4

73 11 0
                                    


Ο Πήτερ δεν χρειάστηκε να πάει να βρεί τον Λώρενς.Στην απογευματινή του βόλτα , τον βρήκε να κάθεται μπροστά απο το σπίτι του, έχοντας στο στόμα του ένα λουλούδι.

"Πότε θα σταματήσεις να τρώς τα λουλούδια μου;"

Η εμφάνιση του, του προκαλεί νευρικότητα.Απο τότε που σιγουρεύτηκε οτι είναι και οι δύο ερωτευμένοι με την Λίλη,δεν ένιωθε άνετα με τον φίλο του.

"Ήρθα να τα πούμε.Έχουμε τόσο καιρό να συναντηθούμε και αύριο παντρεύομαι",τον χτυπέι φιλικά στην πλάτη.

"΄Ας περάσουμε μέσα,κάνει κρύο έξω."

"Οχι καλύτερα να περπατήσουμε.Σε πειράζει; κρυώνεις;

Ο Πήτερ νιώθει ένα κρυο αεράκι να φέρνει ανατριχίλα στους ώμους του, αλλά αποφασίζει οτι η συζήτηση για τις προετοιμασίες του γάμου ενώ περπατάνε, θα τον έφερνε σε λιγότερη αμηχανία απότι το δωμάτιο του.Θα κοίταζε τους περαστικούς και θα ξεχνιόταν.

Ο Πήτερ δεν φέρνει αντίρρηση,κάνει ένα βήμα μπροστά και ανοίθγει την πόρτα του κήπου.Περπατάνε αρκετοί ώρα μιλώντας για ανούσια ζητήματα όπως ο καιρός και η διατροφή.Αρχικά ,γιατί στην συνέχεια περπατάνε αμίλητοι.Ο Πήτερ περιμένει με κάποια ανησυχία αυτά που΄χει να του πεί ο φίλος του.

"Πιστέυεις, κόβει την φράση στην μέση και καθαρίζει τον λαιμό του.

"Πιστέυεις οτι είμαι αρκετός για την Λίλη;Μια γυναίκα σαν την Λίλι θέλω να πω...θα μπορούσε να νιώσει πλήρης με έναν άντρα σαν και εμένα;"

"Λώρενς.."

Ο Λώρενς σταματάει να περπατάει και γυρναέι και κοιτάζει στα μάτια τον φίλο του ."Μου αξίζει μια γυναίκα σαν την Λίλη;"

"Λώρενς τι ανόητες σκέψεις απασχολούν το μυαλό σου; είναι δυνατόν να τα σκέφτεσαι ΤΩΡΑ αυτά;"

Ο Λώρενς συνεχίζει να περπετάει, τον ακολουθεί με πιο αργό ρυθμό ο Πήτερ."Είναι υπέροχη είναι η πιο όμορφη γυναίκα που έχω γνωρίσει."

"Είναι υπέροχη."Ο Πήτερ του απαντάει χαμηλόφωνα."Και..."

"Καλησπέρα αιδεσιμότατε"

"Καλησπέρα κυρία Γουάτσον.

Ο Λώρενς κοιτάζει με αυστηρότητα την γυναίκα που τους διέκοψε."Δεν θα το συνηθίσω ποτέ".

"Ποιό πράγμα;"

"Οτι μας διακόπτουν συνέχεια, επειδή έγινες παπάς".

Ο γάμος της Λίλη ΡόουζWhere stories live. Discover now