4. BÖLÜM

54 3 0
                                    


Emre'nin Anlatımı;
12 saat oldu. Tam 12 saat. İlk defa bu kadar süre ayrı kaldık. Sabah Büşra'nın yanına gitmek için evden çıktığında hiç Büşra'nın yanına gitmemiş. Nerede olduğu konusunda hiç bir fikrimiz yok.
Telefonunu aradığımızda ise cevap gelmiyor. Babam da hastaneleri kontrol ediyor. Kaza geçirip hastanede mi diye kontrol etmek için.

Biz de evde ben, annem, Büşra ve Büşra'nın annesi Huriye Teyze var. Annem ve Huriye Teyze salonda otururken biz de Büşra ile birlikte mutfaktayız.

Ne annemin ne de Büşra'nın ağlaması bi türlü durmuyo.
"Bişey olmamıştır demi Emre?"
Kafamı çevirdiğimde kızarmış gözleriyle bana bakıyordu. Adeta iyi bişey söylemem için yalvarırcasına bakıyordu.
"Tabi ki olmamıştır o benim kardeşim!" Sonunda gülümser gibi oldu ama tekrar bi soru yöneltti.
"Peki... nerde?" İşte bu soruyu hiç beklemiyordum.
"Bilmem. Belki bize bir oyun oynuyodur. Tuğçe bu ne yapacağı belli olmaz." bu sefer ben gülümsemeye çalıştım ama olmadı. Kafasını omzuma koyup ağlamaya devam etti.
"Ama ben o aptalı çok özledim." ben de özlemiştim. Ne kadar belli etmesem de onu çok seviyorum. Kardeşim o benim.
"Ben de çok özledim"

Deniz'in Anlatımı;

Rüya, yani o kız elinde çerçeveyle bize sorduğu sorunun cevabını bekliyordu. Bartu oturduğu yerden kalktı ve Rüya'nın yanına yaklaşıp tam karşısında durdu.

"Ona benzemen senin 'o' olduğun anlamına gelmez!" Rüya anlamsız bakışlarını Bartu'nun üzerinde gezdirdi.

"O kim?"

Bartu bişey söylemeden elinden çerçeveyi hızla çekip odadan çıktı. Rüya'nın eline çerçevenin camı batmıştı.

Doğu'ya, Rüya'yla ilgilenmesi söyleyip Bartu'nun yanına gittim. Evden çıkıp etrafa bakındım ama bulamadım. Arabasıda burada olduğuna göre kesin yine oradadır diye evin arkasında bulunan ormanın içine doğru yürüdüm.

Bi ağacın altına oturmuş bir elinde sigara bir elinde çerçeve vardı. Pür dikkat fotoğrafa bakıyordu. Benim yanına geldiğimi hissedince kafasını kaldırdı. Sinirli bir şekilde
"Neden geldin? Defol git!" Dedi. Ben onu dinlemeyip yanına oturdum. Bartu benim kardeşim gibidir. Çocukluktan beri birlikteyiz. Hiç ayrılmadık. Ve de ayrılmayız.
"Özür dilerim." Bi anda ağzımdan bu kelimeler çıktı.
"Neden?"
"Çünkü ona isminin 'Rüya' olduğunu söyleyip yalan söylemiş oldum ve seni sinirlendirdim." yapay bi gülüş yerleştirdi yüzüne ve konuşmaya başladı
"Aslında bütün suç benim. Bugün o kazayı yapmamalıydım. Hadi yaptım diyelim onu buraya getirmemeliydim. Ne var sanki onu orada bıraksaydım."

"Peki onu neden hastaneye götürmedin?"

"Çünkü onu hastaneye götürseydim birsürü polis, ailesi falan gelirdi. Uğraşmak istemedim." Tabi ki nedeni bu değil. Hastanelerden korkuyordu. Çünkü her hastaneye girdiğinde sevdiği birisini kaybediyordu. Annesi, babası ve Rüya.

Daha fazla üzerine gitmeden konuşmaya devam ettim.

"O kıza karşı çok fazla sertsin."

"Ne yapmamı bekliyorsun? 'Aa Rüya'ya çok benziyorsun ve hatta adını da Rüya olarak biliyorsun. Seni gerçek Rüya nın yerine koyayım' dememi mi bekliyorsun? Hem... Hem zaten sen o kıza nede adın Rüya dedin!?"
Konuşurken ayağa kalkmıştı. Ben de ayağa kalktım. Sorusuna cevap vermek için konuşmaya başladım.
"Çünkü o bana Rüyahatırlatıyor. Tamam yaptığım şey çok saçma olabilirdi ama başka çarem yoktu."

Bu söylediğim şeye daha çok sinirlenmiş olacakki yumruğunu sıktı.

"Ne demek başka çaren yoktu!? Başka bişey söyleseydin! Ne biliyim Ayşe, Fatma. İsim mi kalmadı da ona 'senin adın Rüya' dedin. Hem ne demek bana Rüya'yı hatırlatıyor. O yüzden söyledim. Ulan sen her Rüya ya benzeyeni Rüya nın yerine mi koyuyorsun!?" Fazlaca sinirlenmişti bu her halinden belli oluyordu. Daha fazla üzerine gitmemeye karar verdim.
"Tamam özür dilerim. Ama sen de o kıza biraz nazik davransan. Hiç değilse bağırma." bu kez sahte bi kahkaha attı. Ardında ciddi bir şekilde yüzüme bakıp işaret parmağını bana doğru sallayarak şu sözleri söyledi.
"O kız, o kız hayatı boyunca korksun benden. İşte o zaman anlar 'Rüya' nın yerine geçmek ne demek!"

Merhabalar!
Umarım beğeneceğiniz bi bölüm olmuştur. Okulların açılmasına çok az bi zaman kaldı. Bu yüzden birdahaki bölümü biraz geç paylasabilirim. Şimdiden özür dilerim.

Yorumlarınızı bekliyorum. 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin