Άτιτλο κεφάλαιο 7

8 0 0
                                    

Δ-Επιτελους σας βρηκα.

Αστυνομικος 1-ε?

Δ-Δεν με θυμασαι?!

  Αστυνομικος 1 -Τι θες ρε μικρε?

Αστυνομικος 2-Μικρε φυγε πριν φας καμια αναποδι!
 
Ξαφνικα ο Δημητρης συκονη το δεξι του χερι που κραταγε το σιδερο και αρχησε να κατευθινετε πρως τους δυο αστυνομικους.

  Αστυνομικος 1 -Τι πας να κανεις ρε κωλοπαιδο?!

Δ-Αααααα!

Ξαφνικα ενας απο τους αστυνομικους βγαζει το ροπαλο του και με μια πολυ γρηγορη κινιση ο Δημητρης βρησκεται κατω με  το κεφαλι γεματο με αιματα.

Οταν καταλαβαι πως αυτο ηταν, σιγουρα θα των συλαβουν,αρχησε να σκεφτεται διαφορα οπως το (γιατι οι κοινονια ειναι ετσι τωρα,γιατι τα παιδια τα μαθαινουν να γινονται δουλοι των βουλευτων και αλλα πολλα.)

Βλεπωντας το χερι του αστυνομικου να των πιανει απο το χερι και να των σηκονει πανω καταλαβαι πως με ενα χτυπιμα δεν θα τους φυγει η οργη που ειχαν για αυτο που πηγε να κανει.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!

Ακουστηκε απο την απεναντι μερια του δρομου πολυ δυνατα.Ο Δημητρης δεν μπορουσε να καταλαβει ποιος ηταν.
Οι αστυνομικοι κοιταξαν και ειδαν εναν νεαρο καπου στα 20-25 αιτων αγορι να ερχεται προς τα αυτους.Ηταν ο αδερφος του Δημητρη ο Τασος.

Τ-Πατε καλα? Ειναι παιδι ακομα πως μπορειτε?!

Αστυνομικος 1 -Θα σας παρακαλουσα να φυγετε κυριε.

Τ-Θα φυγω μονο με το παιδι!

Αστυνομικος 2-Τι σας ειναι αυτο το παιδι?

Τ-Ειναι ο αδερφος μου.

Ξαφνικα οι δυο ασυνομικοι σκεφτηκαν πως αμα το συνεχιζαν θα εβγαινε σε κακο για αυτους οποτε απλα τους ειπαν να μην ξανα γινει αυτο.

Τ-Λοιπον τι ηταν αυτο?

Δ-Γιατι ηρθες?

Τ-Σε ρωτησα κατι Δημητρη.

Δ-Ε και εγω σε εγραψα!

Τ-Δημητρη με την αστυνομια δεν παιζουν μην ξανα γινει κατι τετοιο.

Δ-Και αυτο μου το λες εσυ?! που σε καθε στενακι της ομονιας σε ξερουν ολοι?.

Τ-Αυτο ηταν παλια..

Δ-Παλια?! Μεχρι περσι το μονο που ακουγα στην πολη ηταν ο Τασος παλι εμπλαιξε με αυτο με εκεινο και πολλα αλλα! 

Μετα απο αυτο ο Δημητρης ετραιξε χορις να ξερει που παει.Ο Τασος δεν των ακολουθησαι διοτι δεν ηξερε τι να του απαντηση...

Την ωρα που ετρεχαι ο Δημητρης ειδε πως σε ενα στενακι δυο τυποι στην ηλικια του παρενοχλουσαν μια κοπελα που την ηξερε φατσικα γιατι πηγαιναν στο σχολειο..Αποφασισε να μπει μεσα σε ολο αυτο που γινοταν...

Δ-Επ παιδια τι γινεται?

Τυπος 1-Τιποτα δεν γινεται πηγαιναι εκει που πηγαινες.


Δ-Χαχ! (γελασε δυνατα ο Δημητρης) Θα εφευγα αδερφε αλλα κατι μεσα μου δεν με αφηνει να αφησω δυο βλακες σαν εσας με τοσο ομορφη κοπελα.

Οι τυποι νευριασαν και ο ενας απο τους δυο πηγε πισω απο των Δημητρη.

Αν και ηταν δυο ο Δημητρης ειχε αρκετοι δυναμη ηξερε και πολεμικες τεχνες οποτε δεν ανχωθηκε καθολου.

ΦΙΛΙΑ.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora