Öpme ...!

22 3 0
                                    

Ben : nasıl ya sana da oluyo derken neyden bahsediyorsun sen !
Azra : ya bende bazen üstümü değiştirmeyi unutuyorum ....
Azra yatakta oturuyordu ben ise koltukta .... Bana yaptığı bu şakanın cezasını çekecekti ... Aklıma bişeyler geldi bile
Koltuğun üstüne çıktım , ve bağırarak " hiyaaa " azranın üstüne atladım azranın saçını çekerken " abicim şakalarına dikkat et lan " azra çığlık atıyordu bırak diye ama ısırasım gelince kolunu ısırdım azra çığlığını arttırdığında iyice sinir oldum bıraktım ...
Azra : kızım vampirmisin sen ayy saçım kolum pis kardeş seni
Ben : asıl sensin pis kardeş yaptığın şakalara bak ...!
İkimizda kollarımızı küs gibi yaptık hıh diyip arkamızı döndük tam bilmem ama 2-3 dakka olmuştur ... Böyle durduk azımızdan bir harf bile çıkmadı .. Sonra ben gülerek " ne çocuğuz lan " diye kahkaha attım ... Azrada bana eşlik ederek aynen ya dedi ve gülmekten yerlerdeydik ...kendimizi toparladığımz zaman ayağa kalkıp sarıldık azra derin bir nefes alıp " iyiki varsın lan öpeyim gel " dedi bende çığlık attım öpme diye .
.....
Azra : olum amma abarttın bir koli peçete bitirdin ...
Ben : abicim öpmedin ki yaladın resmen ya iğrençsin diyip yeniden sildim ...




Of farkındayım ama Hafıza kaybı adlı kitabımdan kendi yazar yorumumu yaptığımda saat bir idi şimdi 1:36  hayır 36 dakkada yazmadım 5 dakkada yazdım ama yazmadan önce önceki bölümü okuyorum ben hep .... Unuttuysam diye , sonra ne yazacığımı düşünüyorum öyle yazıyorum ama kuzenimle olduğum için kuzenim yeter falan dedi kızdı ondan onunla oynucam gecenin köründe subway surfers oynuyor neyse ... Sizi seviyorum lütfen  okuyanlar vote de verebilirmi ...

Hafıza kaybında da uyucam dedim uyuyamadım bi .... Yslan olmasın ....hafıza kaybının 10. Bölümünden sonra yazdım bu kısacık bölümü size iyi uykular mutlu günler yeni güne girdik bana iyi eğlenceler devam ediyor...

Hımmm.... Fotodaki azracığımız 💗💗💗💗🙈🙈🙈 arkadaşlıkları müko

FALLARA İNANMALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin