Styles.

135 5 1
                                    

,,Divno Harry, sada jedna sa strane," doviknula je fotografkinja i Harry je poslusao. Okrenuo se, spustio glavu a zatim je podigao i zatreptao ocima. ,,Dobar je," rekao je jedan statista. Drugi se slozio dok je Harry prolazio prstima kroz kosu. ,,Svaka agencija ga zeli, srecnici smo sto smo ga dobili," pohvalio se ovaj drugi. Ubrzo je Harry bio na podu, otkopcane kosulje. ,,Nasmej se!" uzviknuo je neko i on je poslusao. Bio je opis savrsenog. ,,Neki novi dolazi uskoro, kazu da je amater," rekao je prvi statista. ,,Ne verujem bas, mora imati barem nekog znanja inace ce ga Styles pojesti," rekao je drugi i popio kafu. ,,Nadajmo se ne bukvalno," oboje su se nasjemali.
I nakon dva sata,Harry je napravio i poslednju pozu za danas.Kamera je skljocnula a on je imao neki poseban kontakt sa kamerom i to je privlacilo svaku devojku koja je cula za njega.
'Ova je za naslovnicu Voguea',rekla je fotografkinja Harryju dok su prolazili kroz fotofrafije.
Harry nije nista rekao.On je i sam znao da je najbolji u svom poslu i izgledao je krajnje nadmeno.Niko se ne seca kada se zapravo zahvalio nekome i to je bila jedina stvar koju nisu voleli kod njega.
Ali to fotografe i nije zanimalo,imao je sve sto im treba;pogled Jamesa Deana,izvajano telo,gustu kovrdzavu kosu i djavolski dobar osmeh.
'Pretpostavljam da su ti rekli da dolazi jos jedan decko u agenciju',rekla mu je fotografkinja.
'Da,cuo sam',nezainteresovano je rekao Harry.
'Sigurna sam da ce ga brzo pokopati tvoja slava, kao i svakog drugog',rekla mu je fotografkinja.Harry je samo slegnuo ramenima.Ona je uvek favorizovala Harryja.Imala je oko 30 godina i moglo se reci da je ova udovica gajila nesto prema njemu,ali njega to stvarno nije zanimalo.
Harry je popio svoju kafu,pokupio stvari u veliku koznu torbu i otisao.
'Nije li divan?',rekla je fotografkinja okrenuvsi se ka jednom od statatista.
'Mikajla,moras da shvatis da je on dvadesetogodisnji homoseksualac.Siguran sam da mu se ne svidjas.',odgovorio joj je.
Cim je izasao iz velike zgrade agencije,Harrja su obasjavali blicevi fotoaparata paparaca i novinara.
Nije morao nista da radi a opet je bio savrsen.

TOUCH ME/larry fanfictionWhere stories live. Discover now