İz'den
Kıyafetlerimi bavula rastgele koyuyordum. Daha sonra böyle olmayacağını anlayınca boşaltıp düzenli bir şekilde koymaya başladım. Aynı odada kaldığımız Yağmur bu halime gülerken arkamı dönüp ölümcül bakışlarımı üzerine saldım. Gülmemek için dudaklarını bastırıp teslim olmuşcasına elini havaya kaldırıp salladı. Bu ser ben sırıttı.
Ha bu arada ben İz Atasoy. 17 yaşında bir kızım. Babam üvey olmasına rağmen onu çok seviyorum ama öz annemden nefret ediyorum. Zaten bu duygularım karşılıksız değil. Yani annemde benden nefret ediyor.
Yağmur ile odadan çıkıp aşağıya indik. Burası bizim 4 'ümüze ait bir ev. Şimal , Deniz ve Yağmur ile birlikte kalıyoruz. Lüks bir sitede olmasına rağmen içinde bir bakkal,manav ve terzi gibi yerler var. Yağmur koltukta oturuyordu. Şimal ve Deniz'i bekliyorduk. Tahta merdivenden çıkan tok sesle arkamızı döndük. Yağmur ''Hadi gidelim o zaman.'' dedi hareketlenerek. Bende yavaş yavaş hareketleniyordum. Bavulu yan yatııp kolunu çektim ve sürüklemeye başladım. Kendimi çok kötü hissediyodum çünkü Ege'i dün bir kızla basmıştım. Arkadan Deniz'in adımı seslenmesiyle o tarafa döndüm. Ücüde şaşkın ve anlamaz gözlerle bana bakıyorlardı. Omuzlarımı silkip ''Ne var?'' dedim hissizce. Şimal öne atılılıp ''Neyin var böyle?'' güldüm. ''Ege beni aldattı. '' yüzleri düşmüştü. Yağmur ''Neden anlatmadın salak?'' dedi yanıma geldi kolumu tutup koltuğa oturttu. Deniz ''Dökül çıkar ağzındaki bezelyeyi!'' güldüm. Şimal ''Yersiz şakalar yapıp durma bak '' gözlerimi devirdim ''Anlatmamı istiyorsanız susun.'' hemen susup dinlemeye başladılar. ''Hani biz dün gidicektik. İptal odu bugün gidiyoruz ya. Son gün onunla birlikte bir şey yapalım dedim gitim evine. Kapıyı çaldım ve bir süre sonra üstünde sadece gömlek olan bir kız çıktı bende kızı itip Ege'i aradım uyuyormuş. Uyandırdım güler bir yüzle. Bana baktı ve güldü 'İz ne oldu?' dedi bir tane tokat vurup 'ayrıldık' dedim ve eve geldim bu kadar. '' Deniz somurttu ''Özlüyor musun?'' güldüm ''Neden ?'' güldü. Şimal ''Hatırlıyor musun?'' yine güldüm ''Sanmıyorum. '' güldü Yağmur sırıttı bu seferde ''Kötü hissediyor musun?'' yine güldüm. ''Koy göte gitsin. '' kızlar hepbir ağızdan ''E neden mutsuzsun?!'' dediler. Gözlerimi devirip. ''Çünkü arkamdan iş çevirdiler ben zaten Ege 'i sevmiyordum artık. İyi oldu bence. ''
Birden korna sesi gelince bavulları hızla alıp kapıdan çıktık. Otobüse binip bavullarımızı görevlilere verdik. Bekle bizi kamp biz geliyoruz.Kafama gelen ağır şeyle kafamı tutup gözlerimi açtım acıyla. Etrafıma baktım otobüsün içinde kimse yoktu hızla kalktım ve otobüsten indim. Kızları arıyordu gözlerim ama yoklardı etrafımda bir sürü kız ve erkek vardı ve hepsi acayip taştı. Resmen kendimden utandım amk bu nedir ya -,- herneyse hem biz kızlarla şirin mi şirin patatesleriz. Elimde bavulla ilerliyordum. Kızları bulamayınca idareye gitmeye karar verdim. Bir tane kıza ilerledim ve şirince gülümsedim''Müdürün odası nerede gösterir misin?'' içtenlikle gülümsedi ''Tabi şuradan git zaten kapının üstünde yazıyor. '' teşekkür edip yanından ayrıldım.
Kapının önüne gelip üstümü basımı toparladım ve kapıyı çaldım. İçeri girdiğimde kızları görünce 'sizi gebertcem kimse alamıyacak elimden nihaha' diye kötülükle sırıttım. Kızların korkmasını beklerken güldüklerinde yuzüm düştü. Müdür bana bıkınlıkla ''Sende bu grubun kalan üyesi olmalısın kızım. Geç arkadaşının yanına anlatıcaklarım var.'' dediğinde. Kızların yanına gittim ve 'ne diyor bu adam' diye fısldadım. Karşıma baktıgımda bizimle aynı sayıda bor erkek grubu olduğunu gördüm. Karşımdaki bana göz kırpınca utançla başımı eğdim.
