5

34 12 2
                                    

Tenia por del que poguera passar. Li vaig comentar a Joan la idea d'anar-nos-en amb el cotxe, però era massa arriscat eixir fora amb este oratge. La millor solució era esperar.

El temps s'estava venjant de mi. Anava lent, amb una lentitud malaltissa i desesperant, sabent que jo no podia fer-hi res. Em vaig quedar mirant, quasi inconscientment, els ulls verd fosc de Joan. La meua ment i el meu cor estaven d'acord que ell em transmetia pau i tranquil·litat, però no devia d'enamorar-me d'ell, no...

Vaig tancar els ulls. Els calfreds eren cada vegada més abundants recorrent la meua pell. Portàvem ja més de dos hores allí i la tempesta era fortíssima. Des d'aleshores, la temperatura havia baixat molt, ho notava. M'alcí de nou sobre el banc i li vaig indicar a Joan que féra el mateix. Volia parlar-li sobre coses íntimes, com solíem fer moltes vegades des que érem amics.

Estava parlant-li de coses que, sincerament, per a mi, no eren gens importants. Vaig vore com obria els ulls mentre mirava al meu darrere, a les grans finestres de l'aeroport. D'una revolada, m'agafà del canell i estirà de mi, enduent-me darrere seu i travessant tota l'aigua del terra.

Es va dirigir cap a fora de l'aeroport. El fred era insuportable i havia començat a nevar feia poc. Em sentia incapaç de seguir-lo quan, de sobte, parà, es posà damunt de mi i em tombà enterra. Uns segons més tard, el cor se'm va parar un instant.

Flocs d'amorWhere stories live. Discover now