Yemeğimizi çok pahalı olan bir yerde yediğimiz kesindi . Konuşuyorduk :
H : Okula gitmek konusunda ne düşünüyorsun Selena ?
S: İstemiyorum !
H : Neden ?
S: İşte ... Okulda insanlar hep birbiriyle dalga geçer . Birbirini küçük düşürür . İstemiyorum . Anladın mı? İS-TE-Mİ-YOR-UM !!!
H : Gitmek zorundasın ben okuma- yazma bilmiyorum. Senin bildiğini biliyorum ve bundan da gurur duyuyorum . Eğer sen bunun daha fazlasını yaparsan her zaman benden bir kaç adım önde olursun .
S: Okuma ve yazma bana yeter !! Hem bir tetikçinin matematikle ne işi olur ki ??
H: Sen öyle san ... Her şeyi planlamalısın , o nereden kaç derece atış yapacak ? Ben onu nereden kaç mermiyle vurmalıyım ? MATEMATİK = TETİKÇİLİK
S : Peki madem öyle okula gittiğimde tetikçiliğe hiç vaktim kalmıyacak :( atışda yapamayacağım .
H : Selena seni kıırmak ve nankör bir insan olmak istemem ama bunu anlamalısın... Seni .. Seni ben iyilik yaparak evime aldım.. Sende bana bir iyilik yap !!
S: tamam :(
Eve doğru yürüdük . Eve geldik . Ona bir tatilin nasıl olabileceğini sordum ve ona 4000 TL yi uzattım.. Tamam dedi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) çok mutluydum .. Nereye gitmek istediğimi sordu .. Türkiye !!!
S : Türkiyeye gidelim hem türkçe biliyoruz ve konuşuyoruz.. Ve para birimi TL .. :D
H: Tamam :) Ben biletleri almaya gideyim . Sende valizleri topla . Bu akşam uçakla yola çıkıyoruz :) bye :)
S: Tamam bye bye :)
Henry evden çıktı ve bende valizleri toplamaya başladım . Çok heyecanlıydım . Onun gibi birinin beni evine alması beni çok mutlu ediyordu :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir zamanlar bende küçüktüm
Любовные романыDaha 12 yaşında ki bir kızın ailesinin õldürülmesi ve hiç tanımadığı bir tetikçiyle beraber yaşadıği bir hikaye!! Bu hikayede çok eğleneceksiniz ......... !!!!!!!!