Kolum Kırıldı !!!!

260 6 3
                                    

S: Sanırım ben sana aşık oluyorum :O Midem de ki o ağrı sanki yavaş yavaş gidiyor .... 

H: O sadece mutlu olduğun içindir yanlış düşünüyorsun !!!!! Sen sadece bir çocuksun tamam mı??? Burada oturup senle kavga etmiyeceğim .... Ben gidiyorum ..... !!!

S: Nereye ???

H: Cehennemin dibine !!!!!

Henry kapıyı kapattı ve çekti gitti.......  Ben de her zaman ki gibi evi temizledim . Bitkiyi güneşe koyup yapraklarını özenle sildim . Yiyecek bir şeyler hazırladım ve jambondan iki tane omlet yaptım. Sıkılmıştım ..... Televizyondan bir kaç çizgi film açtım .... Ve hava kararmaya başlamıştı .  Az sonra kapı çaldı . Bu henry olmalıydı . Kapıya yöneldim ve kapıyı açtım..... Evet bu henrydi .. İçeri girdi .... Odaya girip üstünü değiştirdi ve koltuğa oturdu . Ona yiyecek bir şey isteyip istemediğini sormadım . Direk masayı çıkardım . eski bir örtü vardı , serdim ..... Üstüne zeytin peynir ve yaptığım omletleri koydum ... Masaya oturdum ..... 

S: Yemek yemeyecek misin ???

H: Geliyorum ... 

Masaya geldi . Oturdu ona beğenip beğenmediğini sordum ... Evet dedi uzun süredir ev yemeği yemiyormuş !! Beğendiğni söyledi o kadar ..... Yemeklerimiz bitince sofrayı topladım . Tam masayı kaldıracakken masa kolumun üzerine düştü .. Henry kafasını çevirir çevirmez beni kaptı ve doğruca hastaneye götürdü ... Olamaz !!! Kolum kırılmıştı . Çok üzülmüştüm ve canımda çok yanıyordu .. Ağlıyordum .... Koluma bir alçı taktılar ve eve gittik ... !!! Koltuğa oturdum henry benim için bir örtü ve bir yastık getirdi . Yanımda 12.000 TL ' ye yakın para vardı ...

S: Ne kadar tuttu ??

H: Ney ne kadar tuttu ??

S: Hastane parası !!!

H: Önemli değil ...

S: Çabuk söyle ....

H: Sana önemli değil dedim tamam mı ????

S: Henry !!!

H: uff ..... 4.000 TL oldu mu ?????!!!!

S: Tamam al şunu .... ,

Elimdeki parayı ona uzattım ....  

YENİ BÖLÜM ÇOK YAKINDA ...... GELİYOOOOOO ....... 

Bir zamanlar bende küçüktümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin