Άτιτλο κεφάλαιο 5

13 0 0
                                    

Δ-Που ειναι ο Αλεξης?! (τρομαγμενος φωναξε ο δημητρης).

Β-Δεν ξερω αδερφε μετα την αποτυχια χωρηστηκαμε! 

Γ-Μαλακες την κανουμε μπατσοι γρηγορα!

Μ-Μα ο Αλεξης δεν ηρθε στο μερος μας που ειναι?!

Β-Πρεπει να φυγουμε θα των ψαξουμε μετα τρεχουμε μας φτανουν!


ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

2 χρονια περασαν απο εκεινο το απογευμα, τα παιδια μεγαλωσαν πηγαν 3η γυμνασιου και ειχαν μπλεξει με αλητειες και εβγαλαν μια πολυ κακη φιμη για αυτους.

Ναι ηταν κωλοπαιδα αλλα δεν σημαινε πως η παρεα χαλασε αντιθετος ηταν ακομη πιο δαιμενη γιατι πολυ ηθελαν το κακο τους εκεινες της ημερες.
Ο Δημητρης σαν το μυαλο της παρεας ειχε γνωρησει εναν ας το πουμε κακο ανθρωπο που εκανε διαφορες παρανομες δουλειες και που και που τα παιδια εκαναν βρομηκες δουλειες για να βγαλουν λιγα χρηματα (οχι οτι δεν ειχαν αλλα ηθελαν να εχουν δικα τους).
 Ετσι ενα βραδυ των Δημητρη των πηρε τηλεφονω ο Νικος (ο κακος ανθρωπος που γνωρησε) και του ειπε το εξης...

Ν- Ελα Μητσο ο Νικος ειναι..

Δ-Εγινε κατι Νικο?

Ν-Εδω και καιρο μου ελεγες πως θες μια δουλεια που θα εβγαζες πολλα χρηματα ακομα ψαχνεις σωστα?

Δ-Ναι βεβαια και ψαχνω ακομα..

Ν-Ωραια μικρε με πηραν τηλεφονω δυο τυπαδες που ψαχνουν τεσσερις καλες ζαντες χρησες που η μια εχει 600 ευρω...

Δ-Ναι και τι θες να κανω εγω? που να της βρω?...

Ν-Μικρε ασε με να τελειοσω...

Δ-Οκ BOSS (του ειπε ειρωνικα)...

Ν-Λοιπον εχω βρει εναν τυπα που εχει τετοιες ζαντες το μονο που πρεπει να κανεις εσυ ειναι να της κλεψεις...

Δ-Και ποσα θα παρω εγω για αυτο?

Ν-300 ευρω για την μια ζαντα

Δ-Ενταξει θα το σκεφτω θα μηλισω με τα παιδια και θα εποικινονησουμε!

Ν-Ενταξει μικρε μην αργεις ομως!

Κλεινουν τα κινητα και αμεσος ο Δημητρης μαζευει τα τσακαλια στο μερος τους για να το συζητησουν...

-Ελα ρε μαν! (ειπαν ολοι οταν ειδαν των Δημητρη)

Δ-Που ειστε ρε παιδες καιρο εχω να σας δω.

Α-Ου ναι απο χθες..

Δ-Αμεσος εσυ (ειπε με λιγο νευρικο τροπο).

Β-Λοιπον τι μας μαζεψες αν θες να ξερεις εχω και διαβασμα..

-χαχαχαχαχαχαχα (αρχησαν να γελανε ολοι και να του πατανε φαπες)

Δ-Λοιπον μαλακες τερμα τα αστεια μας βρηκα μια δουλεια

Μ-Για πες...

Δ-Λοιπον με πηρε ο Νικος και μου ειπε πως βρηκε δυο τυπους που ψαχνουν τεσσερις  χρησες ζαντες και το μονο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να της κλεψουμε...

Υσιχια κανενας δεν μιλαγε για κανα τετερτο ωσπου πεταχτηκε ο Μπερναρντ..

Μ-Κομπλε (ειπε με ενα σοβαρο υφακι..)

Β-Και εγω μεσα ειμαι..

Γ-Χωρις εμενα δεν πατε πουθενα οποτε πρεπει να ερθω και εγω..

Ολοι κοιταξαν των Αλεξη περιμενοντας την απαντηση του..

Α-Εμ...Καλα θα ερθω και εγω (ειπε με λιγο τρομαγμενο υφος..)

Δ-Αλεξη αν δεν θες μην ερθεις δεν πειραζει..

Α-Οχι νταξει θα ερθω ειμαι κομπλε.. (Αλλα φωβοταν πολυ διοτι εχουν ξανα μπλεξει με αστυνομια..)

Τα παιδια αποφασισαν πως θα ηταν καλυτερα  τουλαχιστον δυο εβδομαδες να παρακολουθησουν το ποτε φευγει αυτος που εχει της ζαντες και ποτε ερχεται,οποτε ειχαν και χρονο να το ξανα σκεφτουν...

ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ 

Εφτασαν στο μερος που εμενε ο τυπας..Ολοι ηταν σοβαροι κανενας δεν γελαγε κανενας δεν μιλαγε  μεχρι που αρχησε να μιλαει ο Δημητρης...

Δ-Λοιπον το πλανο ειναι απλο..

Β-Για πες..

Δ-Λοιπον εσυ και o Γιαννης πατε στην αρχη και ανοιγεται την μεγαλη σηδερενια πορτα (ο Γιαννης με των Βαγγελη ηταν παντα η καλυτερη στο να ανοιγουν κατι..)
Μετα εγω και ο Μπερναρντ σας ακολουθουμε και παμε παιρνουμε πολυ αθορυβα της ζαντες με τα εγραλια που εχουμε..

Ο Αλεξης πεταχτηκε ξαφνηκα λεγοντας..

Α-Εγω τι θα κανω?!

Αν και ηταν ολοι δαιμενοι μεταξυ τους ο Δημητρης και ο Αλεξης ηχαν πιο καλη αδερφικη αγαπη απο οτι με τους αλους και για αυτο ο Δημητρης αποφασισε να των βαλει να κοιταει ωστε αν δεν πηγαιναν ολα ετσι οπως πρεπει να εχει χρονο να φυγει...

Δ-Εσυ θα κοιτας αν ερθει καποιος την ωρα που βγαζουμε της ζαντες..

Α-Πφφφ τι λες ρε?! και εγω θελω να ερθω τι ειμαι μαλακας?

Δ-Αλεξη! (του ειπε με λιγο βαρια φωνη ο Δημητρης..)

Α-Καλα ντε αντε τραβατε...

Ολα πηγαιναν πολυ καλα τα παιδια ανοιξαν την πορτα και αρχησαν να βγαζουν της ζαντες απο το αμαξι...Ξαφνικα ο Αλεξης 300 μετρα μακρια βλεπει ενα περιπολικο να ερχεται προς τα αυτους..

Α-Παιδια πισο περιπολικο σε λιγο θα ειναι εδω παμε να φυγουμε!

Τα παιδια κοιταζονται και βλεπουν οτι εχει μεινη μονο μια ζαντα και πιστευαν πως θα προλαβουν και ετσι απλα συνεχισαν...
Το περιπολικο ηταν πολυ κοντα αλλα τα παιδια σχεδον τελειωναν ωσπου εγινε κατι που δεν περιμεναν...

ΦΙΛΙΑ.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz