A/N
Pošto je Lana genije započela ovu priču još u novembru sada mora radnju da nastavi u sred zime, iako se mi u stvarnom životu ubijamo od vrućine. Pa, pokušajte da se naviknete i nemojte da me ubijete.. Volim vas xx
Sneg veje. Pahulje se lagano spuštaju na zemlju, dok vetar glasno fijuče. Deca se grudvaju i smeju, a odrasli žure na posao ili piju svoje prve jutarnje kafe. Ceo grad uživa u divnoj zimskoj atmosferi, a onda sam tu ja. Zarobljena u najgorem mestu za većinu mojih vršnjaka. Školi.
' Jesi li našla telefon juče? ' Lena prekida moje misli i ja izgubljeno klimam glavom. Loše vreme u ranim jutarnjim satima uvek me učini umornom, a ovo jutro nije bilo izuzetak.
' Zemlja zove Anu! ' moja najbolja drugarica maše mi rukama ispred očiju pokušavajući da me dozove.
' Hm? ' konačno se razbudjujem i zbunjeno se odazivam. Sudeći po njenom pogledu, shvatam da izgledam prilično smešno.
' Pitam da li si našla telefon? Mogu da se kladim da ti je sve vreme bio u torbi.. ' ponovila je svoje pitanje i prošla prstima kroz kosu.
' Zapravo, ostao mi je u školi. ' isplazila sam joj se na šta je prevrnula očima ' Kako god. '
Nastavile smo da hodamo hodnikom u tišini, kada mi je izuzetno čudan prizor zapao za oko.
' Nisu li ono Bojićka i Gusar? ' zastala sam i munula svoju drugaricu glavom joj pokazujući ka našim profesorima srpskog i likovnog. ' Nisam znala da se nešto dešava između njih dvoje. '
Lena je udahnula. ' Ko bi rekao da bi neko mogao da nađe nešto lepo na toj džangrizavoj babi.. '
' Ne bih rekla da je on vidi takvom. ' dodala sam. ' Jel mu se ona to nasmejala? ' obe smo razgoračile oči pokušavajući da pročitamo grozan kez koji je ' krasio ' Bojićkino lice.
' Valjda? Zašto se uopšte bavimo ljubavnim životima naših profesora? ' pogledala me je upitno na šta sam slegnula ramenima.
' Pretpostavljam da nam je u ovom trenutku sve zanimljivije od termodinamike... ' odgovorila sam dok smo ulazile u učionicu.
' Tu si u pravu. ' Elena se složi. ' Uzgred, ideš li na Tamarinu žurku večeras? '
' Ne verujem. ' promumlala sam crtajući po klupi.
' A daj, celo društvo će doći. Nemoj mi reći da si zaboravila. ' pokušala je da me ubedi.
' Kako bih? ' nasmejala sam se. ' Makar tri puta nas je podsetila samo juče, a nije potrebno ni pominjati njene fejsbuk statuse na svakih dva sata. Svakako, biće dosadno. Celo veče ćemo provesti igrajući istinu izazov kao desetogodišnjaci ili plesajući dok se pijani momci i devojke ljube na svakom ćošku. '
Pogledala me je osuđujuće. ' Izvini, ali mislim da ću propustiti to. ' nasmešila sam se nevino, međutim, ona je odmahnula glavom.
' E pa, draga moja, žao mi je što moram to da ti saopštim, ali JA ', naglasila je poslednju reč, ' imam drugačije planove za tebe. Večeras ćeš izaći iz kuće i dobro se provesti. ' namignula mi je.
' Ali ja - ' počela sam, međutim ona me je zaustavila: ' Nema ali. Večeras oko šest dolazim kod tebe da se sredimo! ' pobednički se osmehnula.
YOU ARE READING
Ukosnice
Short Story' Zašto uvek imaš ukosnice u kosi? Lepša si bez njih. ' ' Znam. Baš zato ih i nosim. ' Short story All Rights Reserved™ Copy Rights 2015© datum objavljivanja knjige: 20.11.2015. cover by: imwithcupid | osvojeno 1. mesto na BWWA 2...