,,Och..." zvalila som sa na gauč a pozrela na kozub.,, Nebolia ťa nohy? Mne idú odpadnúť. "opýtala som sa Jacka ktorý sa teraz zvalil vedľa mňa.
,,Ani nevieš ako. " zastonal.
Naraz sme sa na seba pozreli.
Odvrátila som pohľad.
Páči sa ti však? opýtalo sa ma moje vnútro. Nie!Teda áno, ale....
Áno ale má priateľku. Odpovedala som.
,,Ako sa má Quiena? " opýtala som sa a vzala pitie zo stola a s chuťou sa napila džúsu.Nemala som ho vždy možno tak raz za pol roka. Rodičia sem tam niečo donesú z Európy do ktorej chodia na prednášky čo sa týka psov a severských krajín. Povedali že ma zoberú keď budem mať 15 rokov. Tak sa udeje 5.mája. O pár mesiacov sa tak stane. Teším sa.
,,Quiena? " opýtal sa ma a nevenoval tomu pozornosť.
,,Áno tvoja priateľka."odpovedala som. Jack sa pri slove priateľka divne zachvel.
,,Ja... Teda ja,..Ja "koktal.,,Ja neviem Ria."
,,Ako že nevieš? "pozrela som sa do tých krásnych zelených očí,ktoré prekypovali láskou k životu ohromnou silou, odzrkadľovali prírodu a odrážali iskričky mojich očí.
,,Dlho som s ňou nebol. Prepáč." odvrátil pohľad a pozrel sa na podlahu z dreva.
,,Mne sa neospravedlňuj. To by si mali jej. " položila som pohár naspäť na stôl a vyložila si nohy.
Vtedy sa to stalo.
Jack a ja sme sa na seba pozreli. Rýchlo som vstala a bežala na prvé poschodie odkiaľ to bolo počuť. Zvuk ako keby sa niečo rozbilo. Bez klopania som vtrhla do izby.
,,Ou...Prepáčte! " zvolala som. Dievča mala asi 15 sedela chlapcovi na kolenách a dávali si pusinky. Keď sme tam vtrhli vystrelila z chlapcových nôh a pozerala na nás. Ako som si všimla bola rozbitá váza, pekná váza. Ach.
,,To nemyslíte vážne! "povedala som zvýšeným hlasom.,,O 20:00 nech ste všetci v obývačke!"povedala som z hosťovskej izby a zabuchla dvere. Keď zámok zaklapol s Jackom ste sa rozosmiali. Váľala som sa po drevenej (všade okrem kúpeľne je drevená podlaha) podlahe a mala záchvaty smiechu. Jack bol na tom podobne.
,,Au!moje bruchóó....! " zvolala som pomedzi smiech. Poznáte to keď sa smejete ale musíte prestať kvôli bolesti brucha.
,,Ria ja. Musím ti niečo povedať."povedal Jack a pritiahol si ma bližšie. Rozbúchalo sa mi srdce.
,,Čo také? "snažila som sa to povedať kľudne.
,,S Quienou. Už to nefunguje. Jej sa páči niekto iný ona proste. Už ma neľúbi. "povedal smutným hlasom Jack.
,,Ale no ták... Jack ty to zvládneš spolu to zvládneme. Musí sa nájsť nejaké riešenie. "objala som ho a on mňa. (aby som nezabudla stále sme sedeli na zemi pred hosťovskou izbou.)
Jack sa odtiahol ale stále ma držal za ruky a pozrel sa mi do očí. Prebehli mnou zimomriavky. Nemôžem sa zamilovať. Nie! Povedala som sama sebe. Prečo by si nemohla? Dalo mi otázku moje srdce. Lebo má priateľku! A ja neviem niečo mi v tom bráni.*Jackov pohľad*
Díval som sa do tých krásnych zelených očí z ktorých vychádzali iskričky. Do očí ktoré skrývali niečo tajomné, niečo čo som chcel objaviť. Do očí, pokojných ale zároveň divých a túžiacich po slobode. Vlasy jej padali na plecia a niektoré odstávali do všetkých svetových strán. Zamiloval som sa do nej áno to bolo to čo som k tej osobe plnej života cítil. Pozrel so sa na jej pery. Mal som chuť ju pobozkať.Nemohol som však, stále som mal priateľku a nebolo by čestné keby som ju aj keď už to neklape "podvádzal "
Vtom sa usmiala, postavila sa a mňa za ruky vytiahla hore, na nohy.
,,Urobíme im prednášku! "ozval sa jej nie veľmi sladký ale tajomný hlas.
