Merhaba benim adım Kristen. 18 yaşındayım ve New York'ta yaşıyorum. Kahverengi saçlı ve mavi gözlüyüm. Sportif giyinmeyi severim. Yani beni normal zamanlarda fazla etek giyerken göremeyeceksiniz 😊 Daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı.Biliyorum çok asosyal birisin diyeceksin ama öyle değilimdir. Sürekli arkadaşlarımla dışarıya çıkıp eğlenirim. Benim büyük bir hayalim var: Çok ünlü bir dansçı olmak. Dansa yeteneğim de vardır. Bu yıl çok istediğim dansçı akademisine kabul edildim ve bu akademi Londra'da. İlk kez ailemden ayrı kalacağım. Annemin bir arkadaşı Londra'da yaşıyor ve benim yaşımda bir kızı var. Kızı tek başına yaşıyor ve benimle aynı akademiye seçildi. Onunla ev arkadaşı olacağız. Bu arada söylemeyi unuttum bu kızın adı Emily. Küçükken Emily'ler New York'ta yaşardı ve biz çok iyi arkadaştık. Sonra onlar babasının işi nedeniyle Londra'ya taşınınca fazla görüşemez olduk ama arada bir Skype'tan konuşuyoruz. Umarım Londra'ya gidince arkadaşlığımıza kaldığımız yerden devam edebiliriz 😊 Yarın sabah Londra'ya uçuyorum ve benim için uzun ve yorucu bir yolculuk olacak. Fakat yeni bir hayata başlayacağım için çok heyecanlıyım...
Bu benim ilk hikayem olduğu icin biraz amatörce olabilir ama ilerleyen bölümlerde daha güzel olacak diye düşünüyorum. Umarım hoşunuza gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer (Niall Horan Fan Fiction)
Fiksi PenggemarHayallerini gerçekleştirmek isteyen bir dansçı ve hayallerini yaşayan bir boyband üyesi. Hersey uçakta tanışmalarıyla başladı...