Chapter 3

12 0 0
                                    

Destiny POV

Ik word wakker van mijn wekker. Kut ding. Ik sta op en loop naar de badkamer. Gelukkig ben ik vòòr Cameron, dan heb ik de tijd. Ik doe de deur op slot en zet de douche aan.

Als ik klaar ben en ik de deur opendoe staat er een boze Cameron voor mijn neus. "Waar denk je dat je mee bezig bent?" Vraagt hij en hij zet zijn handen in zijn zij. "Klaarmaken voor mijn eerste schooldag en jij?" Vraag ik met een nep-glimlach. "IK GA ALTIJD ALS EERST DOUCHEN" schreeuwt hij in mijn gezicht. "NOU NU NIET MEER WANT IK WOON HIER NU OOK" "HELAAS WEL JA" "HOU GEWOON JE BEK CAMERON" "HOU ZELF JE BEK DESTINY" We worden onderbroken door onze vader (alweer). "Jongens het is 8 uur! Doe even rustig zeg, alsjeblieft. Cameron, Destiny is een meisje dus zij mag voortaan als eerst douchen. Schiet allebei op dan breng ik jullie naar school." zegt Robert. "Ik ga zelf wel naar school" zegt Cameron. Ik zucht en loop langs ze heen naar mijn kamer. Ik doe een Batman trui aan en ripped jeans. Daaronder Adidas Superstar zwart. Ik doe mijn haar en make-up en loop naar beneden. Robert staat al te wachten op me en Cameron is al weg. Ik stap snel in de auto en we rijden naar school.

Ik loop naar binnen, naar de balie. "Hoi ik ben Destiny, ik ben nieuw hier" zeg ik tegen de vrouw achter de balie. "Welkom op Eastwood High Destiny. Hier is je rooster, je eerste uur is in lokaal 207. En hier is ook je kluissleutel. Kluisje 777. Veel plezier" zegt de vrouw. "Dankuwel" zeg ik en loop naar de kluisjes. Uiteindelijk heb ik mijn kluisje gevonden. Ik loop er heen en open hem. Ik drop er een paar boeken in. "Welkom op Eastwood, zusje". Ik kijk op. Cameron opent het kluisje naast mij. Fijn, dacht ik van m af te zijn. "Bedankt broertje. Ik voel me zeer welkom met jouw kluisje naast die van mij" zeg ik. " Ja tis ook nieuw voor mij maar whatever, ik ga" zegt hij en loopt weg. Ik zucht en richt me weer tot mijn kluisje. 

Lokaal 207. Ik klop op de deur en open hem. "Jij moet vast Destiny Dallas zijn. Welkom, Ik ben meneer Truman, ga zitten" zegt de man. Ik kijk de klas rond. Ik kijk recht in de ogen van Jack Gilinsky. Oh wauw dus die zit hier ook op school?! Mijn dag kan niet meer stuk. De plek naast hem is leeg. Ik kijk verder. Er is ook nog plek vrij naast een meisje. Daar ga ik zitten dus. Ik ga zitten en het meisje stelt zich voor. "heyy ik ben Olivia. Niet letten op die Truman het is echt een klootzak" zegt ze. Ik lach om haar opmerking. "Ik ben Destiny, maar dat zei die klootzak net" ze lacht. "Ik mag jou wel" zegt ze. Ik glimlach naar haar. Ze lijkt me aardig. "Maar wacht, jij bent een Dallas?" vraagt ze na een paar minuten. "Ja helaas wel" zeg ik zuchtend. "Hoezo? Je broer is een van de meest beroemde youtubers èn hij is de populairste jongen van de school" zegt ze met grote ogen. "Is dat zo?" "Ja! Zie je die jongen daar" ze wijst naar Jack. "Ja die zie ik ja" "Ik weet het, hij is niet te missen natuurlijk, zo hot. Jouw broer is ook niet verkeerd by the way" Ik kijk haar geschrokken en vol walging aan. "Om te kotsen" zeg ik tegen haar. "Vind jíj, maar je moet is om je heen kijken. Iedereen vind ze knap." zegt ze. "Wie zijn 'ze' allemaal?" vraag ik. Oh hell no straks zit de hele squad hier op school. " Uhm Cameron, Jack Gilinsky, Nash grier, Hayes Grier en Matt" zegt ze. Ik kijk haar verbaast aan. "En de rest?" "Die zitten allemaal op Whitney High" zegt ze. Ik mompel een 'oh' en stort me daarna in de opdrachten die 'meneer klootzak' ons heeft gegeven.

Het is pauze. Ik loop samen met Olivia naar de kantine. We gaan bij nog 2 jongens zitten die blijkbaar vrienden van Olivia zijn. Grayson Dolan & Ethan Dolan. Het zijn een tweeling. Allebei knap :p. Maar Olivia had me al verteld dat Ethan gay is. Dus er is er nog maar 1 alleen Olivia is smoooor verliefd op hem dus geen Dolan twin voor mij. Ik hoor allemaal gelach. Ik kijk op en ja hoor, de hele squad zit aan de tafel. Cameron, Jack, Nash, Hayes en Matt. Er hangen behoorlijk wat meisjes om hun heen. Olivia had gelijk. Ze worden aardig bewonderd hier op Eastwood.

Ik sta weer bij mijn kluisje. De school is afgelopen. Ik pas al mijn boeken en stop ze in mijn tas. Het kluisje naast mij gaat open (niet de kant van Cameron maar de andere). "En hoe was je eerste dag sweety?" Ik kijk op en kijk recht in de ogen van Jack. "Noem me niet zo Gilinsky. En mijn dag was wel oké, behalve dan het feit dat jíj bij mij op school zit" zeg ik tegen hem. "Je hebt wel pit sweety. Hou ik van" zegt hij met een knipoog en hij loopt weg. Ugh asshole. Ik wil zo snel mogelijk naar huis. Shit! Ik heb helemaal geen fiets... En Robert komt morgen pas weer thuis. Ik sla mijn hoofd achterover en zucht. "Dat betekent niet al te veel goeds. Wat is er?" Hayes... Ik heb zo geen zin in nòg een boy. Ik draai me om. "Ik kan niet naar huis" zeg ik. "hoezo niet?" "ik ben niet met de fiets" "ik kan je naar huis brengen, als je niks tegen motors hebt tenminste" zegt Hayes. Eigenlijk wil ik heel graag naar hem snauwen dat hij op moet rotten maar ik kan anders toch niet naar huis. Ik zucht maar glimlach toch naar hem. "Ja als je het niet erg vind, graag" 

My brother?! (Cameron Dallas)Where stories live. Discover now