Chapter 6

13 0 0
                                    

Destiny POV

De sleepover was gezellig en iedereen is weg. Alleen Cameron en ik zijn in het huis. Robert is vaak weg, wat ik jammer vind. Ik kende hem niet echt, maar op deze manier leer ik hem ook helemaal niet kennen. Vandaag komt hij thuis maar hij gaat over twee dagen ook weer weg. Ik weet niet eens zijn baan en waarom hij altijd weg is. Zelfs daar heb ik geen tijd voor gehad om te vragen.

"Des" Cam's zijn hand zwaait voor mijn ogen. "Huh wat?" "Ik vroeg je wat" zegt hij lachend. "Oh sorry wat zei je?" vraag ik. "Ik weet het al, je zat te denken aan Jack" zegt hij grijnzend. Mijn wangen worden rood, "Nee waarom zou ik?". "Kom op Des, je vindt hem leuk" zegt hij. "Helemaal niet" zeg ik met mijn armen over elkaar. Hij rolt zijn ogen en laat het hierbij. "Anyways, wat ik wilde vragen, zullen we pap of Robert... van het vliegveld halen en hem mee uiteten nemen?" vraagt Cam. Okè dat is misschien wel een leuk idee... "Ja is goed" glimlach ik naar hem. Hij knikt en loopt naar  boven.


We zitten in het restaurant. Cameron heeft een mooie plek uitgezocht. Er hangen mooie gouden kroonluchters en de tafels zijn mooi gedekt met witte tafelkleedjes. Er zitten hele nette mensen in het restaurant. Het eten zal dan ook wel goed zijn denk ik. "Jongens echt super lief dat jullie mij mee genomen hebben om te eten, dat had echt niet gehoeven" zegt Robert. "tuurlijk wel pap. Je bent zo vaak weg. Het is wel gezellig, toch Destiny" zegt Cam en hij geeft mij een schop onder de tafel. Ik kijk hem boos aan maar glimlach naar Robert, "Ja heel leuk". Ons eten wordt geserveerd. CHICKEN ENCHILADAS OMGGGG <3. Cameron heeft hetzelfde en Robert heeft een steak. 


Het etentje was leuk. Ik voel me veel meer op mijn gemak nu bij Robert. Het is al laat en morgen heb ik school. Ik heb echt geen zin. Olivia zit waarschijnlijk de hele tijd met Grayson waardoor ik met Ethan zit. Niet dat ik iets tegen Ethan heb hoor... Maar ik heb gewoon geen zin om de hele tijd bij Ethan te zitten en te praten over jongens. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet gay ofzo hahahha. Daarvoor hou ik te veel van jongens. Maar Ethan kan het echt nergens anders over hebben. Over jongens praten is leuk, maar niet constant. En voor de rest heb ik niet echt iemand op school. Wauw... ik besef me nu pas dat ik echt triest ben. Ik moet echt vrienden zoeken.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Ik ruk mijn kluisje open en zucht. "Zozo, heeft prinses er geen zin in?" hoor ik naast me. "Nee niet bepaald, jij wel dan?" vraag ik. "Tuurlijk niet, het is school dombo" zegt Jack. "Dombo... Okè bedankt" zeg ik quasi beledigd. "Ik maak maar een grapje prinses" hij geeft een aai over mijn bol. " Het was gezellig dit weekend ehh?" vraagt hij enthousiast. Ik knik, "Ja was leuk".

"CAMMIEEEEE" horen we achter ons. Again?! Jack en ik draaien ons om en ja hoor, de barbie rent op Cameron af die nog niet eens 1 voet de school heeft binnengezet. Jack gniffelt. "Stom wijf" mompel ik en draai me terug naar mijn kluisje. 

*-*

Het is pauze. Ik loop langzaam naar de kantine. Ethan, Grayson en Olivia zitten er al. Olivia en Grayson zitten zowat bij elkaar op schoot. Ethan kijkt me aan en glimlacht. Gezellig... Or nahh. Ik ga zitten. Grayson en Olivia hebben me nog niet eens gezien. Ethan begint gelijk tegen me te praten over een of andere nieuwe jongen op school die Dean heet. Ik kijk om me heen en mijn oog valt op de hoek in de kantine. Daar staat de hele squad. Cameron, Jack, Nash, Hayes, Matt en nog heel veel meisjes. Ik kijk nog eens goed. En ja hoor, daar staat hij. Míjn broer staat te zoenen met barbie. En niet zo'n klein beetje ook. Ik krijg er gewoon rillingen van. Straks word zij mijn schoonzusje, iewl. Het wordt tijd dat ik met Cameron ga praten...

"Hoor je me wel, Des?" Er zwaait een hand voor mijn gezicht. "Huh, oh ja hoor" zeg ik tegen Ethan. "Wat vroeg ik dan?" zegt hij grijnzend. "uuhhm weet ik niet meer sorry" zeg ik. "Nou wat ik dus zei, ik heb vanavond een date met die nieuwe Dean. Hij valt blijkbaar ook op jongens! Hoe toevallig is dat?! Dit moet een teken zijn, we horen bij elkaar" zegt hij trots, "Maar wat ik wilde vragen, wat moet ik aantrekken?" zegt hij ratelend achter elkaar. "Uuh weet ik niet... Waar gaan jullie heen?" "Oh dat was ik vergeten te zeggen! Zo gaaf, er is een nieuwe bioscoop hier in de stad. We gaan naar een horrorfilm!" zegt hij enthousiast. "Oke, uhmm doe je leren jasje aan ofzo" zeg ik terwijl ik een hap neem van mijn broodje. "Ja maar stel hij vind dat niet leuk?" vraagt hij zeurend. 

