Άτιτλο κεφάλαιο 6

14 0 0
                                    


Ο Νικος τους βρηκε την δουλεια, τους ειπε που βρισκεται αυτος αλλα δεν ειπε ποιος ειναι αυτος που ειχε της ζαντες...

Ξαφνικα τα παιδια ακουσαν την πορτα του σπιτιου να ανοιγη γυριζοντας ειδαν καποιων που δεν περιμεναν να ξανα δουν ποτε!

Ηταν ο μπατσος που μολις πριν ενα χρονο τους επιασε την στιγμη που εκαναν βανδαλισμο.
Οταν τους ειχε πιασει ο Γιαννης προσπαθησε να φυγει αλλα αμεσος μετα το μετανιωσε..Των επιασαν και του εδειξαν με βιαιο τροπο πως καλυτερα θα ηταν να μην το ξανα κανει.

Τα παιδια εμειναν δεν ηξεραν τι να κανουν ο Γιαννης τα πεταξε ολα και αρχησε να τρεχει οσο πιο γρηγορα μπορουσε,δεν ακουγαι τιποτα στο μυαλο του ηταν η εικονα που αυτος ο μπατσος των χτυπουσε.

Ξαφνικα ο Δημητρης φωναζει..

Δ-Φευγουμε γρηγορα!

Ολοι ακουσαν των Μητσο και αρχησαν να τραιχουν αλλα ηταν αργα το περιπολικο εφτασε στην πορτα και εξω βγηκαν δυο συναδελφοι του μπατσου.

Πρωτη φορα ο Δημητρης δεν ηξερε τι να κανει.Επεσε κατω στα γονατα λεγοντας <<συγγνωμη>>.

Απο το πουθενα πεταγαιτε μια κοτρονα που χτυπισε εναν απο τους αστυνομικους.

Τα παιδια δεν καταλαβαν ποιος ειναι αλλα ηταν η μονη ευκαιρια για να τρεξουν.

Παρατανε τα παντα και τραιχουν οσο πιο γρηγορα μπορουσαν για να σωθουν!

Την ωρα που ετραιχαν ο Βαγγελης ξαφνικα πεφτει κατω και με αυτο δινει χρονο σε εναν απο τους αστυνομικους να των πιασει.Των πιανει ο αστυνμικος και του φωναζει <<ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ! >> ο Βαγγελης τρομαξε πολυ ειδε πως ο Μπερναρντ ο Δημητρης  ειναι μακρια και σκεφτηκε και αυτος αληθεια πως αυτο ηταν..Αλλα απο το πουθενα βγαινει ο Αλεξης με ενα σηδερο φωναζοντας <<Μην τα παρατας!>> ο Βαγγελης τα ξανα πειρε χτυπισε των αστυνομικο το ευαισθιτο σημειο και αρχησε να τρεχει αλλα τρεχοντας πισο ειδε των Αλεξη να καθεται στην μεση του δρομου φωναζοντας <<Θα σας κερδησω λιγο χρονο >>.
Δακρυα κοιλισαν απο τα ματια του Βαγγελη γιατι ο Αλεξης που δεν ηθελε να γινει αυτο θα την πληρωνε για ολους.Ο Βαγγελης αποσαφισε να μεινη μαζι του αλλα γιριζοντας πισω και βλεπωντας πως των κοιταγαι ο Αλεξης τρομαξε ακομη περισοτερο διοτι τετοιο βλεμα δεν ειχε ποτε ο Αλεξης ξανα. Του φωναξε ψυχρεμα αλλα βαρια <<φυγε>> δεν το σκεφτηκε καν ο Βαγγελης και ετρεξαι.

Ετρεχαι μεχρι στο σημειο που μαζευοντουσταν και ειδε πως ολοι ηταν εκει.Ολοι ηταν τρομαγμενοι ο Δημητρης επιανε το κεφαλι του και κατι ψυθιριζε στο εαυτο του οι αλοι 2 απλα καθοντουσταν.
Ξαφνικα ο Δημητρης κοιταει των Βαγγελη και φωναζει <<που ειναι ο Αλεξης>>.Ο Βαγγελης σκεφτηκε να το πει αλλα σιγουρα θα γυρναγε πισο οποτε απλα του ειπε πως δεν ξερει.

Ξαφνικα των Δημητρη των παιρνει τηλεφονω ο Νικος.

Ν-Τι εγινε?!

Δ-Γιατι δεν μου το ειπες?! 

Ν-Τι δεν σου ειπα?

Δ-Το ποιος εχει της ζαντες!Ξερεις πολυ καλα τι μας ειχε κανει πριν ενα χρονο!

Ν-Μικρε χαλαρωσε...

Του το κλεινη ο Δημητρης και περνοντας μια βαθια ανασα λεει στα παιδια <<Πρεπει να βρουμε των Αλεξη>>.Ο Βαγγελης αποφασιζει να του πει το τι εγινε οταν εφυγαν.

Β-Εμ..

Δ-Τι?

Β-Νομιζω των Αλεξη των επιασαν..

Δ-Που? Πες μου γρηγορα!

Β-Κατσε κατω αδερφε δεν θα σαρεσει αυτο που θα σου πω.

Ξαφνικα ο Δημητρης ηρεμη και καθεται τρομαγμενος.

Β-Οταν τραιχαμε εγω επεσα κατω και με επιασε ενας απο τους μπατσους.

