Седма глава

131 11 8
                                    

Внимание: има сцени, които не се препоръчват за лица под 16 години, но кого лъжа, знам, че това чакате. :Р

Минаха две седмици, от както с Кам сме гаджета. Тези седмици бяха изпълнени с много любов. Много съм радостна, защото утре имам рожден ден.

Пред тези седмици с Кам винаги спяхме заедно, но не бяхме го правили все още.

Бях станала от леглото и Дани, Лена, Кам и аз бяхме в хола и си говорехме нещо.

- Хей, Бел, хайде днес да отидем на ресторант - попита ме Кам.

- Ами, добре.

Когато дойде време да тръгваме, аз се бях облякла с една тъмно синя рокля, стигаща до средата на бедрото ми, а Кам се беше издокарал с костюм.

- Ей, Бел, да знаеш, че след като се върнем от ресторанта, веднага ще премахна тази рокличка от теб.

Аз само го изгледах перверзно.

След около двадесет минути бяхме стигнали до един ресторант. Кам излезе от колата и ми отвори вратата и аз да излезна. Да си призная, той е голям джентълмен. Много се радвам, че сме заедно.

Влезнахме и седнахме на една маса за двама. Дадоха ни менюта и започнахме да разглеждаме ястията. В крайна сметка и двамата си поръчахме едно и също, пилешки бутчета, и за пиене вино. Щом ни донесоха храната и двамата я опитахме. Беше много вкусно.

- Ммм, това е най-вкусното нещо, което някога съм яла.

- Бейб, ако ми пробваш спермата ще си смениш мнението.

Аз само го погледнах на кръв, защото все пак бяхме в ресторант и му се скарах.

- Кам, на публично място сме, недей да говориш така.

- Съжалявам, но е много трудно, когато си в тази предизвикателна рокличка, да не си представям едни мръсни сцени в главата ми - усмихна се перверзно и ми намигна.

- Ами, щом свършим с вечерята, ще можеш да ми покажеш тези мръсни сцени.

Веднага когато чу това, Кам започна да яде по-бързо. Бяхме приключили с ястието и си изпихме виното.

- Хайде да тръгваме, готови сме - подкани ме Кам.

- Ами десерт? Наистина ми се яде.

- Вкъщи ще получиш нещо по-добро - тези думи той прошепна в ухото ми и аз настръхнах. Бях толкова готова това да се случи.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Hate And Love YouWhere stories live. Discover now