Arkadaşlar bu bölümü sıkıcı bulabilirsiniz ama buralarıda anlatmam gerekiyordu...Sizi sıktıysam özür dilerim.Yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
Fatma inanamıyorum. Kurtulmak istediğim insanlardan birisi. Ama ne yazık ki aynı okuldayız. İlk gördüğümde inanamadım onun tutturduğu başka bir lise var diye duymuştum. Fatma uzun kahverengi boyalı saçları hafif uzun burunlu bir kızdı. Fatmayı sevmezdim çünkü 7. Sınıftayken şubelerimizi değiştirdiklerin de yakın bir arkadaşımı bizden soğutmuş uzaklaştırmıştı. O an dua ettim içimden Allahım nolur aynı sınıfta olmayalım diye. Her neyse sonra Fatma okulun içine girdi ben de insanları incelemeye devam ettim. Tam da o sıra yine eski okuldan birilerini gördüm. Onları da hiç sevmezdim. Onlar derken ikizlerden bahsediyorum aslında ikiz değiller aman neyse karışık ikiz deyip geçeyim ben . Bi süre onları izledim babasıyla gelmiş onlar da. Babalarıyla çok sıcak bi ilişkileri var.ortaokulda da görürdüm bu çok güzel birşey diye içimden geçirirken zil çaldı. Cansu abla"Hadi bakalım canım şubeni biliyor musun" dedi bende "evet kayıt yaptırdığımız sırada söylemislerdi C şubesi olmalı" dedim oda "tamam zaten birazdan söylerler kimin nerede olduğunu o zaman emin olursun şimdi şu 9. Sınıfların arasına sende karış hadi bakalım" dedi oturduğum yerden kalktım yavaşca topluluğa yaklaşmaya başladım. 9 olduklarını sandığım bi grubun içine girdim. Bu ne ya. Herkes birbirini tanıyor herkes sarmaş dolaş. Sonra Fatma beni gördü yanına gittim bende mecbur 'Ayşe söylemişti senin burada olduğunu ben de seni arıyordum' dedi bende gülümsedim.sarıldık. (Bunlar hep mecburiyetten) Daha sonra şubemi sordu. "C galiba senin" dedim "bilmiyorum" dedi birazdan söylerler dedim bende tam da o sıra bir tane adam bağırmaya başladı. Müdür yardımcısıymış. Hafif kel uzun boylu kilolu gözlüklü bi adamdı. Sonra okul ile ilgili biseyler söyledi. Sonra da 9ların şubelerini. Doğru hatırlıyormuşum C şubesindeymişim. Fatma A da ikizler de B de. İçimden bir oh çektim. hiç biriyle aynı sınıfta olmamak ne güzel biseydi. Neyse herkes yavaş yavaş içeri girmeye başladı. O sırada müdür yardımcısı "9C köşede dursun " dedi. Hadi bismillah neler olacak bakalım. "Çocuklar sizin sınıfa kitapları koyduk bu yüzden ya A sınıfına ya da B sınıfına gideceksiniz bugünlül sadece yarın sınıfınıza girip ders işleyebilirsiniz" dedi. Kimileri A ya kimileri B ye gitti. Okuldan içeri girip A şubesini aradım. Fatmanın yanına gidecektim çünkü başka çarem yoktu. En köşede '9-A' tabelasını gördüm. Sınıfa doğru yöneldim,yavaşça kapıyı açıp içeri girdim. Fatma da en önde oturuyormuş. Gidip yanına oturdum "Ne oldu bizim sınıfamı geçtin yoksa" dedi bende hemen "Yok be sınıf kitaplarla doluymuş da bugünlük sizin sınıfta durucam" dedim "iyi" diyip gülümsedi. Aslında espirili kızdı Fatma ama dedim ya pek sevmezdim.arkamı dönüp sınıfı incelemeye başladım.sanki herkes birbirini tanıyor da tek Fatmayla ben yabancı gibiydim. Sınıfta göz gezdirirken sabah ki gördüğüm çifti yine gördüm. Yine yan yanalardı. Neyse diyerek önüme döndüm. İki uc hoca gelip gitti kendilerini falan tanıttılar işte. Sonra o kız geldi yanımıza. Hani sevgili falan sanıyordum ya ha o kız. Adı Rümeysaymış. Tanıştık arkadaş falan olduk iyi kıza benziyordu. Rümeysa da A şubesindeymiş. Ardından A şubesinden iki üç kızla daha tanıştık. Öyle böyle derken öğle arası oldu Fatmaya "Ne yapacağız" dedim oda "İlerde bi market var oradan alıp yiyelim bişeyler" dedi. Rümeysa da yanımızdaydı. Üçümüz beraber geçirdik öğle arasını iyice tanıştık falan. Ha bide o çocukla sevgili olmadığını 4 yıllık arkadaşı olduğunu söyledi. Neyse öğleden sonra sanırım biraz geç dönmüşüz okula herkes sınıfında kimse yoktu ortada A ya gittik, oturduk, tekrar konuşmaya başladık. Ardından kapı çaldı "C şubesinde olanlar sınıfına gidebilirmiş" dedi içeriye giren çocuk. Aslında gitmek istemiyodum sınıfıma tanıştığım herkes A daydı. Her neyse sonra kalkıp gittim. Bi hoca varmış sınıfta ben kapıyı çalmadan girmiştim. Sınıf A' nın tersine çok sessiz çok garip duruyordu adımımı attığım an sevmedim sınıfı. Heryer doluydu,sonra boş bir yer bulup gidip oturdum. Yanımda Ayşe diye bi kız varmış. İşte sorna iki uç kızla daha tanıştım sınıftan. Bi süre sonra çıkış zili çaldı. Çıktığımda babam bekliyordu beni. Bisey demeden gidip oturdum arabaya. Babam birşey duymak istiyordu her halinden belliydi. "C şubesindeyim. Sadece iki üç kızla tanıştım sınıfımı sevmedim okulu da sevemedim ayrıca bugün çok sıkıcıydı" dedim. Babam bisey demedi "Alışırsın" dedi sadece. Sessiz sessiz eve gittik. Kapıdan içeri girdiğimde annem beni bekliyomuş tam karşımda duruyordu. İlk görünce hafiften bir ürktüm. Direk " Ee okul nasıl, yeni arkadaşlar edindin mi, eski bir arkadaşın falan varmıydı,öğle arası ne yaptın, öğretmenler falan nasıl " diye ard arda saydı da saydı. Çantayı atıp uzerimi değiştirdim. Odadan çıktığım da annem hala beni bekliyordu. Geçip televizyonun karşısına uzandım. Annem anlatmamı bekliyordu ama kendimi yorgun hissediyordum hiç bisey anlatmadım bende. Yemeğimi yedikten hemen sonra uyuyakalmışım.
Yorumlarinizi bekliyorum.
Yazım yanlışları olmuş olabilir bu yuzden sizden ozur diliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Aşkı
Teen FictionAşka en uzak insanken aşkın bir saçmalık olduğunu düşünürken bir anda ilk defa gördüğünüz ve adını dahi bilmediğiniz birine aşık olmak çok garip birşey değil mi. İşte benim hikayem imkânsız olan bir aşkın ve köşede hep bir umut besleyen küçük bir kı...