Trochę smutno . Chłód otulał jej zmarznięte ciało tego zimnego popołudnia. Wystarczy jej że musiała przeżyć kolejny dzień w tej okropnej szkole - jest wykończona . Dzwonek kończący ostatnią lekcje niekiedy bywa najszczęśliwszym dźwiękiem w jej życiu hmmm może to czas by ustawić go na dzwonek w komórce A CO ! Niech wszyscy wiedzą jakie ma ciekawe życie. Ale dobrze. Starczy już o szkole , to nie miejsce na którym zależy mi by wam opowiedzieć. Wracając do domu przesłuchała chyba wszystkich swoich dołujących piosenek i nareszcie to czego chciała- Dom . Nie jadła obiadu.. nie była głodna. Ostatnio bardzo mało jada , może dlatego że ma dużo problemów a może dlatego że uważa się za grubą.
Anoreksja to coraz częściej spotykana choroba u młodzieży, bulimia mniej co nie znaczy że nie występuje wcale i może dlatego co trzeci nastolatek biega po podwórku mając już anemie na karku . Wzięła swoje rzeczy i poszła na pietro do swojego pokoju , mieszka też z siostrą ale rzadko ją widuje gdyż Jest w internacie . Nasza bohaterka zupełnie bezsilnie opada na łóżko, z wycieńczenia staje się martwą wersją swojego nadal żyjącego ciała. Chwyciła laptop i wpisała: Omegle . Nawet nie miała ochoty z nikim rozmawiać, w sumie nawet sama nie wie po co to włączyła . Otworzył się przed nią dziwny portal pełen dziwnych ludzi zaczęła sortować : te nie ,ci nie, z tymi nie rozmawiam , ten się masturnuje , ten też i OH ! Jest. Chłopak. Wygląda na normalnego , wow to dziwne . I zaczęło się. Od słowa do słowa, od facebooka do Facebooka opowiedziała mu wszystko. Całe swoje życie tak jakby znała go od lat . Gdy poszedł spać narastało w niej takie przekonanie że najwyraźniej bardzo do lubi ale nie wie czy dobrze robi że się przed nim otwiera... bo w sumie skąd wie czy nie jest mordercą z piłą mechaniczną który szuka ofiary przez Internet. Ale nie... postanowiła mu zaufać. Czy ta jedna osoba zmieni jej życie o 360° ?
CZYTASZ
Nietypowa Historia Miłosna
Romance" jak to jest że ta mała bardzo smutna zapłakana dziewczynka uśmiecha się za każdym razem gdy widzi jego oczy "