Lena
(Pátek,7:00)
Nee,vypnu buďík...cože to už je 7:15,vyskočím rychle z postele a běžím se obléknout,jenom rychlou snídani,vyčistit zuby,vlasy si jen rozčešu a dám si jen nějaké základní líčení.A už běžím na autobus,nakonec ho stihnu na minutu přesně,od toho běhu nemůžu skoro ani mluvit,takže si s posledních sil řeknu studentská do Prahy a jdu si sednout...
Když vystoupím čeká na mě u autobusu můj Adam a hned mi dává pusu,v zápětí se mě zeptá,jestli bych s ním nešla dneska do Dark-u(noční klub).Ráda,už se těším,odpověděla jsem.Pak už,ale zazvonilo a museli jsme na hodinu.Po sedmi hodinách utrpení,konečně bylo poslední zvonění
a my mohli domů.Když jsme vyšli ze třídy,šla jsem na autobus a jela domů.
Když jsem přišla,ve dveřích stála mamka,že mi udělala oběd.Šla jsem si tedy hodit do pokoje baťoh a chtěla jít jíst,ale v tom mi někdo volal,ano,byl to Adam.
L:Ahoj miláčku
A:Ahoj lásko vím dlouho jsme se neviděli(smál se),chtěl jsem ti říct,že tě vyzvednu autem.
L:Fakt,ani nevíš jakou mám radost,potom co jsem dneska dobíhala autobus ho už nechci ani vidět.
A:To se ti nedivím,nejradši bych tě vozil do školy já,ale bylo by to dost náročný
L:Já vím.No nic mamka na mě čeká s obědem,tak pa.
A:Pa MILUJU TĚ.
Zavěsila jsem...Cože?Počkat,vážně řekl miluju tě?
Leno.!
Běžela jsem na oběd
no kde si,já se tu s tím vařím.
Promin,já vím volal mi Adam,stáví se tu dneska pro mě.
To je od něj milý.
To jo...mami ,když jsme volali ,tak mi řekl,že mě miluje a já těď nevím,co si o tom myslel.
Leno,to opravdu nevím,ale znám Adama a vím jak na tebe kouká,tak jako na nikoho jíného,vždy má oči jenom pro tebe..
Vážně,díky mami.
Po obědě jdu do pokoje zkouknu jako každý pátek nový díl Upířích deníků.Potom už je čas se připravit až mě vyzvedne Adam.Hrozně se těším zárověn mám z strach z toho jáký to bude potom co mi řekl,ale přeci,když někdo někoho miluje,tak mu to ěkne do očí?!Jsem z toho zoufalá,vůbec nevím,co si o tom mám myslet,znamenalo to něco nebo ne?Chci to už zjistit,ale vůbec nemám ponětí jak?Chtěla bych na to prěstat myslet,ale nejde to...Ale už je vážně čas se přichystat,na sebe si vezmu své oblíbené džíny,obyčejné pruhované tričko a koženou bundu,vlasy si nechám rozpušténé,ale trochu si je nakulmuju a pak si dám svou skvělou rtěnku od Ariany Grande(matte plum).Tak a můžu vyrazit,potom si pustím na chvilku nějaké oblíbené písničky a čekám jen na Adama...Po chvilce čekání,zazvoní zvonek,já radostně seběhnu ze schodů,když ve dveřích stojí Adam,povídá si o něčem s mojí mamkou,něčemu se s ničeho nic zasmějí,ale já vůbec nemám tušení čemu se smáli a docela mi to znervózňuje,teda víc než už jsem.Pak mě uvidí,pozdravíme se šli jsme k auto on mi otevře dveře jako v nějakém filmu.Připadala jsem si jako princezna.Když si nasedl a okamžitě jak zavřel dveře mě políbil,bylo to vážně úžasné a jiné než kdy předtím,možná tím ,že mi řekl,že mě miluje nebo tou atmosférou,možná vším dohromady,ale připadalalo mi ,že se náš vztah z obyčejného randění na opravdový vztah.Připadala jsem si s ním jako v ráji a uvědomila jsem si,že ho miluju...Sice stále nevím jak to má on,ale rozhodně vím jak to mám já...Miluju AdamaDěkuju za přečtení.Snad se příběh líbil.Budu ráda za komentář,jestli se vám to líbilo nebo ne?
PS.:Na fotce je Lena.