Capitolul 14

40 5 0
                                    

-Am o stare de nervozitate care nu trece.

-E prima ta vanatoare. E ceva normal.am zis eu.

Am mers usor spre marginea padurii ascultand orice fosnet din zona

-Pot sa o invat sa foloseasca cutitul?a intrebat Jake.

-Dar sa ai grija de ea.

-Logic.

Un raset s-a auzit din stanga.

-Ea a mea!

-La naiba Sofia. Noul meu topor trebuie testat.

-Eu am fost prima.

Am inceput sa fug spre sunetul din padure. Era un grup mare.

Toby era in spatele meu si mi-a zambit. Ne-am intors la gasca si am inceput sa impartim persoanele.

-Nina,tu ai fata blonda. Masky, Hoodie si Toby aveti baietii. Eu o iau pe roscata.Jake ,tu ai grija de fata mea.

-Hai Nina.a zis Jake fericit.

~Nina Pov.~

Am mers tiptil spre fata dupa care am strans mai tare cutitul in mana. Ochii mi s-au facut rosi si am inceput sa rad isteric. Tanara s-a intors spre mine si a incremenit. Nici nu cred ca mai respira. Acum inteleg cu adevarat ce mi-a spus mama. Simteam puterea..mania..libertatea. Am facut doi pasi spre ea in timp ce ochii i se umplusera de lacrimi. A dat sa fuga dar am prins-o de par si am dat-o cu fata de un copac. Urletele celorlalti amici ai ei rasunau in toata padure. Am prins-o de maxilar si i-am dat cu piciorul in burta.

'Durere.Durere.Durere.'

Tot ce auzeam in mintea mea era sa ii provoc durere. De ce i-as face rau? De ce ei ii fac rau? Stiam de blestem,stiam de legatura noastra dar nu mi se parea omenesc..

Atunci m-am oprit.

'Omenesc. Nimic nu se poate numi omenesc la mine decat unele sentimente.'

Am inceput sa o lovesc fara mila. Mi-am scos cutitul de la spate si intr-o ultima secunda i-am spus un 'Pa' cu zambetul pe buze.

Sangele i se scurge peste tot. Avea nasul spart iar gatul era taiat in mai multe zone.Arata ingrozitor.

I-am pus la gat lama si am apasat-o usor.

Cu ultimile ei puteri a gemut de durere.

Prea pacat.Am inceput sa ii despic corpul lasand la vedere interiorul ei. Adevarat ei fata. La propriu. II puteam vedea sufletul zbatandu-se usor in inima ei fragila care batea din ce in ce mai usor. Am intins mana spre suflet dupa care el a urat usor pana in fata mea. L-am cuprins cu degetele dupa care l-am transformat intr-un element de oxigen. Un copacel.

-Jake,un pas la dreapta.

-Ce?

O secunda mai tarziu trupul fetei a explodat aruncand bucati de carne si sange peste tot.

-Ti-am zis sa te dai.am spus dupa ce mi-am sters fata cu maneca.

O Poveste Criminala Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum