3. glava

81 3 0
                                    


'Ti si autom?',upitao je Louis Harryja.'Da',Harry mu je odgovorio otresito.'Pa,imas li mesta,posto su moja u kvaru a stvarno zurim kuci', upitao ga je Louis.Harry je zastao i nakon razmisljanja je pristao.'Pa,gde zivis?', upitao je Louisa.'184. Blok. Recicu ti kada dodjemo do zgrade',rekao mu je Louis.Cutali su ostatak puta,a kada onda je Louis prekinuo tisinu.'Ovde',rekao je pokazujuci na zgradu.Harry je skrenuo.'Hvala ti mnogo,dugujem ti',rekao je Louis.'Znam',rekao je Harry.Louis je primetio da ga Harry ne gotivi mnogo,pa je preskocio zagrljaj ili bar rukovanje.Izasao je iz auta a Harry je doviknuo 'Hej!Svojim vratima tako lupaj.Ovo je novi model!'Harry se odvezao kuci.Seo je na kauc i poceo da gleda utakmicu.Nakon nekoliko minuta,prekinulo ga je zvono telefona.Nepoznat broj. Harry je ignorisao par puta jer je mislio da su opet neki fanovi ali je osoba bila uporna.Resio je da se javi.'Prekini da me zoves,ometas me.Zvacu policiju.Obrisi ovaj broj',rekao je Harry.'Hej.Ja sam.Louis.Samo da ti kazem da sam slucajno pokupio tvoje naocare za sunce umesto mojih',rekao je Louis.'Opet ti...Dobro.Vratices mi danas na snimanju.Vidimo se.Cao',rekao je Harry i prekinuo vezu.Ni sam nije znao zasto je bio takav prema Louisu,jednostavno je takva bila tradicija.Novi dodje,on ga otera.I tako u krug.Veoma brzo je doslo vreme da se krene na suting.Harry je,uneobicajeno,stigao na vreme,ali ne i pre Louisa.Kada im je prisla stilistkinja shvatili su da reklamiraju Adidasov donji ves.'STA?Nas dvojica treba da se slikamo u donjem vesu?ZAJEDNO?!Sta ce ljudi pomisliti?',vikao je rekao Harry.'Decko,slusaj me.Mozda si van ovog objekta super mega ultra zvezda,ali dok si ovde,samo si lutka koju oblacim a on slika',rekla je stilistkinja,pokazujuci na fotografa.Harryju nikad niko nesto ovako nije rekao.Dugo je stajao zaledjen i vario reci koje je upravo dobio.Sve to je prekinula vika fotografa 'Hajde ljudi,nemam ceo dan'I nakon 10 minuta,Louis i Harry su izasli u crnim boksericama.Kada su stali na platno izgledali su neverovatno seksi. 'Harry,zagrizi usnu i zazmuri,a ti Louis,nasloni se na njegovo rame!',vikao je fotograf.Oni su radili sve sto je on rekao.Louis nije mogao da skine pogled sa Harryja.Ovo je prvi put da ga vidi bez majice,ikada.Sve to je doprinosilo tenziji koja se osecala u vazduhu.Harry nije previse obracao paznju na Louisa.Samo ga je bezosecajno dodirivao kako je fotograf naredjivao.Kada je shvatio da su obojica dosta zatvoreni medjusobno,hteo je da probije led.Znajuci da su oboje homoseksualci,rekao im je da se poljube.Obojica su stala skamenjeno.'Hajde.Uradite to za kameru',navaljivao je fotograf.I nakon dosta nagovaranja,njihova izvajana tela su se priljubila jedno uz drugo a njihove usne su se polako spajale.Svi prisutni su ovo videli i tiho se domundjavali.'Bingo!',rekao je fotograf,'javite se naslovnoj strani.'

TOUCH ME/larry fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora