Άτιτλο κεφάλαιο 1

30 3 0
                                    

  Θα μηλισω για μια φιλια που με το καιρο στα ματια του κοσμου φαινοταν πως πηγαινε να παψει ισως και για αυτο αυτη η φιλια υπαρχει ακομα Σιγουρα η φιλια δεν ειναι για ολους ιδια..καποιος την εχει για συμφερον καποιος ετσι απλα και καποιος επειδη ειναι η δυναμη του...

Θα σας πω μια ιστορια πεντε παιδιων που μεγαλωσαν μαζι και σιγουρα ξερουν τι παει να πει φιλια...

Ολα αρχησαν σε ενα μικρο σχολειο της θηβας που ο μικρος αλεξης για 1η φορα καταλαβαι τι ειναι το ανχος και τι σημαινει να εισαι μονος...

Τρεις μερες μονος παντου στο σχολειο τρεις μερες μοναξιας και φοβου οσπου περπατοντας ακουσε μια φωνη να του λεει <<Γεια σου με λενε δημητρη >> ο δημητρης ηταν ενα απλο παιδι μιας κανονικης οικογενειας συμπαθιτικος και κοινονικος...Ο αλεξης χαθηκε χαμογελασε πρωτη φορα χαμογελασε ετσι πρωτη φορα εννιοσε τοσο καλα.

Ο Αλεξης με των δημητρη καναν πολυ παρεα αλλα ποτε δεν των γνωρηζε με την παρεα του ο δημητρης ισως επειδη φοβοταν πως δεν θα αρεσε ο αλεξης στα παιδια..περναγε ο καιρος και ο δημητρης πηρε θαρος και των γνωρισε με τα παιδια το πρωτο πραγμα που ειδε ηταν το γελιο και οι βλακιες που εκαναν..Ετσι ο αλεξης βρηκε αλους τρεις φιλους των Γιαννη ,των Βαγγελη και των Μπερναρντ...

Αυτες της 6 χρονιες στο δημοτικο οι καθηγητες τους χαρακτηρησαν ως μια πολυ καλη παρεα και πολυ ευγενικα παιδια!.Εδειναν τα παντα ο ενας στων αλλων τα μοιραζοντουσταν κατι πολυ σπανιο σε τετοια ηλεικια...

Περασαν πολλα μαζι..των χωρισμο των γονειων του Βαγγελη,το ατυχημα του αδερφου του Δημητρη (ενα απλο ατυχημα αλλα για παιδια δημοτικου μαθαινωντας οτι ο αδερφος του χτυπισε ηταν πολυ βαρι..)

Περασαν παρα πολλα που αν τα γραψω ολα θα με παρει παρα πολυ χρονο οποτε εγραψα τα σημαντικα...

Και ετσι  με ολα αυτα που περασαν τα παιδια πηγαν γυμνασιο ολοι μαζι στο ιδιο σχολειο.

ΦΙΛΙΑ.Where stories live. Discover now