Ash merge, scuturându-şi mâinile să i se usuce lacul mai bine pe unghii, în camera lui Sixty.
Ash: Heya.
Sixty: Ce vrei?
Sixty se ridică de la biroul său pe care era laptopul său pornit şi încearcă să vină la uşă că să o întâmpine, doar că se împiedică de un cablu, apoi de încă unul, apoi de încă unul...
Sixty: Alfred... *călcată pe nervi, aş putea spune*
America: Ha... da? *se trage la o parte (chiar dacă nu-i stătea în cale)*
Ash: Păi... voiam să-ți spun că e foarte aproape blestemata de şcoală... N-ar trebui să facem ceva cumpărături pentru asta? *îi întrerupe cu nesimțire*
Sixty: Suntem săraci, man, n-avem bani de fițe din-astea...
Ash: ... Pe bune? Minunată vilă cu trei etaje pentru toate personajele astea, plus camere cu tot felul de lucruri care mai de care mai nefolositoare... şi totuşi zici că n-avem bani?
Sixty: Apăi... ăştia-s banii lu' Ciel... încă n-am plătit nimic pe mansion, da' nu-i bai...
Ash: Folosim banii lui Ciel şi acum. *față malefică*
Sixty: Bun aşa. *ia din nou megafonul* OAMENI! HAIDA' LA CUMPĂRĂTURI!
America: Nu vreau să plec...
Sixty: Sunt jocuri video în mall, chiar dacă tu nu mai mergi la şcoală...
America: Pot veni cu voi?
Sixty: Da...
America era fericit în felul său, în timp ce Sixty încerca să le explice oamenilor ieşiți pe hol că doar cei de maximum 18 ani vor trebui să vină...
Ash: Sixty?... Eu rămân aici...
Sixty: Nup! Tu vii.
Ana: Nu mă părăsi, little Heichou.
Ash: Dar... încă nu s-au adaptat la prezent, dacă au nevoie de ajutor? Cine ştie de ce sunt capabili?...
Ana: *voce creepy*TU NU RĂMÂI NICĂIERI. *o prinde de braț*
Sixty: Putem avea încredere în Sebby.
Sebby (care stătea lângă Ciel): Sunt dispus să răspund de ordinea acestei case.
Sixty: Vezi? Amu' hai. *porneşte în fruntea mulțimii*
Pot spune că toți erau destul de confuzi. Încă nu s-au obişnuit unii cu alții, deci erau doar o grămadă neorganizată cu oameni care se împing unii în alții.
Sixty: O să fie greu... *ia megafonul* Bine, lume! Încolonați-vă câte doi şi mergeți pe partea dreaptă a holului! Ash şi Hana, voi stați în spatele meu!
Ana: De când e Sixty o organizatoare aşa bună?
Ash: Are har.
Ana: Din nou - mă simt aşa useless. * TT^TT *
Sixty: Ash, nu am 'har'...Am 'HARMONY'
Ana: *aplaudă*
~timeskip până la mall~
Sixty: Okay. Intrăm în 'Cora'.
Toți intră în magazinul oricum gol.
Sixty: Bun deci ascultați. Ne despărțim aici. Voi căutați caiete, stilouri şi co. NU IEŞIȚI DIN MAGAZIN.Punctul de rendezvous este chiar aici.
CITEȘTI
Sub Acelaşi Acoperiş (Project 1)
RandomÎn urma unui experiment, personaje anime ajung în lumea de astăzi - în realitate -, precum şi un OC de-al uneia dintre cele trei adolescente otaku total diferite una de alta, ce au inițiat acest proiect. Provocarea: toate cele 42 de persoane vor t...