2. glava

86 4 0
                                    


7:40. Zvonio je alarm.Harry je jedva otvorio oci i sanjivo odsetao to telefona da ugasi zvuk.Bio je samo u donjem vesu,Calvin Klein,naravno.Umio se,zavezao kosu u pundjicu i skuvao kafu.Pogledao je u telefon i video da ima 4 propustena poziva od direktora agencije.Prvo se dobro nakasljao da prikrije svoj jutarnji glas,pa je nazvao sefa.'Styles?',javio se direktor.'Zvali ste me',rekao je Harry.Voda za kafu mu je prokuvala pa je telefon drzao glavom prislonjenom na vrat.Sef mu je nesto pricao u vezi novog decka koji dolazi ali ga Harry i nije bas slusao jer je brojao kasicice secera koje stavlja u kafu.'On je dosao,pa bi i ti trebao sad da dodjes,da se upoznate.Ipak ste sada kolege',rekao mu je direktor.'Dolazim za 15 minuta',rekao mu je Harry.'Dobro',rekao je direktor i prekinuo vezu.Znao je da ce kasniti jer predugo traje vanredno biranje odece koju ce obuci.Harry je citao novine dok je pio kafu,a kada je zavrsio i konacno se malo razbudio,otisao je da se obuce.Nije izabrao nista posebno;crne farmerice, belu kosulju zakopcanu samo na poslednja tri dugmeta i cipe od prevrnute koze.Odvezao se u svom novom Cadillacu kog je nazvao Louis.Stigao je do agencije i liftom se popeo na 6. sprat a zatim je produzio u direktorovu kancelariju.Kada je otvorio vrata video je direktora za svojim stolom,i dignutim nogama na isti,a s ledja je uocio jednog niskog, sitnog momka.'O,Harry! Konacno!',rekao je sef iznenadjeno.Decko se okrenuo sa osmehom na licu.Velike plave oci,smedja rascupana kosa,lep osmeh i bradica.Pogledao je sefa koji je klimuo glavom. Ustao je do Harryja i pruzio mu ruku. 'Louis.',rekao mu je.Harry ga je cvrsto uhvatio za ruku i rekao 'Harry,drago mi je.''Sad kad ste se konacno upoznali,mogu da vam kazem iznenadjenje.',rekao je sef uzbudjeno.Momci su cutali i gledali u njega.Direktor je nastavio.'Vas dvojica cete imati zajednicki suting u 17:00h.Mislim da je to odlican nacin da svetu predstavimo Louisa.'Louis je uzbudjeno klimnuo glavom a Harry i nije izgledao odusevljeno.'Za koji brend?',pitao je Harry.'Adidas',rekao je direktor.'To mi je omiljeni brend',rekao je Louis.'Dobro za tebe',promrmljao je Harry.Posto je razgovor zavrsen Harry i Louis su napustili kancelariju.

TOUCH ME/larry fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora