Emma
Tak jsme se vrátily zpátky ke klukum a delali jakoby nic,oni se na nic nevyptávali a šli jsme tancovat...Asi po čtvrt hodine se mi John zeptal,jestli nechci neco k pití,tak jsme šli spolu k baru.Bavili jsme se a smáli se a v jednu chvíli,když jsme vzpomínali na naše společné chvíle v detství mi rekl,že jsem se mu líbila už od školky,potom jsme se na sebe chvilku dívali a on me políbil,bylo to naprosto úžasné,nechtela jsem ,aby to nekdy skončilo...Potom jsme se na sebe chvilku bez jediného slova dívali aby se prolomilo to trapné ticho chtela jsem ríct ,že pujdem k Lenne a Adamovi,ale ti tu nebyli,nevím,kde jsou ale jsem si jistá,že reší ,,své dramata''.A me už se tancovat nechtelo,popravde jsem tam vubec nechtelabyt,takže jsme šli s Johnem domu,chtela jsem to ríct Lenne ,ale nemohla jsem jí najít a telefon by stejne neslyšela pres ten šíleny hluk.Tak jsem šla domu s Johnem,u kterého jsme meli puvodne prespat,protože bydlí kousek odsud a mi máme všichni napito a krome Adama nemáme ani auto a já bydlím skoro hodinu odsud,tak je to jediná možnost...Pri ceste domu jsme se ješte ,tak ruzne povídali a když jsme prišli k Johnovi nikdo tam nebyl,protože jeho rodiče odjeli na dovolenou a tak jsme šli k nemu do pokoje on se mi zeptal jestli chci spát s ním nebo že si lehne na zem.Já odpovedela,že s ním.Lehla jsem si do postele a on vedle me,pak me znovu políbil a rekl ,že me má rád,já jemu že i já jeho.Pak jsme si chviličku povídali,protože jsme už byli dost unavení a šli jsme spát,já ješte premyšlela o Lenne...Doufám,že se vám príbeh líbí.Na obrázku je opet Emma a John,ale to jste asi poznali:)Tehle díl byl o neco kratší,ale v další časti už se stane TO,co zmení zásadne Lennin život.