4. glava

88 4 6
                                    

Nikada se ni jedan nije ljubio pred kamerom,a i ta slika je bio Louisov 'izlazak iz ormara'.Ta slika je dosta uticala na Louisovu popularnost,jer su novinari napravili jos jednu vezu.Pokusao je da se ne obazire na komentare,ali su ga komentari ponekad boleli.Ali kada bi legao da spava,razmisljao bi o zelenookom decku sa kovrdzavom kosom.
Nakon onog snimanja vise nista nije bilo isto.Svet je brujao o 'velikom poljupcu' i slika se pojavljivala svuda.Jednog jutra,Harry je otisao do Louisa jer mu jos nije vratio naocare.Pozvonio je i Louis mu je iznenadjeno otvorio vrata.'Hej!Otkud ti?',zapitao ga je.'Jos mi nisi vratio naocare,secas se?',rekao mu je Harry.'O boze,potpuno sam zaboravio na to posle svega ovoga.Sedi tu.Hoces kafu,caj,bilo sta?',pitao ga je Louis'Casa mineralne je dovoljna',rekao je Harry.Louis mu je dao vode,a onda je otisao da potrazi naocare.Harry je ustao i prosetao se po ogomnom penthausu u kom je Louis ziveo.'Koliko dugo zivis ovde?',upitao ga je Harry. 'Oko 3 godine.Doselio sam se iz Londona jer sam hteo da napravim karijeru',doviknuo mu je Louis sa sprata.'Hej,mislim da su ovo tvoje naocare.Dodji molim te',rekao je Louis.Harry se popeo uz drvene stepenice koje su skripale na svaki njegov pokret.Usao je u Louisovu ogromnu spavacu sobu.Bila je skroz bela,a jedino su biljke bile druge boje.'Lepa soba',rekao mu je Harry.'Hvala.Sam sam je dekorisao',pohvalio se Louis.'Mislim da su ovde tvoje naocare,ali ne mogu da ih dohvatim',rekao mu je Louis.Nakon sto je Harry dohvatio naocare priblizio se Louisu i zahvalio mu se.Louis je bio iznenadjen i to ga je cinilo srecnim.'Sto se tice svega...Izvini sto sam bio odbojan na pocetku.Ne znam zasto,ali uvek je tako.Nalik tradiciji.Samo sto je ovo prvi put da nekoga smatram prijateljem.Ako zelis,mozemo na veceru,ili tako nesto...',rekao je Harry Louisu.'Naravno!Moze u 8?',pitao ga je Louis.'Veliki momci izlaze u 9',odgovorio mu je Harry sa osmehom.

TOUCH ME/larry fanfictionWhere stories live. Discover now