Deniz'den
İz'in sorusuyla güldüm ve ''Bizi uyaracakmış. '' dedim. Gülmeye devam ettim. Karşımda bir çocuk vardı ve sürekli yanındaki arkadaşlarına hareketli hareketli bir şeyler anlatıyordu. Bi an göz göze geldiğimizde bana bakıp gülümsedi. Burası çok mu sıcak oldu ne. Hemen utançla gülümsedim. Şimal lafa atıldı ve benim koluma yumruk attı ''Kız ne oluyor sana kendine gel.'' dediğinde kafamı sallayıp etkiden çıktım. Müdüre baktığımda 'Ben işin içinden nasıl çıkıcağım' der gibi bakıyordu. En sonunda karşıdan sert yüz hatları olan çocuk ''Hocam anlatacaksanız anlatın artık yoksa gidiceğiz!'' diue çıkışınca hoca derin bir iç çekip ''Birbirinizle iyi anlaşın. Bu kadar şimdi çıkabilirsiniz.'' dedi ve koltuğuna yayıldı. Hocaya herkes 'Ben bir orintorenkle öpüşmem ' demiş gibi bakıyorduk. ''Hocam neden bunu dediniz eminiz biz çok iyi anlaşıcaz.'' dedi aralarından bir çacuk ve Yağmur'a baktı. ''Biz hiç öyle düsünmüyoruz ama.'' dedi Yağmur çocuğa bakarak. Sırıttılar. Kendimizi dışarı zorla attığımızda hemen son anda öğrendiğimiz odalarımıza gittik. Ben içeri girer girmez kendimi mutfağa attım neden çünkü yemek önemli.
Elime nutellayı alıp erittim. Sucuk da pişirip üstüne döktüm. Nutellalı sucuğu ben bayıla bayıla yerken karşımda bir hareketlilik hissettim. O tarafa baktığımda Şimal bana anlamaz gözlerle bakıyordu. Şimal'e boşver derecesinde elimi salladım ve yemeye devam ettim. ''Sen nasıl bir bok boğazsın!'' dedi yüzünü buruşurarak. ''Bok boğaz değil ki ama İstanbulda bir boğaz köprüsü var. '' diyip sırıttım. ''Kolay değil seni çekmek biliyormusun.'' sırıttım ''Fanta ile çek o zaman.'' gülüp sarıldı. ''. İşte bunu seviyorum. Beni güldürmeni'' dediğinde sırıttım tam ağzımı açacakken Şimal susturdu ''Bu kadarını emin ol ne ben kaldırırım ne de dünya. '' ddedi bıkkınlıkla. Omuz silkip göz devirdim. Ama merak etmeyin gözlerim domino taşı değil hahahaah. Tamam vurmayın.
Yemeği yedikten sonra lambayının yanına geçtim ve ''Okus pokus!Pikaçu kes cereyanı.'' diyip lambayı kapattım. Kızlar mızıklanınca açtım ama açmamla kafama annemin terliğini aratmayacak bir rlik kafama geldi ve onun etkisiyle yere düştüm. Siz bana neler yaptınız ben şimdi bi ödünüzü bokunuza karıştırıyım. Diye düşünüp ölü takliti yaptım. Kızlar başıma toplanınca birisi başıma vurup ''Artist misin lan?'' dedi Yağmur. Kafamı kaldırıp ''Artist ne arar la bazaarda!'' dedim ve bende onun başına vurmuştum. Kızlar kahkahayla gülerken. Bende yerlerde sürünüyordum.
Kızlarla yerden kalkıp. Televizyon izlemeye başladık. Canım cok sıkılmıştı. Dayanamayıp kızlara oflayarak ''Canım sıkıldı dışarı çıkalım mı?'' dedim. Yağmur ve Şimal beni onaylarken İz'i zor ikna ettik neymiş efendim 'dişirdi çik çikil virmiş' poh.
Üstümüze hırka alıp dışarı cıktık. İlerlerken ileriden sesler duyduk ve bu sesler kulağa çok hoş geliyordu. Gitarla karışık insan sesleri. Hemen oraya doğru ilerledik. İskelenin üstünde oturmuş bir grup kişinin eğlendiğini gordük. Karanlık olduğundan kim olduklarını çıkaramıyordum ama aralarında kız olduğunu sanmıyordum. Adımlarım yavaşlarken onların ,müdürün odasındaki çocuklar olduklarını görmemizle durduğumuz yere kazık gibi çakıldık. Ben hemen devreye girdim. Neden çünkü bu iş böyle gitmecek benim buna bir el atmam lazım. Hemen atıldım ''Bizde katıla bilirmiyiz?'' aralarından bana gülen bana bakıp ''Neden olmasın demi çocuklar?'' dedi sorar gibi ve tekrar bana güldü. Allah'ım kalp nereden atıyordu bilen var mı? Bize yer açtıklarında sıralandık kızlı erkekli. Birinin elinde gitar vardı ve Şimal ile yan yana oturuyordu. Çocuk Şimal'e bişey fısıldadı ve Şimal kafa salladı.
NASIL?
BEĞENDİNİZ Mİ?
EKSİK YERLERİMİ SÖYLEMEYİ UNUTMAYIN :-)
KARAKERLER NASIL?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞♥Kızlar Çetesi♥∞
ЮморÇete dediğime bakmayın onlar her ne kadar sevmediklerine kötü davransalarda onların kalbinde bir kadına ait herşey var. Onlar sizin yüzünüzdeki tebessüm,aşk,merhamet,şevkat,iyilik olurlar. Onları kızdırırsanız eğer yüzünüzdeki acı,nefret,intikam,köt...