,,Ako si pani žiada! "zasmial som sa.
Vtom sme na seba pozreli a zrak nám padol nižšie na naše ruky. Stále sme sa držali a ja som ju nemal v pláne pustiť. Ona však bola rozhodnutá inak a pustila ma. Zabolelo ma to. Necíti ona ku mne to isté čo ja k nej?
Zišli sme po schodoch.
Teda, zleteli. Ria brala schody po troch a z posledných piatich zaskočila. Zbehla po nich ani nie za tri sekundy. Musela ma dole počkať.
,,Hej! Nemám to natrénované ako ty."štuchol som ju. Ona sa však ani nepohla.
,,Vieš čo? Budem sa hrať na urazenú keď to neodvoláš! "
,,Neodvolám čo? "opýtal som sa.
,,To že si myslíš že to je tréning! Myslíš že na to nemám? Že nemám na to aby som ťa prekonala? "tvárila sa tak prehnane rozhorčene (ani O tom, že vyzerá tak sladko nevedela ) a snažila sa nesmiať ale kútiky úst jej utekali hore a stačil jej jeden pohľad na mňa aby sme sa zas váľali v smiechu.
,,Do riti! Už je 20:00! "skríkla a bežala zazvoniť.
,,Haló!Zvolávanie! Poďte dolu do obývačky. " zakričala Ria a za pár minút tu bolo päť pubertiakov.*Riin pohľad *
,,Takže mi dvaja sme si vás zavolali preto aby sme vám oznámili pár vecí.
Po 1.nikto tu nebude chľastať alkohol!
Po 2.žiadne milostné aféry!
Po 3.večierka bude o 22;30
Po 4.kto tieto pravidlá nebude rešpektovať ide preč!
Za dva dni prídu moji rodičia potom vám dajú vlastné pravidlá. Vďaka! "preniesla som
,,Ale... "zvolal jeden chlapec (mimochodom veľmi pekný)
,,Ee. Žiadne ale.! "prerušila som ho.
,,Ani sa bozkávať nemôžme? Veď to je choré! Zajtra prídu tu do osady naši rodičia a potom už sa na seba ani nebudeme môcť pozrieť! "zvolal ten čo sme ich prichytili.
,,Prepáč ale to je tvoja smola kamoš. " zdvihla som plecia.
,,Hlavne že vy dvaja môžte nie? "opýtal sa nás a ukázal na nás dvoch.
,,Môžme čo? Nebozkávali sme sa ak ti ide o to. Je to kamarát ktorí mi tu pomáha. Navyše ja tu bývam takže aj keby áno ty mi nemôžeš nič hovoriť. "odpovedala som pokojne.
,,Aha... Ja... Prepáčte. "vykoktal zo seba jeden nižší chlapec. Asi už chcel ísť preč. Alebo si robil srandu?
,,To je v pohode. "usmiala som sa.
,,Dobre. My už pôjdeme hore."povedalo jedno dievča.
,,Okey. "povedala som a išla Jackovy pripraviť izbu.
Ten sa rozbehol za mnou.
Vošli sme do izby a ustlali mu posteľ.
,,Ideme si niečo pozrieť? "
,,Jasné! Aký máš film "zaujímal sa Jack a sadol si na posteľ, je som stála.
,,Rodičia minule doniesli z Európy nejaký film tuším sa volá Avatar. "zamyslela som sa a pobrala sa ku dverám.
Máme tu telku.Ale nemôžme na nej pozerať nič iné ako Yukon Qest alebo nejaké filmy DVD.
Máme ich tu slušnú zbierku.
Vsunula DVD do prehrávača a stalačila PLAY. Rýchlo som zapla televízor a skočila no gauč. Začala úvodná pieseň. S Jackom sme so záujmom sledovali začiatok keď sa k nám na gauč nahrnulo päť pubertiakov. Jeden si sadol na môj vkus až príliš blízko.
,,Kill me! "pošepla som Jackovy.
,,Neskôr možno "zasmial sa mi do ucha.Whoa! Časť má 1120 slov.
Dúfam že sa vám páči.
Čo myslíte ako to bude s Jackom a Quienou?
Chcete ďalšiu časť??? Tak komentáre a hlasujte.
Ďakujem za 150 zhliadnutí.
YOU ARE READING
ALJAŠKA Snow dogs
AdventureKrutá Aljaška v ktorej vydržia iba najsilnejší jedinci. Krutý závan vetra, krutý sneh a nadovšetko tvrdo pracujúci psy, ktoré riadi vysoké dievča narodené v srdci Aljašky. Príbeh o psoch a dievčati...