Δ-Τι? Γιατι δεν μας φωναξες?!

Β-Ησασταν πολυ μακρια.

Δ-Και πως ξεφυγες?!

Β-Εμφανιστηκε ο Αλεξης..

Δ-Που ειναι τωρα?! γιατι δεν ηρθατε μαζι?!

Β-Βλεπωντας των Αλεξη μου φωναξε <<μην τα παρατας>> και ετσι πηρα θαρος και  χτυπισα των μπατσο και σηκοθικα και ετραιξα.

Δ-Και ο Αλεξης?!

Ξαφνικα απο τα ματια του Βαγγελη αρχησαν να κοιλανε δακρυα..

Δ-Τι εγινε αδερφε?! καλα ειναι?!

Β-Οταν αρχησα να τραιχω ειδα οτι ο Αλεξης εμεινε εκει για να μας δωσει λιγο χρονο ακομη..

Δ-Γιατι δεν των πηρες?! γιατι?!

Β-Δεν των ειδες πως κοιταγαι!,Πρωτη φορα ηταν ετσι!

Ο Δημητρης σταματησε να μιλαει βλεπωντας των Βαγγελη να δακρυζη.

Β-Ηθελα! αλλα δεν μαφησε!

Ξαφνικα ο Δημητρης των παιρνει αγγαλια και του λεει <<ενταξει αδερφε δεν φταις σε κατι.>>
Ρωταει ο Γιαννης τα παιδια..

Γ-Και τι θα κανουμε?

Δ-Ρωτας? Και βεβαια παμε πισο να παρουμε των Αλεξη.

Κανενας δεν σκεφτηκε τι θα γινοταν ολοι σηκοθικαν και αρχησαν να τρεχονουν εκει.
Η εικονα που ειδαν εκει ομως δεν ηταν και πολυ ωραια.Οταν εφτασαν εκει ειδαν των Αλεξη κατω γεματο με αιματα που ισα ισα επαιρνε ανασες.Με οργη φωναξε ο Δημητρης <<Πως μπορουν?!>>Κανενας δεν μιλαγε.Πηρε το κινητο ο Δημητρης και πηρε τηλεφονω των μεγαλο του αδερφο για να ερθει να παρει των Αλεξη να των παει νοσοκομειο.

Οταν εφτασαν στο νοσοκομειο πηραν τηλεφονω τους γονει του Αλεξη ωστε να ερθουν να των δουν.Ηξεραν πως θα γινει μεγαλος καυγας μεταξυ τους.

Μαμα του Αλεξη-Κωλοπαιδα! τι κανατε με των γιο μου! 

Δ-Κυρια Τασια...

Μαμα του Αλεξη-Σκασμος! ειναι η τελευταια φορα που των ειδατε! 

Τα παιδια ηξεραν πως δεν ειχαν αλλη επιλογη εκτος απο το να φυγουν αλλα ζητησαν να των δουν πριν φυγουν.Μπαινοντας μεσα ειδαν των Αλεξη με δυο σουβλακια χαμογελαστο να τους λεει <<καλα ειστε παιδες? >> Τα παιδια δακρυσαν και επεσαν ολοι πανω του φωναζοντας <<ΜΑΛΑΚΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ! >> Γελασε ο Αλεξης.

Ο Δημητρης των ρωτησε τι εγινε οταν  ο Βαγγελης εφυγε και ο Αλεξης του ειπε << σιγουρα θες να μαθεις?>> (με ενα πολυ σοβαρο υφος.) και ο Δημητρης απαντησε ναι. 

Λοιπον..

Α-Οταν ειδα οτι ο Βαγγελης εφυγε αρκετα μακρια επαισα στα γονατα και εβαλα τα χερια στο κεφαλι ελπιζωντας οτι απλα θα με σιλαβουν και θα με πανε στην αστυνομια..αλλα δεν εγινε τιποτα απο αυτο.Ο ενας μπαστος μου ηρθε απο πισο και μου επιασε τα χερια και οι αλλοι δυο μου ηρθαν απο μπροστα,μου φωναζαν ,με εβριζαν και με χτυπαγαν μεχρι να βαρεθουν.Αυτο εγινε.

Ο Δημητρης οργισμενος σηκοθικε και εφυγε αμεσος απο το δωματιο.Κανενας δεν του ειπε περιμενε γιατι ηξεραν οτι οταν ειναι ετσι δεν πρεπει να του μιλας.

Ολοι εφυγαν μετα απο κανα τεταρτο που εφυγε ο Δημητρης και πηγαν σπιτια τους ελπιζωντας πως και ο Δημητρης σπιτι πηγε...

Εκεινη την ωρα ο Δημητρης εκανε βολτες στην πολη ωστε να βρει το περιπολικο που επιασε των Αλεξη και εκανε αυτο μαζι του.

Ξαφνικα εκει που ηταν ετοιμος να τα παρατησει βλεπει ενα περιπολικο εξω απο ενα σουβλατζιδικο και δυο μπατσους να τρωνε εξω απο το αμαξι.Ειδε καλα καλα το αμαξι και καταλαβαι πως ηταν αυτοι.Χορις δευτερη σκεψη πηρε ενα σιδερο που βρηκε και σταθηκε μπροστα τους και τους ειπε.<<ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ.>>

ΦΙΛΙΑ.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora