ÜRKÜTÜCÜ Mektup

11 1 0
                                    

Azranın annesi :::
Azra yine mi bu kız ?
Azra :
Evet anne , bu arada o kız değil benim kardeşim ve kimse benim kardeşimle böyle konuşamaz SEN BİLE !
Azra arkadan elini uzattı ve ellerimizi tokuşturduk ..
Annesi ::
Sen bu fakirin yanında dura dura onun gibi terbiyesiz olmaya başlamışsın ...
Azra ::
Hayır anne , ben senin yanında kala kala kendimi unutmuştum !
Annesi :
Şaka yapıyorsun değil mi ? Kızım bak dışarıdaki tüm zengin erkek / kız herkez seninle tanışmak isterken sen gidip bu fakire mi kaldın ?
Azra ::
Anne , onlar zengin ama kalpleri fakir ... ( beni işaret edip ) Bacımın ise kalbide zengin maddi durumuda zengin!
Annesi ::
Bacımı , ayş sen iyice kürde bağladın ..
Ben ::
Bak Sevgi yengeciğim ( yaşlı olmadığını düşündüğü için abla dememi ister ama ben inadına yenge derim ! ) biz Bacımla kürt olsakta türk olsakta fakir olsakta ne olursak olsakta ayrılmayacağız anladınızmı ?
Annesi ::
Bizde küçükken öyle demiştik arkadaşlarımla sonra onlar iş bulamadı fakirleştiler bende bıraktım !
Ben ::
Biz sizin gibi para için kardeşlik yapmıyoruz biz gerçekten birbirimizi seviyoruz , biz siz değiliz .. ! Sahte bir dostluk kurup söz verecek kadar küçülmedik  ...
Annesi ::
Azra sustur şu kızı !
Azra ::
Evet , bacım konuş konuş bağır hatta ... Duysun herkez annemin ne olduğunu .... Kendisi gibi büyütülmekten bıktım ... Dedi ve annesini itip çıktı bende azranın peşinden gittim !
Annesi ::
Eve geleceksin azra ! Sende bir gün gelirsin Fakir !
Azra ::
Oha , sinek vızıldıyor  ...
Ben ::
Oha , bize kendini tanıtıyor !

Annesi kapıyı kapattı bizde azra ile sarıldık ve ellerimizi tokuşturduk .... Sonra azra omzuma kolunu attı bende ona öylece cafeye gittik ...
.....
Evet , cafeye gelmiştim sonunda ... Yine o adamı gördüm ve hiç bakmadan ilerledim adam beni tanıyınca " Kızım , varmı kaandan bir haber ? " ilk baş adama baktım ve sonra " yok ! " diyip cafeye girdim .. Azra ile oturduğumuz özel masamız vardı , aslında orası sadece bizimdi diyebiliriz garson artık alışmıştı hep oraya geçenleri kaldırıyordu !
.....
Azra ::
Karnını tutarak , ne yedik be dedi ...
Bende evet der gibi başımı salladım ..... Bol bol pasta yedik ama şiştik baya bi !
Azra ::
Pişt kanka , hadi eve gidek mektup gelmiş mi bakalım ben bugun sizde kalayım ... Olur demi ?
Ben ::
Kanka soruyonmu kalabilirmiyim diye saçmaladın şu an istediğin zaman ... Hadi gidelim bacım ..
.....
Mektubu bahçenin girişinden görebiliyordum ki demekki annem gelmemiş görseydi alır okurdu .. İyikide görmedi ! Hemen yaklaşıp mektubu aldım ....
Açtığımda azra oha lan destan yazmış , dedi ve güldü bende aynı tepkiyi verdim ...
Okumaya başladım ...
Sevgilime :
Neden bu kadar güzel giyiniyorsun ki ? Neden bu kadar süsleniyorsun birini seviyorum deme sakın yoksa onu bulup gebertirim , piskopat sanma beni ama kıskanırım yani ... Zaten ben ondan daha yakışıklıyımdır .... Azralara mı gidiyosun takip ediyorum ..
Evet tahminim doğru Biricik bacına gidiyosun ... Camdanda sizi izliyorum azrayı yaladın oha ... Azrayı bile kıskandım şu an ama merak etme hiç birşey yapmam ona ... Kapıdan çıkarken o kadınla kavganızı yeni anladım , azranın annesi diye bişe demek istemiyorum ama gelirken bir adamla konuşuyordu , herneyse ama çok iyi laf soktunuz ve sonra ellerinizi tokalaştırıp omuz omuza yürürken çok şebektiniz .. Yanınızdan geçtiğimi bile fark etmeyecek kadar derindi bakışlarınız ... Herneyse o adamı yine gördün ve sonra cafe ye gittin azra sizdemi kalacak bu iyi her gece korkuyordun şimdi o var .. Azra yı yine kıskanıcam seninle uyuyacak çünkü , he bide uyurken çok tatlı oluyorsun ... Seni seviyorum iyi günler GİZLİ AŞIĞIN ...
Azra ::  bağırarak oha bu resmen sapık ...
Azranın ağzını kapadım bağırmamalıydı birisi duyarsa ....
Azra :: kızım kendine dikkat etmelisin .... Bu arada annem ve o adam kim ya ! Of herneyse kızım hadi içeri ağlamıyıda kes dedi ve bana sarıldı ...



BEN KORKTUM BEĞ :(

FALLARA İNANMALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin