Telefonu kapattım ... Madem Henry hayatımı koruyor ben de onu mutlu etmeliyim !! :) Yanıma 100 dolar aldım ve hemen mağazaları dolaşmaya başladım ... Hemen bir mağazada durdum ve içeri girdim ... Bayağı bir dolaştım fakat hiç bir şey beğenemedim :(( Krarsızdım .. Acaba ne almalıydım ?? Aklımda bir ton soru vardı . Bunu beğenir mi ?? Bu yakışır mı ?? Bu beden olur mu ?? Aslında kaç beden giydiğini bile bilmiyordum . Bir bankta oturdum . Düşünmeye başladım... Her halde bir 15 dk falan düşündüm ve buldum ... Bu bir saat olmalıydı !! Hem Henry vakti vaktine her şeyi yapıyor bir saat onu çok mutlu edecektir diye düşündüm .. İlk önce pazara uğradım ve 23 dolar tuttu ödedim...Kilometrelerce yürüdüm ve sonunda bir saat mağazasında durdum ... Bir saat beğenmek istiyordum !! Ve öyle yaptım çok kaba olmasını da istemiyordum !! Biraz sade ama çokta değil yani bileğiinde güzel durmalıydı !! :) Biraz gezindikten sonra bir saat beğendim aralarında en güzeli buydu... Zaten çok saatte yoktu ,fiyatına baktım . Olamaz fiyatı 88 dolar mı ?? Hayal mi görüyorum ben ? Daha uzağa gidemezdim çünkü bundan sonra ki saatçi dükkanı her halde 6-7 kilometre ilerdeydi !! Ne yapacaktım ?? Sinirlerim bozulmuştu ... Ağlamaya başladım ... Burada çalışan bir personel beni fark etti ! Yanıma geldi ve bana ne olduğunu sordu . Ona benim 87 dolarımın olduğunu fakat saatin fiyatının 88 dolar olduğunu söyledim ... O da bana tavsiye olarak evden alabileceğimi söyledi ben de ona evin buradan kilometrelerce uzak olduğunu söyledim.. Oda gülümsedi ve elime 1 dolar tuttuşturdu .. O an çok mutlu olmuştum teşekkür ettim ve gözyaşlarımı sildim , kasaya gidip ödeme yaptım :) Poşetimi alıp eve doğru yürüdüm sonunda eve varmıştım ... yehoo :) Şimdi yemek hazırlamalıydım... Önlüğümü taktım poşetleri açtım ve domatesleri doğramaya başladım !! olamaz !!! Aaaaa acıyooooo!! ÇOK FENA KANIYOR !! Parmağımı keesmiştim hemen bir yara bandı geçirdim :(( Çok acıyordu güçlükle domatesleri doğradım .. Hımm her halde bir 45-60 dk. falan sonra yemek işide bitmişti ... Salonu t oparladım masaya güzel bir örtü geçirdim sofrayı kurdum ... Üzerime ceketimi aldim ve hemen dışarı çıktım koşarak tatlı aldım eve geldim her şey hazırdı ... Saati paketlemiştim, sofra ve yemekler hazırdı , tatlı hazırdı , etraf topluydu ve tek şey kalmıştı o da benim giyinmem hemen odaya gittim harika bir elbise aldım ve giydim bir bileklik taktım ve hızlıca saçımı tarayıp düzelttim :) :) :) Çok mutluydum koltuğa oturup televizyon izlemeye başladım az sonra kapı çaldı .. Delikten baktım bu Henry idi . Kapıyı açtım ve neşeyle ..''hoşgeldin Henry !!'' oda bana selam verdi elinde paketler vardı tam salona doğru ilerliyordu ki ona durr diye bağırdım arkasını dönüp ne olduğunu sordu sana bir sürprizim var dedim :) Gözlerini bağladım ve salona soktum onu . Salona gelince gözlerini açtım ve gülümsedi teşekkür etti .. Sofraya oturdu harika göünüyor dedi ve yemekleri tatmaya başladı . Kafasını kaldırdığında parmağımı gördü ve ne olduğunu sordu bende parmağımı yanlışlıkla kestiğimi söyledim. Kendine dikkat etmelisin dedi. Yemekler bitince tatlıyı ikram ettim ağız tadıyla yedi .. Ve ona bir sürprizim olduğunu söyledim oda bana bir sürprizi olduğunu söyledi :) İlk sen diye ikimizdeaynı anda bağırdık sonra gülüştük ve ben tamam dedim . Hediyemi ona doğru uzattım aldı ve içini açtı bir saat olduğunu görünce çok ama çok mutlu oldu ... Bana teşekkür etti ve beni öptü . O da hediyesini bana uzattı açtım bir de ne göreyim ?? Aklıma gelebilecek her şey vardı bunun için bayağı bir para ödemiş olmalıydı ... İçinde saat , kıyafetler, etek , tişort , bileklikler , ve bir sürü toka vb. vardı mutluluktan ağlamaya başladım hayatımda kimse bana bu kadar biir servet ödememişti .. Acaip mutluydum ... Bin kere teşekkür ettim ve hepsini güzelce dolabıma yerleştirdim . Temiz temiz giyicektim ... Ve bana son bir sürprizi daha olduğunu söyledi çok ama çok özelmiş :D Heyecandan kalbim küt küt atıyordu ve paketi açtım bir de ne göreyim ??? İPAD !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir zamanlar bende küçüktüm
RomanceDaha 12 yaşında ki bir kızın ailesinin õldürülmesi ve hiç tanımadığı bir tetikçiyle beraber yaşadıği bir hikaye!! Bu hikayede çok eğleneceksiniz ......... !!!!!!!!