi?
Her şey iyi hoşta arthur'un takımda olması beni hiç bu kadar korkutmamıştı. Hiç yüzüme bakmayan arthur gözünü ayırmıyordu benden sanki. Bu salağı gruba kim aldı diye düşünüyordur kesin. Her neyse maç başladı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Karnımda bilinmeyen bir sancı. Bir fil dışarı çıkmaya zorluyordu sanki. Aman Allah'ım. Tuvaletim yine tam zamanında geldi. Lanet olsun o son hamburgeri yemiycektim. Altı tanesi neyime yetmiyordu sanki.
Omuzlardan yukarı doğru çıkarken karnım patlayacak duruma geldi. Daha fazla dayamazdım. Tuvaletimi tutayım derken dikkatimi toplayamadım ve parmağım kızın gözüne girdi. Uzun bir çabanın sonunda yükselen kız kulesi benim tırnağı yenmiş parmağımla yerle bir oldu. Ayağımdan fırlayan ayakkabıda Arthur'un kafasında yerini aldı. Bu da yetmezmiş gibi karnımdaki fili dışarı çıkardım. Evet altıma yaptım. Tam bir rezillik. Çirkin olduğum yetmiyormuş gibi birde rezil oldum.
İntikam mı?
Evrenin güzellerden yana olduğunu unutmuşum..:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Kızlar Sevilmez
ChickLitNe kadar seversen sev, karşındakinin hissettiği kadarsın ! :x