Deel 6

32 4 0
                                    

POV: SEM

Ik word wakker van een geluid uit de keuken. Ik kijk om me heen en zie een schaduw. Voorzichtig sta ik op en pak iets van de kast om mee te slaan. Bij de deur wacht ik totdat degene verder loopt. Net als ik wil slaan zie ik dat het Rein is. "Wow wat dacht jij?!" zegt hij. "Sorry. Ik wist niet dat jij het was" zeg ik. Ik loop weer terug en zucht. Rein komt naast me zitten. "Vinden jullie je werk wel leuk?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet nie. Dat trainen enzo was wel leuk,maar dit...." zeg ik. "Komt goed.... Ik ga weer slapen. Als er iets is ik ben boven" zegt Rein en hij staat op. "Dit zou andersom moeten zijn. Ik moet jou hier helpen" lach ik. Rein lacht en loopt weer naar boven.

POV:ALESHA

Ik ben nog wakker. Ik kan echt niet slapen. Dit werk is niks voor mij! Dan krijg ik een appje van Luuk: Meiden doe ff jullie oortjes in. Ik pak mijn oortje. "Wat ist Luuk?" zeg ik. "Er is beweging bij alle vier de huizen" zegt hij. Ik loop naar het raam en zie daar een auto staan. In de auto zie ik iemand zitten. Waarom nu?! "Wat doen we?" vraag ik. "Is er bij iedereen een poort in de achtertuin?" vraagt Lianne. "Ja" zeggen Sem, Kimberley en ik in koor. "Oke dan gaan we daar nu door. Maak de jongens wakker. Ik spreek jullie zo" zegt Lianne. Ik loop naar boven naar de kamer van Owen. "Owen we moeten weg"zeg ik. "Huh hoezo?" hoor ik een slaperige stem zeggen. "Leg ik zo rustig uit. Kleedt je maar om dan gaan we" zeg ik en blijf buiten de kamer wachten. Even later staat Owen met een slaapkop naast me. "We moeten via de poort dus heb je een sleutel?" vraag ik. Hij knikt en pakt een sleutel. We lopen naar de tuin en dan staan we buiten de poort. We lopen voorzichtig verder. De auto stond voor dus we kunnen rustig lopen. In een keer staat er een auto naast ons. Ik spring voor Owen. "Stap in" hoor ik dan. Ik zie Sem en Rein. Snel stappen we in. "Ik schrok" zeg ik. "Mooi" lacht Sem en ze rijdt weg. "Alesha en ik zijn oke" zegt Sem. "Wij ook" zegt Lianne. "Wij bijna" zegt Kimberley.

POV: LIANNE

"Waar gaan we nu naartoe?" vraagt Nils. "Geen idee. Ergens waar het veilig is dus waarschijnlijk weer gewoon de bases" zeg ik. "Luuk schiet op met de auto!" zeg ik. "Ben er al" zegt hij en er stopt een busje naast ons. Ik lach en stap in. "Hoe komen Daan en Kimberley?" vraag ik aan Luuk. "Thomas haalt hun op" Ik knik. "We kunnen voorlopig niet meer terug he?" vraagt Nils. Ik draai om en kijk hem aan. "Waarschijnlijk niet nee. Sorry..." zeg ik. Hij kijk naar buiten.
Al die tijd heb ik me niet eens fan gevoeld denk ik dan. Misschien is dat niet eens nodig om te genieten van hun in mijn buurt. Misschien ben ik niet meer zo erg fan, maar zie ik ze gewoon als vriend. Dat zou best fijn zijn eigenlijk!

Hart Of Darkness ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu