Άτιτλο κεφάλαιο 2

13 0 0
                                    


  Στο γυμνασιο ηταν λιγο πιο αλλιως καινουρια παιδια καινουρια κοριτσια και οπως ολες οι παρεες λιγο χαθηκαν ολοι μεταξυ τους.

Εκτος απο των αλεξη και των δημητρη εμεναν κοντα και εβρισκαν χρονο να περασουν μαζι.

Ηταν απογευμα μια κλασικη ημερα που μαζευτηκαν ολα τα παιδια εκτος απο των μπερναρντ..ειχε πει πως θα εβγαινε με αλλη παρεα της ταξης του.Ο Αλεξης δεν των κατιγορουσε σε κατι διοτι ηξερε θα γινοταν ετσι και το πειρε ψυχρεμα..Ο Γιαννης και ο Βαγγελης ομως το πηραν λιγο στραβα και αρχησαν να των συζητατε λεγοντας..

.Β -Εγω σας το ελεγα οτι καμια μερα θα μας παρατησει εσεις δεν με ακουγατε ομως..

Γ-Ναι εχεις δικαιο τωρα οποτε μας θυμαται ερχεται ο βλακας.

Β-Ποτε δεν ηθελα να κανω παρεα μαζι του αλλα αναγκαζομουν επειδη οι γονεις μας γνωρηζονται..


Ο Αλεξης εμεινε αφωνος με αυτα που ακουγαι και απλα σηκοθηκε και εφυγε..φευγοντας κοιταξε των Δημητρη και των ειδε λιγο καπος δεν εδωσε σημασια και απλα εφυγε δεν των σταματησε κανενας...


ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ


Β-Πιστευε οτι θα των σταματουσαμε?

Γ-Νομιζω ναι..

Β-Μα δικαιο εχω και σωστα τα ειπα..

Γ-Αστον θα καταλαβει οτι εχεις δικαιο...

Δ-Ποιος ο λογος να τα λετε ολα πισο απο την πλατι του Μπερναρντ?

Β-Εεεεε?

Δ-ΤΙ ε? τι δεν καταλαβαις? ολα αυτα που ειπες να τα πεις μπροστα του..

Β-Θα τα πω ρε!

Δ-Θα το δω αυριο αυτο..Τεσπα την κανω μιλαμε..

  Ολοι εφυγαν στα σπιτια τους λιγο καπως.

ΦΙΛΙΑ.Onde histórias criam vida. Descubra agora