На следващата сутрин се събудих от алармата ми. Веднага щом се събудих, се сетих за вчера как пипах плочките на Кам. Не знам как ще го гледам сега. Станах от леглото и отидох да си измия зъбите и да се среша. Не обичам да слагам грим, затова може да се каже, че съм готова. Облякох едни черни дънки и една тъмно червена тениска. Сложих си и шал. Трябваше само да си облека коженото яке и бях готова. Излезнах от стаята си и отидох в кухнята, за да видя какво правят момчетата. Те си говореха нещо и ядяха препечени филийки и аз също си взех.
- Добро утро, момчета.
- Добро утро, Бел - казаха те в един глас.
Брат ми стана и отиде да се приготви в стаята си. Останахме Кам и аз, насаме.
- Кам, моля те не казвай на брат ми за това, което стана снощи, защото само ще ми се подиграва.
- Няма проблем, Бел. Пък и на мен ми хареса, даже ще се радвам да го направим пак, но този път да стигнем по-далеч.
Ох, за малко да си помисля, че говори наистина.
- Ха-ха. Много смешно, Кам.
- Е, поне трябваше да опитам дали ще се хванеш.
Брат ми се появи и тримата отидохме пред къщата на Лена, за да тръгнем заедно за училище.
- Хей, хора - каза Лена.
- Здрасти, Лена - отвърнахме в един глас.
Щом стигнахме пред училището, видях, че Браян и Оливия се бяха хванали за ръце и се прегръщаха. Тримата ми приятели забелязаха това. Кам сложи ръката си на кръста ми и ме приближи максимално до него, когато минахме покрай тях. Видях, че двете влюбени гълъбчета ни изгледаха доста странно. Не знам какво му стана на Кам и защо го направи. Щом влезнахме, го попитах.
- Бел, знам, че го харесваш и е очевидно, че Браян се занимава с Оливия само защото иска ти да ревнуваш. Затова реших да го накарам и той да поревнува малко.
Сега, като се замисля, имаше смисъл.
- Добре, Кам. Тогава благодаря ти.
Видях, че Браян влезе в училището, затова целунах Кам по бузата. Май фалшивото ми гадже разбра какво имам предвид, затова ме прегърна силно и завъртя из въздуха. Аз пък започнах да се смея.
- Май се получава. Виж как почервеня от яд - каза Кам.
Денят в училище мина бързо и аз се прибрах вкъщи. Докато обядвах, чух, че някой ми прати съобщение.
YOU ARE READING
I Hate And Love You
FanfictionАнабел след една година ще завършва и с най-добрата си приятелка ще се преместят в Ню Йорк. Преди това тя трябва да премине пред някои трудни моменти като дали да продължи да бъде влюбена в Браян или да забележи, че истинското момче, което би дало в...