~În camera lui Sixty~
-Deci, ascultă aici! Nu avem cheie la uşa de la baie. TE RUP ÎN BUCĂȚI DACĂ INTRI PESTE MINE, țipă Sixty către dragul ei coleg de cameră.
-Aha. Dar dacă se întâmplă ceva, eroul va trebui să te salveze! răspunde America, conectându-şi consola de jocuri la televizor şi neascultând-o cu prea mare atenție.
Sixty îşi aruncă nervoasă hârtiile pe birou, gândindu-se că dacă Levi ar fi acolo, ar face curat printre toate cablurile şi caietele alea.
~În camera Anuței~
-Ai face bine să faci duş, totuşi. Nu vreau să pută camera a transpirație, îi spune Ana lui Yato.
-Cum îndrăzneşti să vorbeşti aşa unui zeu?!
Eu unul n-am înțeles de ce se simte aşa jignit. Adică, na, toți oamenii put, nu? Mai mult sau mai puțin, întrebați-l pe Mike din AoT.
-Nici măcar nu arăți ca unul.
Bun, să zicem că aici am înțeles de ce Yato şi-a dus mâna la piept, rănit în orgoliu.
~În camera lui Ash~
-Ce onoare, Bitch-chan. Va fi ceva de neuitat, spune Laito, apărând în spatele ei. Miroşi bine...
-La naiba, nu! Arăt eu ca fiind cina?! să zicem că Ash se gândea unde să-i tragă prima dată un pumn.
-Nu m-aş supăra...
Îmi permit să spun că zâmbetul de pe față lui era uşor mult prea pervers şi ciudat...
-Că veni vorba, trebuie să merg să fac cina...
(Da, oameni buni, Ash găteşte, şi o face mai bine ca Anglia)
-Aşa repede, Bitch-chan?... Nici nu ne-am cunoscut...
-O s-avem timp. (Din păcate)
Laito se pune în fața ei încercând să-i blocheze drumul, dar se trezeşte câteva momente mai târziu pe jos. Ia te uită, Ash se mai şi bate.
-Bitch-chan, cu comportamentul ăsta mai avem de lucrat... zâmbeşte el în timp ce Ash pleacă şi-l lasă singur cu dracii lui.
~în bucătărie~
În timp ce Ash face păpică, Italia apare în spatele. A simțit miros de paste.
-Veee~ Ce faci de mâncare?
-Paste, răspunde Ash de parcă nu era evident.
-Pot să te ajut? Îmi place să fac paste...
-OK, răspunde Ash sperând că Italia ştie să facă paste. (Poate doar îi place să le facă, sau poate doar îi place să le înfulece)
~În camera Ereri~
În timp ce Eren şade pe pat ca un badea bun, Levi face puțină ordine (cică puțină... nu există aşa ceva când e vorba de el).
Awkward silence...
-Deci... Heichou... O să stăm împreună în cameră...
-Ăhăm, se oboseşte Levi să răspundă.
-Au şi un nume ciudat pentru noi doi...
-Ereri? (Fuck yeah)
-De unde ştii? întreabă bietul Eren cel şocat.
-M-a avertizat Ash. A spus că celelalte două sunt obsedate de asta. (Uuuuu, da)
-OK...
Nimeni nu-l observa pe Japonia care pândea prin uşa întredeschisă şi făcea poze...
CITEȘTI
Sub Acelaşi Acoperiş (Project 1)
RandomÎn urma unui experiment, personaje anime ajung în lumea de astăzi - în realitate -, precum şi un OC de-al uneia dintre cele trei adolescente otaku total diferite una de alta, ce au inițiat acest proiect. Provocarea: toate cele 42 de persoane vor t...