5. glava

84 5 0
                                    

Cim se vratio kuci,Harry se istusirao i odabrao sta ce obuci.To je bilo odelo oker boje sa crnim ornamentima po njemu.Ubrzo je doslo vreme da krene i pokupi Louisa.Par puta mu je kratko pozvonio a kada je Louis otvorio ostao je bez reci.Gledao je u njega pa u sebe jer je nosio Adidas duks,kao i obicno i crne farmerice.'Vau.Samo...Vau',rekao je Louis dok mu je vilica visila.Harry je nasmejao.'Vidim da se jos nisi obukao',rekao je Harry.Louis se postideo ali je hteo da se izvuce rekavsi da je imao mnogo posla.'Opusteno brate,salim se',rekao mu je Harry.Louisu je bilo malo lakse.'Hajde,rezervisao sam sto',rekao mu je Harry.Louis je u pokretu zgrabio jaknu sa vesalice i zakljucao stan.Silazili su trckarajuci niz stepenice.Nakon petnaestominutne voznje su stigli u restoran i dosli su na recepciju.'Koji sto je za ovaj bracni par?',upitala je recepcionarka.Louis se strecnuo.'Mi nismo...''Styles', prekinuo ga je Harry.'Styles.Vas sto je onaj u desnom uglu',rekla je recepcinarka pokazujuci na sto.'Ja nisam platio 300£ za sto u cosku',rekao je Harry malo glasnije.'Zao mi je,ali to je sve sto je preostalo',rekla je recepcionarka.'Idemo odavde',rekao je Harry vukuci Louisa za rukav.Izasli su van restorana.'300£?Da li si normalan?I gde cemo uopste?',rekao je Louis.'Idemo kod mene.Ja cu licno da nam napravim veceru',rekao je Harry.Kada su dosli do stana raskomotili su se i odmah otisli u kuhinju.Harry je stavio njegovu 'Kiss the chef' kecelju.

'Sta cemo uopste da pravimo?',upitao ga je Louis uplaseno.Mnogo je voleo da jede.'Iskreno, ne znam.Improvizovacemo nesto',rekao je Harry zamisljeno.Louis je samo zeleo da pobegne u KFC i donese im bar ljutih krilaca sa pomfritom.Ali neee, Harry je kreativna osoba puna ljubavi prema kuvanju.A i zaista je dosta dugo razmialjao da li stvarno treba da poljubi kuvara.A i hteo je da dotakne Harryjeve lokne koje su bile mokre pri krajevima od tusiranja.A i hteo je da dodirne njegovo telo.I da ga vidi bez odece.I da ga ljubi.Dugo.Ups,izgleda da je upravo propustio ideju koju mu je Harry izdeklamovao a navodno je to bio najbolji recept ikada izmlisljen.

TOUCH ME/larry fanfictionWhere stories live. Discover now