Kabul edilemeyen bir çirkinlik.
Evet hayatımın en kısa tanımı :/
istenmeyen çocuk.
Çok değil 19 yıl önce ikizimle dünyaya gelmişim. Normalde gelişimle ailemi mutlu etmem gerekirdi. Ama tam olarak öyle olmamış. Annem beni gördüğünde karnına geri dönmemi istemiş. Bu pek mümkün olmamış tabii. Şaka bir yana ister istemez bir hayal kırıklığı yaşatmışım . Annem dünya güzeli babam brad pitt kırması adamken benim oyuncak ayıya benzemem biraz tuhaf durum tabii. Her neyse öyle böyle kabullenmişler beni. Ama bir sorun vardı .. ikizim
Ardımdan gelen kız kardeşim(sağolsun ) zaten damda olan pabuçlarımı karşı komşunun bahçesine fırlattı. Lanet olası bir güzelliği vardı. . Sofia...
Adaletin de böylesi. Zeki, çalışkan ve güzeldi. Burnunu da karıştırmazdı. Gaz çıkardığını da hiç duymadım. Çıkarırsa da parfüm gibi kokardı herhalde. Kusursuzdu. Ne zaman ne konuşacağını bilirdi. Öyle de olmak zorundaydı. Doğduğundan beri ona kardeşin gibi olma dediler. Geveze, patavatsız, tembel, şişko ve çirkin. Bana benzememesi için büyük çaba harcadılar. Ve başardılar. Soyadımız dışında hiç bir benzerliğimiz yoktu.
Benimle konuşmazdı ama ben severdim onu. Taa ki hoşlandığım çocuk onunla ilgileninceye kadar.
Arthur.. benim tatlı bebeğim..
Rüyalarımın prensi. Okulun en yakışıklı çocuğu. Tüm kızların odak noktası ve futbol takımının en gözde oyuncusu.
Benimle ilgilenmesini beklemem büyük aptallık ama hayal etmesi bile yüzümü güldürmeye yetiyor. Ahh benim elma şekeri tadındaki mısır gevreğim.. Keşke çirkin kızlardan hoşlansaydı. O zaman asla yanımdan ayrılmazdı. Her neyse ben onun hayalini kurarken sofia ve arthur yuva kuracak duruma geldi.
Bu kız hayatımı cehenneme çevirmek için gelmiş dünyaya. Kardeş değil resmen karın deşen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Kızlar Sevilmez
ChickLitNe kadar seversen sev, karşındakinin hissettiği kadarsın ! :x