0.3

953 122 62
                                    

' I... Šta mislite? ' Marija je izašla iz kabine u zelenoj haljini.

Zavrtela se u krug pred ogledalom. Ona, Lena i ja upravo se nalazimo u radnji gde Marija traži haljinu koju bi mogla da obuče za proslavu rodjendana svoje rodjake.

Elena je kritički pogleda. ' Možda bi ti ova bolje stajala. ' pokaza na žutu.

Složim se, te brineta ponovo udje u kabinu.

' Pa, jesi li malo popričala sa Davidom? ' moja, pomalo naporna najbolja drugarica opet započe istu temu.

Zakolutala sam očima.

' On mi se ne svidja! ' naglasila sam svaku reč.

' Pričaj šta hoćeš, ' široko se osmehnula, ' jer ja znam istinu. ' namigne mi.

Nakon otprilike pola sata, tokom kojih sam poželela da umrem, jer je Elena tvrdoglava kao mazga, Marija se napokon odlučila za ružičastu haljinu.

' I dalje mislim da si trebala da uzmeš žutu. ' Lena je gundjala dok smo šetale centrom grada.

Marija zakoluta očima.

' Nisi u pravu. '

' Molim? ' moja najbolja drugarica pogledala je brinetu besno.

' Možemo li da promenimo temu? ' iznervirano sam upitala. Bilo je toliko dosadno slušajući njihovu raspravu da sam čak u jednom trenutku pomislila da odem na utakmicu na koju me je Jovan pozvao.

Na svu sreću, brzo sam povratila zdrav razum i odbacila tu misao.

' Može. ' moja najbolja drugarica široko se osmehnula.

O ne.

' Zašto nam onda ne bi objasnila šta se dešava izmedju tebe i Davida? '

Okrenula sam se ka brineti pored nas.

' Zaista, Marija, gde ti je bila pamet? Žuta haljina savršeno se uklapala uz tvoj tamniji ten! ' kritički sam je pogledala.

Podigla je obrve. ' Ne menjaj temu. ' rekla je, a zatim me okrenula ka Leni.

' Pa? ' rekle su u isto vreme.

' Šta pa? ' nervozno sam se smešila. Nemojte me pogrešno shvatiti, ne krijem ja ništa od njih, ali njihovi pogledi me ubijaju.

' Da li misliš da je lep? ' upitala me je Lena.

' Da, pretpostavljam? ' odgovorila sam zbunjeno. Pogledale su me zadovoljno.

' Da li ti je simpatičan? ' Marija mi je postavila novo pitanje.

' Da. ' duboko sam uzdahnula.

Ovo ne vodi nikuda.

' Svidja li ti se? ' pitale su u isto vreme i prišle mi.

' Da. ' čekaj, šta?

Počele su da viču i skaču.

' Ne, ne svidja mi se! ' uzvuknula sam, ali izignorisale su me, i nastavile da se glupiraju.

' Samo sam se zbunila! ' branila sam se.

UkosniceWhere stories live. Discover now