Zase jsem seděl v temné místnosti se dveřmi na opačné straně pokoje. Povzdechl jsem si a zvedl se ze země. S myšlenkou, že to bude stejné jako minule, jsem se vydal ke dveřím. Vzdálenost se mormálně zkracovala a já se tomu podivil. Když jsem došel ke dveřím a ruku natáhl ke dveřím, zaváhal jsem. Co tam asi najdu? Řeknu si a otevřu dveře. Za dveřmi stojí tři děcka asi ve stejných letech jako já. Jeden kluk a dvě holky. Chvíli se na ně zmateně dívám, dokud všechno nezačne bělat. Najednou všechno zářivě svítí...
Otevřu oči a podívám se na hodiny. Šest hodin přesně. ,,Zvláštní." řeknu si, zařu oči a pokusím se znovu usnout. Když se nějakou dobu jen převaluju a nedokážu usnout, podívám se kolik je. Skoro půl sedmé. Povzdechnu si a vstanu z postele. Protáhnu se a odejdu do koupelny, kde se umyju a očistím di zuby. V pokoji se převleču do černé teplákové soupravy a seběhnu schody dolů. Posnídám jogurt s müsli a jahodama. Misku umyju a schovám. Obuju si běžecké boty, vyjdu z domu a za sebou zavřu dveře. Rozběhnu se směrem k lesu. Když už probíhám mezi stromama, řeknu si, že zkusím svou rychlost. Oči se mi změní a já zrychlím. Běžím opravdu rychle a asi po pěti minutách se zastavím. Nejsem nijak zvlášť unavený, což mě příjemně překvapí. Usměju se a rozhlédnu se kolem sebe. Trochu mě překvapí, když to tu nepoznám. Sednu si na zem a opřu se o kmen smrku. Zavřu oči a užívám si klid, který v lese panuje, když zaslechnu kroky, které se ke mně až moc rychle přibližují. Rychle si stoupnu a otočím se směrem odkud přicházejí. Zjistím a ani nevím jak, že jsou tři. Jen tam tak stojím a čekám, dokud se přede mnou neobjeví tři děcka asi v mojem věku. Zarazím se. Jsou to ty samá děcka jako z mého snu. ,,Kdo jste?" zeptám se a čekám na odpověď. Všichni tři se usmějou. Blonďatý kluk s modrýma očima a vypracovanější postavou vystoupí víc dopředu. ,,Já jsem Ethan. Tohle je Megs." ukáže na holku po jeho pravici. Je o něco menší než Ethan a taky vypadá na to, že je v dobré kondici. ,,Ahoj." řekne a usměje se na mě. Má kratší hnědě vlasy asi po ramena a hnědé oči. ,,A tohle je Liliana." ukáže na druhou holku, která mi hned padne do oka. Má delší zrzavě hnědé vlasy a zelenohnědé oči. O její postavě ani nemluvím. ,,Říkej mi Lili." usměje se na mě a já jen hloupě přikývnu. Zavrtím hlavou a podívám se na Megs a Ethana, kteří se potichu smějou. Lili se na ně jen přísně podívá a oni přestanou. Asi má u nich respekt. Všichni tři se na mě podívají. ,,Jsem Tyler." ,,My víme." řekne Megs. ,,Fajn." řeknu si spíš pro sebe. ,,Jak to víte a co jste zač?" zeptám se rovnou. Tentokrát se slova ujme Lili. ,,Jsme jako ty." řekne a já na ni vykulím oči. ,,No.. vlastně trochu jiní." dodá a usměje se. ,,Jak jiní?" zeptám se nechápavě a tak nějak zapomenu na svou první otázku. Odpoví mi Ethan. ,,Každý z nás ovládá něco jiného." řekne jakoby nic. Nejspíš se v tom pohybujou už dlouho. ,,Například?" povytáhnu obočí. Ethan se zasměje. ,,Megs" podívá se na ni. ,,ukážeš mu to?" Ta se na mě podívá a taky se usměje. Proč se pořád usmívají? Řeknu si, ale nechám to být. ,,Dobře." roztáhne ruce trochu od těla a oči se jí změní na světlounce modrou skoro až průhlednou. Zvedne se silný vítr a kolem Megs se utvoří menší tornádo. Její krátké vlasy jí lítají do všech stran. Tak jako nám ostatním. Podívám se na Lili, která si zrovna odhrne pramen vlasů z obličeje a zastrčí si ho za ucho. Usměju se na ni a ona mi úsměv oplatí. Vítr se ustálí, podívám se na Megs, která už má oči znovu hnědé. ,,To umíte všeci ovládat vzduch?" dostanu ze sebe. ,,Ne." ozve se Ethan. ,,Já ovládám vodu." zasvítí na mě modrýma očima a ve mě hrkne. Vzpomenu si na noc, kdy mě napadl někdo s modrýmá očima. Pořádně si prohlédnu Ethana a oddechnu si. TA osoba byla mohutnější a o něco větší. Podívám se na Lili. ,,Já zvládám ovládat přírodu." pousměje se. ,,Teda.. někdy." dodá tišeji a pohlédne k zemi. Chci se jí zeptat, jak někdy, ale radši to neudělám. ,,A ty Tylere?" zeptá se Ethan. Pohlédnu na něj. ,,Oheň." řeknu a on přikývne. Zaslechnu jak nedaleko zašustí listí a otočím se tím směrem. Když nic nevidím, otočím se zpátky. ,,Už budu muset jít." řeknu, když nikdo nic neříká. ,,Jo. Měj se." usměje se na mě Megs. ,,Čau." řeknu jim. ,,Čau." odpoví Ethan. ,,Ahoj." podívám se na mě s úsměvem Lili. ,,Ahoj." řeknu jí a také se na ni usměju. Potom projdu kolem nich a rozběhnu se domů. Nevím kudu běžím a tak se poddám instinktům. Asi po hodině vyběhnu z lesa a po pěti minutách stojím před naším domem. Vejdu dovnitř a zavřu za sebou dveře. Vyzuju se a odejdu do pokoje, kde si vezmu převlečení a odejdu do koupelny. Napustím si horkou vanu, vysleču se a vlezu si do ní. Zavřu oči a užívám si příjemné koupele. Asi po půl hodině vylezu ven, obmotám si kolem pasu ručník a vypustím vanu. Stoupnu si před zrcadlo a začnu se prohlížet. Nejsem nijak extra svalnatý, ale nejsem na tom ani nijak špatně. Převleču se do šedých tepláků a modrého trička s krátkýma rukávama. Zbytek neděle proběhne poměrně v klidu. Večer před spánkem výhlédnu ještě z okna směrem k lesu. Chvilku přemýšlím a nakonec zalehnu do postele. Po chvilce usnu a začnou se mi zdát zvláštní sny....
Takže tu máte novou kapitolu. :) Hodně jsem se zasekl u jmen, ale nakonec jsem to nějak zvládl. :D Předem se omlouvám za chyby. Budu rád za komentáře. Klidně i kritiku ať vím,co mám zlepšovat. :)
WereTommy °^°
ČTEŠ
Ignis
FantasiMé jméno? Tyler Ignis. Sice to není nijak důležitá informace, ale i tak je dobré ji vědět. Dlouho jsem žil svůj normální puberťácký život v klidu sám s mámou. O otci jsme spolu nikdy nemluvili. No.. ukázalo se, že to byla chyba. Obrovská chyba..