Tatile gideceğim bu yüzden bu bölümü biraz uzatmaya çalışacağım .... Okuyanlara teşekkürler . Yorumlar harika gidiyor :) Herkese teşekkürler <3<3<3<3<3
S: Ne ?!?
H: Niye şaşırdın? İptal dediysem iptal !!!
S: Anladım Henry git ne istiyorsan onu yap ! Ben otele gidip yemek yicem ! Git Henry git keyfine bak , hayat sana güzel tabi ! ( bunu çok sesli söylemiş olabilirim )
Hızlı hızlı oradan uzaklaştım ve koşmaya başladım ... İkiside bana yetişemiyordu. Koştum, koştum... Henry arkamdan dur diye bağırıyordu . Otele vardığımda hemen asansöre binip yukarı çıktımm..... Odaya girdim mini bardan hemen sandiwch aldım . Yemeye başladım .... Koltuğa oturdum arkamdan gelmiyordu artık. Değersiz bir insanın arkasından kim gelirki zaten ! Camdan baktım Henry Pink ile birlikte dolaşıyordu . Umudumu kesmiştim .... TV izlemeye başladım. Henry 'nin inadına mini bardaki her şeyi bitirmeyi düşünüyordum . İNTİKAM TATLIDIR ! Tıpkı minibardaki çikolatalar gibi ... :D Minibarda ne varsa hepsini avucumun içine aldım , koltuğa taşıdım. Teker teker açıp yiyordum . Müzik dinledim ve sonra bikinimi alıp otelin kapalı havuzuna gitttim çok küçüktü . Bayağı yüzdümm eğlendim falan sonra odaya gittim. Hava kararmıştı.Banyoya girdim. Duş müzikliydi ! Ve türkçe müzik çalıyordu bende söylüyordum..
Ölürsem yalnızlıktan
Ve senin kötü kalbinden
Fikrimin dikenlerinden
Batıyorsun, hala derinden
Acıyor, acıyor, acıyor
Her yolu denedim, bitmiyor
Kalbimin ortasına bıraktığın aşkını, batıyor
Acıyor, acıyor, acıyor
Duştan çıktım. Üzerimi giyindim tam koltuğa oturmuştum ki kapı çaldı. Bu Henry idi. Hiç konuşmadım.
H: eee naptın ?
S: Sanane !
H:Selena benim sinirlerimi zıplatma ! Yoksa Pink'i sevmiyor musun ??
S: Evet Henry sev-mi-yor-um....
H: Neden ?
S: Beni önemsemiyor tıpkı senin gibi ...
H: Ben seni önemsiyorum Selena !
S: Hıhı tabii önemsiyorsun (!) Arkamdan gelip beni teselli etmedin bile neyimi önemsiyorsun ?
H: Tamam Selena sırf Antalya 'ya gitmediğimiz için böyle yapıyorsan sen bilirsin bundan sonra yetki bende !
S: Zaten hep sendeydi Henry ! Kararları hep sen veriyordun ... Pink'e gidicez kararı, Antalya'ya gitmeme kararı falan filan ...
H: Tamam Selena özür dilerim hatalı benim . Seni ihmal ettmişim .. Antalya 'ya gidicezz. Oldu mu ?
S: Sen istemiyorsan ne anlamı var ki ?
H: Tamam istiyorummm...
S: O zaman ne zaman gidicez Henry ?
H: Yarın akşam.
S: TAMAM.... Bide özür dilerim..
H: ne için ?
S: Imm ... şeyy... Henry bi mini bara baksana !!
H: Tamam !
Henry mini bara baktı içi boştu..
H: Tahmin ediyim İNTİKAM !
Henry bana doğru yaklaştı ve beni yatağa attı . Beni gıdıklamaya başladı ... Ve buda benim intikamım diye bağıdı !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir zamanlar bende küçüktüm
RomanceDaha 12 yaşında ki bir kızın ailesinin õldürülmesi ve hiç tanımadığı bir tetikçiyle beraber yaşadıği bir hikaye!! Bu hikayede çok eğleneceksiniz ......... !!!!!!!!