Ughhh ik word gek. "Ja ik weet toch ook niet wat hij wel of niet leuk vind? Vraag lekker zelf aan hem wat hij leuk vind" zeg ik chagrijnig. "Nou sorry hoor, Madame het gaat alleen maar om mij en laat anderen lekker stikken in hun eigen issues." zegt Ethan boos. "Wat bedoel je daar nou weer mee?!"    "Nou als ik om iets vraag doe je boos of luister je niet, maar als jij ergens mee zit moet iedereen ineens paraat staan om jou te helpen!" zegt hij boos. " Oh ja? Ik heb anders nooit jou hulp gevraagd als ik een probleem had. Daarbij moet ík altijd naar jòuw verhalen luisteren over welke hottie je nu weer hebt gezien!"    "Ik ontmoet tenminste nog leuke jongens! Dat kan ik niet zeggen van jou" Hij kijkt me uitdagend aan. "Je bent gewoon een mannenslet, vieze gigolo!" Hij kijkt me geschokt aan. "Moet jij zeggen slet!"      "Hou gewoon je bek Ethan. Ga lekker neuken met die Dean van je" zeg ik boos terug. Ik sta op en loop weg.

 Ik sta op en loop weg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik heen moet dus ik loop maar gewoon naar buiten. Ik ga op het muurtje zitten op het hoekje voor de school. Fijn, nu heb ik dus niemand... Ik had alleen Grayson, Ethan en Olivia als vrienden maar ik heb het een beetje gehad met hun nu. En aan Cameron heb je nu ook niks op school. Ik vraag me af hoe het met mama gaat. We kunnen geen contact hebben omdat zij geen telefoon heeft. Misschien is het ook wel beter zo... Overdag was ze heel lief maar 's avonds kwam ze bezopen thuis. 

"Hey wat doe jij nou hier alleen?" ik kijk over mijn schouder. Jack. "Gewoon, zitten" zeg ik. Hij lacht, "ja dat zie ik toch ook wel prinses. Maar waarom zit je niet bij je vrienden?" vraagt hij en hij gaat naast me zitten. "Ruzie" zeg ik kort. "Oh... Dat is balen. Die homo zeker?"    "Ja"   "Nah ik mocht hem sowieso niet" zegt hij. Ik kijk hem aan, "hoezo niet?". "Het is een homo, duhh. Stel hij valt voor me ofzo, gadver" zegt hij. Ik moet er wel om grinniken. 

Ik zucht. "Wat is er?" vraagt Jack. "Gewoon, nu ik ruzie heb met hun heb ik niemand op school". Ik leg mijn kin in mijn handen. "Je hebt mij" zegt hij, "En Cameron natuurlijk" zegt hij er snel achteraan. " Dat is lief Jack, maar jullie kliekje zijn niet echt de bepaalde mensen voor mij... Daarbij is Cameron echt een asshole op school. Ik heb echt geen zin om de hele dag te kijken naar Cameron die de hele tijd meisjes om zijn vinger windt. Dat geldt ook voor jou, Hayes, Nash en Matt" zeg ik. "Hoe bedoel je, meisjes om hun vinger winden?"    "Nou iedere week hebben jullie wel weer een andere slet, hebben jullie niet de hele school al gehad?"     "Jou niet"      "Jack doe normaal! Ik ben echt niet zo'n meisje!" roep ik boos naar hem. "Wow chill babe" zegt hij met een grimas. "Nee ik chill niet! En stop met die bijnamen! Denk je echt zo over mij?! Dat je mij gewoon kan gebruiken voor je eigen behoeftes?" ik sta echt te koken van woede. Hij kijkt naar beneden en zegt niks. Die gast is niet goed wijs. "Ja dus" zeg ik tegen hem. "Ik zeg niks"       "Ooit gehoord van 'wie zwijgt stemt toe'?" Hij zegt weer niks. "JACK?!" roep ik naar hem. Hij kijkt geïrriteerd op in mijn ogen. "Wat nou?!" vraagt hij boos. "Ik snap jou echt niet! De ene keer doe je aardig en leuk en de andere keer ben je echt..."    "Echt wat?"    "Een klootzak"  "Oh ja? Ben ik dat?!" vraagt hij boos en hij staat op. Hij is veel groter dan ik. Hij komt heel dicht op me staan en kijkt naar beneden naar mij. Zijn ogen staan nog steeds een soort geïrriteerd, maar volgens mij vindt hij het echt heel leuk om mij te irriteren. Hij komt nog een stapje dichterbij staan en we staan nu tegen elkaar aan. Zijn hoofd komt ook steeds dichterbij. "Stop" zeg ik, en draai mijn hoofd weg. "Waarmee?" vraagt hij eigenwijs. Ik duw hem naar achter. "Doe eens normaal kutwijf!" roept hij terwijl hij zijn balans probeert te houden. "Oh dus nu ben ik een kutwijf? Ik zal je wat vertellen Jack; voor zo'n kutlul als jij zou ik never nooit vallen"

My brother?! (Cameron Dallas)Where stories live. Discover now