Okuyan herkeeeeseee çoookkk teşekkür ederim. Umarım bu bölümü de seversiniz. İyi okumalar :) !
S : Eski sevgilin mi ?!?
H: Eveet
Sesimi hafifleştirerek ...'' Hımmm ... Anladım, demek o yüzden eskilerden konuşuyordunuz ''
H: E-Evet
Yol boyunca konuşmadık . Anlamıyorum ? Neden benden sakladı ki ? Otele gelmiştik. Üstümü değiştirip koltuğa uzandım .
H: Selena yarın Pink ile buluşalım mı ? Hemm gezeriz !
S: İstemiyorum
H: Neden?
S: Uf , tamam Henry sen daha iyisini bilirsin.
H: Neden sinirlendiğini bir türlü anlamıyorum ..
S: Anlama zaten. Hadi iyi geceler !!
H: Sanada sinir topu :)
S: Bana sinir topu deme !!!!
H: Hadi git yat yarın işimiz var.
S: Tamam !
Yatağa yattım bir yarım saat falan yatakta kıvrandım .... Sonrada yorgunluktan uyumuşum zaten ..
Ertesi gün kalktık tam hazırlanmış otelin kahvaltısına gidiyorduk ki .... Henry ' nin telefonu çaldı . Konuşmaları duyuluyordu .
P: Hey kahvaltıya bize gelsenizze! dedi neşeli bir sesle .
H: Olur , tamam geliyoruz
P: Hadi öptüm bye :)
H: Bye :)
H: Hadi Selena Pink ' e kahvaltıya gidiyoruz !
S: Peki
Ne ? Bana fikrimi sormadan kaabul etmişti !!!! Arabaya binmiş gidiyorduk . çok ama çok acıkmıştım. Ve sonunda geldik :) Pink bizi karşıladı ve içeri davet etti. İkimize de sarıldı .. Salona geçtik. Biraz tv seyrettikten sonra kahvaltı sofrasına oturduk ama sofrada sadece 2 tabak , 2 çatal , 2 bıçak , salatalık-domates tabağı, peynir,salam,sucuk,bal-kaymak falan vardı .
S: Hey pink. Sen yemiyor musun ?;
P: Şey , aslında ben sadece Henry ve bana hazırlamıştım ... E-Eğer istersen sanada tabak getirebilirm salonda ya da oturma odasında yersin. Olur mu ??
S:(kırgın bir şekilde) Yok Pink vazgeçtim ben yemicem
Ne kadar acıktıysamda bunu dedim. Beni hiç olarak görmesinden nefret ediyordum !! Onlar orada yemek yiyip gülüşürken ben ise burada açlıktan ölüyordum !! Ne Henry yemem için ısrar bile etmiyor . :( :(:(:(:(:(:(:(:(:( Belki de artık benden sıkılmıştır diye düşündüm :( Yemekleri bitince salona oturdular ...
P: Hey Henry bugüne hep beraber geçirmeye ne dersin ?
H: Olur.
S: Ama Henry Antalya !
H: Gitmeyiz olur biter Selena abartma bu kadar ....!!!!!!
Bana ilk defa bu kadar çok bağırıyordu ..
Yeni bölümçok yakındaaaa .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir zamanlar bende küçüktüm
RomansaDaha 12 yaşında ki bir kızın ailesinin õldürülmesi ve hiç tanımadığı bir tetikçiyle beraber yaşadıği bir hikaye!! Bu hikayede çok eğleneceksiniz ......... !!!!!!!!