Deel 3

32 4 0
                                    

POV: DAAN

"Wow wie?" vraag ik. "Wie denkje? Die engerds natuurlijk" zegt Rein. "Hier" zegt Sem en ze geeft me een kogelvrijvest. "En wij dan?" vraagt Kimberley. "Hun zijn belangrijker weet je nog" zegt Lianne. Ze haalt uit de tas vijf grote geweren. "Gaan jullie die gebruiken?" vraag ik. Ze knikken. Oke dit is niet normaal meer. "We gaan proberen via de zij ingang naar buiten te komen. Thomas gaat voorop, Rein jij blijft bij Sem, Owen bij Alesha, Daan bij Kimberley en Nils bij mij" zegt Lianne. We lopen op die volgorde door het gebouw. Als we bij de zaal in de buurt komen, horen we de vips die al binnen staan. "Wat gaat er met de fans gebeuren?" vraagt Nils. "Ze gaan de fans echt wel met rust laten anders zouden ze wel tijdens het concert komen" zegt Alesha. "Lianne ze staan buiten" zegt Thomas dan. "Shit. Uuhm.... geef mij en Thomas dekking" zegt Lianne tegen de meiden. "Wij gaan mee" zegt Sem. "Nee de kans dat jullie iets overkomt wil ik niet! Nils blijf bij hun" zegt Lianne en ze staat op.

POV: SEM

Thomas staat ook op. Ik pak hem bij z'n pols. "Je blijft met je poten van haar af" zeg ik. Hij grijnst en kijkt naar Lianne. Lianne telt af en trapt dan de deur open. Wij staan op en beginnen te schieten. Lianne en Thomas lopen richting een van de busjes die aan deze kant staat. Er waren maar twee mannen en die zijn uitegschakelt. Thomas gebaart dat we moeten komen. We rennen naar ze toe. Onderweg kijk ik naar de twee mannen op de grond. Oke als dit mijn werk inhoudt, stop ik er na deze zaak mee! Ik zie de jongens ook kijken. "Kak hij gaat nie open" zegt Lianne. "Laat mij" zegt Kimberley en ze pakt iets uit haar broekzak. Binnen een paar seconden is de deur van het busje open. Kimberley doet de deur open en stapt naar binnen. "Veilig" zegt ze even later. De jongens en Alesha en ik stappen achterin. Thomas gaat achter het stuur zitten en Lianne loopt voor het busje uit. "Meiden de mannen zitten aan de zij ingang" zegt Luuk. "De fans" zegt Alesha. De jongens kijken meteen op. "Wat is er met de fans?!?!" vragen ze in koor. "Niks. Ik en Sem gaan nog effe kijken of alles in orde is. Jullie gaan hier weg" zegt Lianne. Ik sta op en stap uit het busje. Dit gaat helemaal anders dan verwacht!

POV: LIANNE

"Wacht Lianne!" Het is Thomas. Wat moet die gast nou weer?! "Laat mij mee gaan en Sem met hun"zegt hij. Ik kijk naar Sem en ze knikt nee. "Oke is goed"zeg ik. "Wat?!" roept Sem. "Sst! Doe maar gewoon. Ik wil je niet kwijt en die gasten zijn gevaarlijk. Zorg dat MainStreet veilig is. Daar ben je goed in" zeg ik en geef haar een knuffel. Ik zie Alesha en Kimberley me vragend aan kijken dus ik gebaar dat het goed komt. Samen loop ik met Thomas terug. Voordat ik het hoekje omga, kijk ik nog een keer achterom. Het busje rijdt het terrein af. Die zijn dus veilig!

Hart Of Darkness ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu