Kaan' ı yakalıyacakmıyım ?

11 1 0
                                    

Azra ile sarmaş dolaş içeri girdik ve azra beni hemen lavaboya itti git elini yüzünü yıka yoksa ısırırım dedi ve göz kırpıp gitti ...
Bende elimi yüzümü yıkarken yine sinir olduğum şey başıma geldi su damlaları dirseğime kadar inmişti . Çeşmeyi kapatıp havluyu alacakken aynadan camı görebiliyordum yansıyordu camın önünde birisi beni izliyordu önü gördüğümü anlayınca hemen atladı ... Yere yapışıcak mal kesin o kaan dır . Ya of altıma sıççam korkudan yemin ederim piskopat ya hemen ağlaya ağlaya azranın yanına gittim azra hemen sarıldı bende hemen herşeyi anlattım azranın gözleri kocaman olmuş bir şekilde " artık polise mi söylesek ? " dedi . Bende "asla , o şuan bizi duyuyor , görüyor ve biz polise gidersek takip eder hem elimizde delil yok sadece mektup yüzünü bile görmedikki ? " diyip azraya soru sorarcasına baktım . Azra ise " off , hadi boşver vallaha uyuyalım unuturuz " dedi ve merdivenlere yöneldi . Hemen yukatı ikişer ikişer çıktı bende yanına gittim ikişer ikişer çıktım . Odama girdiğimde yatağa oturmuş ve telefonundan birine mesaj atıyordu ki hemen telefonu elinden aldım ve okumaya başladım " aşkım iyi geceler ... " tam okurken elimden çekti " ya ne çekiyon belki özelim " dedi ve sustu kızgın bir bakış atıp telefonu kapattı cebine koydu . Bende " hımm , artık özel ayrımı da yapıyosun noluyor lan sana " dedim . Azra " of kanka zaten öğrenecen , araştırcan demi ! " . Ben " yani , beni tanımışsın afferimmmm ama SÖYLERMİSİN " dedim ve azra hemen başladı " kanka , ben 2 gün önce bir çocuk gördüm sonra bu çocuk ta bana bakıyordu benim yanıma geldi ve oturabilirmiyim diye sordu ... Ayağa kalktığında ne kadar yakışıklı olduğunu bir kere daha gördüm baklavaları falan herşeyi ile müko ... Hemen otur dedim salak gibi buda bana seni seviyorum demesinmi , bende " uzaktan gördün hemen seviyorum bu ne şimdi " çocuk hayır seni instagramdan da takip ediyorum fakat işte karşına bir çıkamadım .. Seni 2 ay önce tanıdım ve hala seni seviyorum flaan dedi ... Bende nasıl inanayım dedim fotolarımı gösterdi beni gizli gizli çekmiş ... Orda azranın azını kapatıp " oha senindemi piskopatın vardı yani ! Özenti şaka şaka devam et ... " işte öle bende biraz inandım sonra bu benim yanıma geldi sahile gittik falan baya iyi birine benziyodu bende tağam dedim olay bu ... dedi ve güldü ... Bende güldüm ve " şimdi bişe dicem ama gülmek yok tağammı , veya gül lan " azra beni dinliyordu . " hani seninki yakışıklı benimki böyle inek çıkıyomuş sjsjsj " azra bana bakıp " olum saçmalama yani zaten onu sevme sen piskopat " dedi . Bende " sanki seninki değil konuşuyorsun ya " dedim azrada güldü sonra ikimizde telefonlarla bişiler yaptık foto çekildik ... Ve film izledik pijamalarımızı giydik ve yatağa girdik konuştuk falan salak gibi gölge oyunu bile oynadık ... Ama ben hayla tırsıyordum o ise sevgilisi ile kendi fotolarını bana gösteriyordu . Sonra yatağa girmeden önce sarıldık ve ellerimizi birleştirip " SONSUZA DENK BACIYIZ " diyip yatağa girdik ve yavaşça uyumaya çalıştık ... Ben bi oyana bi buyana uyuyamadım sonra kalkıp aşşağı indim ... Mutfaktan su içecekken bahçeden ses geldi hemen perdenin arkasından sakince baktım gördüğümde ise sadece bir adam vardı ve mektup yazıyordu . Yavaşça kapıyı açtım ve sağdan bir buçak aldım buçağı boynuma tutup yanına yavaşça gittim sonra sessizce " kıpırdama keserim " dedim adam bana baktı ve mektubu bıraktı sonra sesini değiştirdiği çok belli kalın bir ses ile " sakin ol , gidiyorum "dedi . Bende pijamalı bir şekilde adam doğru yürüdüm ve buçağı bastırdım adam bu sefer " yapmaa beni öldür " dedi . Bende " maskeni çıkart " dedim . Adam kafasını tamam der gibi aşşağı yukarı salladı ve elini maskesine doğru götürdü .





Süper yerde kestim demi ? Sjjsjsjs herneyse bir dahaki  bölümü bekleyin artık ..

FALLARA İNANMALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin