...Ráno[6K]...

57 5 4
                                    


Ráno som sa zobudila vo svojej izbe. Otvorím oči a vidím ako sa Jack nadomnou skláňa.
,,No, dobré ráno! "víťazoslávne zavolá a zazubí sa.
,,Čo? "opýtala som sa ho zaspato a pritiahla perinu.
,,Nehovorí sa čo, ale prosím. A za druhé treba odpovedať. Takže ešte raz... Dobre ráno! " tie posledné slová skríkol a už som ležala bez paplónu.
,,Dobré ráno mladý pán. "povedala som prehnane vážne.
,,Mohli by ste mi vrátiť perinu? Je mi bez nej zima a navyše ja som tú doma nie vy takže ja tu rozkazujem! " teraz som sa už vážne naštvala. ,, Neznášam ak ma niekto skoro budí a ešte tu po mne zjape! " teraz sme pre zmenu behali pod celom dome a ja som sa chcela zmocnil mojej vlastnej periny.
,,Óóó. Niekto že vraj mladú pani budí ešte k tomu skoro! Moja krásna je 8:36 a o 9:00 máme ísť spolu preč " povedal a tváril sa urazene za to, že som na to zabudla.
,,Ááá!" skríkla som a bežala za ním tentoraz som chcela tu perinu dostať! Čo si mi aj podarilo ale trochu iným spôsobom.
Ako som tak bežala nevšimla som si na zemi prah dverí a celou svojou výškou som skončila na Jackovy. Ležali sme na zemi jeden vedľa druhého. A ako inak smiali sa. Obidvaja sme boli v pyžame.
Vtom som rýchlo využila situáciu a zobrala mu perinu. Ťahala som ju k sebe ale on urobil omylom protipohyb keď vstával, a teraz sme pre zmenu ležali na sebe nie na zemi.
V tom išiel okolo ten Európan a začal sa smiať.
,,Nechcel som vás rušiť.. " napúšťal si vodu a vyšiel (za stáleho úškrnu) do hosťovskej izby.
,,Prepáč! "povedala som Jackovy usmiala sa na neho (zdvihla sa) zobrala perinu a išla sa obliecť...
Nachystali sme psy a mohli sme vyraziť.
Tadá.... Nová kapitola je tu... Ja síce oveľa kratšia ako predchádzajúce kapitoly, má len 313 slov aké tak dúfam že to nie je také nudné ako to vyzerá :D
Rozhodla som sa že nové kapitoly článku budem písať ale uverejním ich až na základe nejaké aktivity.

1.Čo myslíte, dajú sa dokopy Ria s Jackom?
2.Ak by ste chceli aby som s príbehom pokračovala čo sa týka vzťahov a postáv? :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ALJAŠKA Snow dogsWhere stories live. Discover now